de helft is er alquote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Waar blijft de rest van mijn fanbase?
Achter de dranghekkenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Waar blijft de rest van mijn fanbase?
Laat er een paar door, wil je? Vind ik zo sneu om ze te laten wachten op afstand.quote:
Met goede voornemens enzoquote:Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij was paar weken terug in de Spits.
Marktplaatsterrorist vond ik leuker klinken.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och die blaag.
Ja een blaag, dat ben je.
Ook dat ja.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Marktplaatsterrorist vond ik leuker klinken.
Niets meer gehoord van de frituurpan trouwens.quote:
Jammer. Ik had haar graag willen horen gillen. Als een big dat aan z'n oren naar de slacht gesleept wordt.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niets meer gehoord van de frituurpan trouwens.
Dat was de volgende fase geweest.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jammer. Ik had haar graag willen horen gillen. Als een big dat aan z'n oren naar de slacht gesleept wordt.
Ik ook.quote:
Maak anders een Meki-fantopic. En als je dan toch bezig bent....quote:Op maandag 10 januari 2005 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
op veler verzoek!
Was wel een leuk iets. Heb nooit meer een Spits kunnen vinden van die dag, jammer genoeg.quote:
Hé, m'n fantopic, wat doe je?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef kikoooooo het volgende:
Dirkh, je vergeet deze!
Whehe, ik had 'm vandaag weggepleurdquote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was wel een leuk iets. Heb nooit meer een Spits kunnen vinden van die dag, jammer genoeg.
Wat zonde.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, ik had 'm vandaag weggepleurd![]()
.
* heiden6 gilt, maar weet dat het te laat is.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je nou een gil had gegeven had ik 'm voor je ingelijst.
Dankjewel. Het werd een keer tijd, vind je niet?quote:
ohja? waarom zouden mensen dat fan moeten zijn van jou?quote:Op maandag 10 januari 2005 01:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dankjewel. Het werd een keer tijd, vind je niet?
Dat spreekt toch voor zich.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:37 schreef Elin het volgende:
[..]
ohja? waarom zouden mensen dat fan moeten zijn van jou?
Ik heb je niet echt gevolgt ofzo, kom alleen snachts steeds per ongeluk met je in gesprek..
haha oh was jij dat!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 01:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich.
En zou jij niet een keer wodka voor me kopen?
Inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:40 schreef Elin het volgende:
[..]
haha oh was jij dat!!!
Nee die vodka had ik al in huis, die mocht je komen halen.. maar je vond het te ver weg geloof ik
Ah ja. Nou, als ik een keer tijd heb kan dat misschien als nog wel. Momenteel heb ik het nogal druk.quote:
Nee, geen bier. Voor sterke drank en een goed gesprek reis ik wél een uurtje.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:48 schreef Elin het volgende:
nou die vodka is inmiddels behoorlijk op eigenlijk..
biertje dan?
Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:50 schreef Karzeuler het volgende:
wanneer komt mijn fantopic -0-
1.60?quote:
Je wilt gewoon niet delenquote:Op maandag 10 januari 2005 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.
Doe dat, en houd me op de hoogte van de inhoud.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:56 schreef Elin het volgende:
Ik zal de kast maar weer een gaan bijvullen dan
quote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:03 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
![]()
Ik wist altijd al dat je een echte fan van me was![]()
Iedereen verdient een eigen topicquote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
is goedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.
shame on youquote:
quote:
* heiden6 gaat.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef JAM het volgende:
Ook ik ben fan van Heiden6.
Go Heiden, go Heiden..
Boomerangeffectquote:Op maandag 10 januari 2005 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 gaat.
En komt weer terug.
Ik wou het niet zeggen.quote:
Ik ook niet en toch deed ik hetquote:
Van Fokquote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zich schaamt
WTF moet ik je van kennen dan?
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jarenquote:
Zelfs van Fok! doet het me geen belletje rinkelenquote:
Heb je echt nog nooit gezien op Fok.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:20 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jaren
Dat had ik al gecheckedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:25 schreef Karzeuler het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/58842
he maar het draait hier vanavond om Heiden6
Ja preciesquote:Op maandag 10 januari 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:En je hebt gelijk, het gaat hier om Heiden
Das ook weer overdrevenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Je post foutieve informatie, mijn waarde. De foto, dan.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Okay danquote:Op maandag 10 januari 2005 02:42 schreef heiden6 het volgende:
Overigens sta ik niet negatief tegenover een photoshop rond mijn persoon.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!![]()
Dus je wilt eerst pizza met me eten, en daarna door mij geneukt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En er word pas geneukt na een overheerlijke pizza van zijn Mamma![]()
alhoewel, je moet nooit de hand bijten die je voed Mamma van heiden6![]()
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En wat krijg ik er dan voor terug?
Onze liefdesvrucht?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?![]()
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik welquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onze liefdesvrucht?![]()
Nee, vijfhonderd euro en je hebt een deal. Als je er goed uitziet tenminste.
494? Je bedoelt vijfhonderd?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik wel![]()
250, gezondheidsverklaring inclusief. En die liefdesbaby is optioneel, ligt een beetje aan de "klik".
494 Euro voor een wip is rijkelijk veel, ben jij Eros (gereincarneerd) ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |