Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:50 schreef Karzeuler het volgende:
wanneer komt mijn fantopic -0-
1.60?quote:
Je wilt gewoon niet delenquote:Op maandag 10 januari 2005 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou ik maar mee wachten tot morgen, anders blijft het leeg en komt Dirkh het dichtdoen.
Doe dat, en houd me op de hoogte van de inhoud.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:56 schreef Elin het volgende:
Ik zal de kast maar weer een gaan bijvullen dan
quote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:03 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
![]()
Ik wist altijd al dat je een echte fan van me was![]()
Iedereen verdient een eigen topicquote:Op maandag 10 januari 2005 02:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
@PS: Karzeuler verdient een eigen topic, dat is alles.
is goedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Morgenavond open ik er misschien eentje voor je. Als ik tijd heb, want ik moet werken.
shame on youquote:
quote:
* heiden6 gaat.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef JAM het volgende:
Ook ik ben fan van Heiden6.
Go Heiden, go Heiden..
Boomerangeffectquote:Op maandag 10 januari 2005 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
* heiden6 gaat.
En komt weer terug.
Ik wou het niet zeggen.quote:
Ik ook niet en toch deed ik hetquote:
Van Fokquote:Op maandag 10 januari 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen zich schaamt
WTF moet ik je van kennen dan?
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jarenquote:
Zelfs van Fok! doet het me geen belletje rinkelenquote:
Heb je echt nog nooit gezien op Fok.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:20 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja er is veel veranderd op Fok de laatste jaren
Dat had ik al gecheckedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:25 schreef Karzeuler het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/58842
he maar het draait hier vanavond om Heiden6
Ja preciesquote:Op maandag 10 januari 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:En je hebt gelijk, het gaat hier om Heiden
Das ook weer overdrevenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Je post foutieve informatie, mijn waarde. De foto, dan.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:40 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ja precies
hulde aan de grote Heiden6![]()
[afbeelding]
![]()
Okay danquote:Op maandag 10 januari 2005 02:42 schreef heiden6 het volgende:
Overigens sta ik niet negatief tegenover een photoshop rond mijn persoon.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
Ehm, ik ben als nachtdier al een aantal keren tegen heiden6 opgelopen (virtueel........*into Sims) en het lijkt me wel een geschikte peer![]()
Een fan..........mwah.......misschien als hij me een reisje aanbiedt naar die goddelijke pizza's van zijn Mamma. Dan misschien![]()
![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij 'm gewoon neuken, stiekeme slet dat je er bent!![]()
Dus je wilt eerst pizza met me eten, en daarna door mij geneukt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
En er word pas geneukt na een overheerlijke pizza van zijn Mamma![]()
alhoewel, je moet nooit de hand bijten die je voed Mamma van heiden6![]()
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En wat krijg ik er dan voor terug?
Onze liefdesvrucht?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, 6 Euro voor de pizza en een lieftallige baby?![]()
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik welquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Onze liefdesvrucht?![]()
Nee, vijfhonderd euro en je hebt een deal. Als je er goed uitziet tenminste.
494? Je bedoelt vijfhonderd?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je stelt hoge eisen, maar dat mag ik wel![]()
250, gezondheidsverklaring inclusief. En die liefdesbaby is optioneel, ligt een beetje aan de "klik".
494 Euro voor een wip is rijkelijk veel, ben jij Eros (gereincarneerd) ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |