Principessa is jarigquote:
JAAAA! jarig zijn is altijd leuk! Met cadeautjes en dan nog fan zijn (=ontopic) Vaagheid is altijd goed en een draaikolk is fijnigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Principessa is jarig............wat is daar
aan
.
Toch, Principessa![]()
OMG, het is een draaiklok.............een tornado van vaagheid............aaaaaaaaa.
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:12 schreef Rhoona het volgende:
ik ben newbie, maar mag ik ook fan zijn??
of is zij travestiet...quote:
* O * -->quote:
quote:
Hij is niet homo want dat is een zondequote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef eBay het volgende:
heiden6 reageer eens op je fans
vieze nichtenkop![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:35 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
vieze heiden6 dat is vanaf nu een scheldword
Dit was toch de fantopic..?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:35 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
vieze heiden6 dat is vanaf nu een scheldword
Om hem een kusje te geven...?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:42 schreef eBay het volgende:
[afbeelding]
Ik met dit grote pistool naar huis van vieze heiden6 gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Vast niet.quote:
Ik heb nogal een trage scanner maar anders zou ik er zeker eentje voor je uploaden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:47 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hey het is Heiden6 himself!!!! Mag ik een handtekening???
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:52 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Nou zo ver wil ik nou ook weer niet gaan at this moment......
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.
Hehe...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook, voor hier de deur platligt.
Wat ben je aan het spelen met je icoon??/quote:
Jij bent ook grof. Ik vind MiniMe een stuk lelijker.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:04 schreef Rhoona het volgende:
Ja sorry, was even aant zoeken welke leuk stond, hou hem voorlopig even op MiniMe...
Lelijker dan..? Of bedoel je MiniMe van Austin Powers..? MiniMe= Kleine ik = Rhonaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij bent ook grof. Ik vind MiniMe een stuk lelijker.
Ik vind de echte minime (van AP) een stuk lelijker dan de jouwe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:13 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Lelijker dan..? Of bedoel je MiniMe van Austin Powers..? MiniMe= Kleine ik = Rhona
NIETquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef Rhoona het volgende:
Ik ben wel een goede fan he...? De rest slaapt al denk ik ...
Zou je misschien ook niet meer wakker kunnen worden morgen, of ooit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef TurkboY15 het volgende:
Ik slaap nog niet
Bijt ze...? Ligt eraan...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind de echte minime (van AP) een stuk lelijker dan de jouwe.
De jouwe is wel leuk. Bijt ze ook?
Een wijf met een snor dat ben jijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zou je misschien ook niet meer wakker kunnen worden morgen, of ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |