Het begint er wel een beetje op te lijken,maar ik dacht dat ik dat wel ergens gehoord had,ja.Lijkt me wel leuk.Ze isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Woelli het volgende:
Maar speelt Betje Koolhaas een vaste rol ??
Ze speelde in Goudkust zeker wel goed jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Het begint er wel een beetje op te lijken,maar ik dacht dat ik dat wel ergens gehoord had,ja.Lijkt me wel leuk.Ze is![]()
nu gast Ludo vast wel weer terug naar barbaraquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:52 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het zielig voor Ludo
Ludo moet machtig zijn
En Martine gaat wegquote:Op maandag 10 januari 2005 20:30 schreef digispeed het volgende:
het wordt nu echt oorlog tussen Ludo en Martine
Dat is keizonde.Maare zoals iemand net als zei: Ontsla die schrijvers van alle bagger-afleveringen de afgelopen tijd.Ode aan maandag en vrijdag!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Editie #14: In the picture staat Hilde de Mildt
[afbeelding]
Sorry voor het logo
Ze was altijd een goeie speelster !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Editie #14: In the picture staat Hilde de Mildt
[afbeelding]
Sorry voor het logo
Ja en uiteindelijk worden die kinderen en Jef toch de beste maatjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jef heeft trouwens ook altijd iets met jonge mensen
Eerst zijn eigen kinderen toen Floris daarna Kim toen weer Charlie en Morris en nu weer Bing .
Ja inderdaad beetje uitmelk virus daar bij Jefquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en uiteindelijk worden die kinderen en Jef toch de beste maatjes.
nee, mirjam, peter, annette, linda, dianquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:43 schreef creno het volgende:
Helen Helmink moet terug komen en samen met ludo achter martine aan !
Zoals Isabellaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jef heeft trouwens ook altijd iets met jonge mensen
én prettig gestoord.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
Ja Isabella houdt er een wat rare smaken op na haha....
Haar pa kan haar trouwen helemaal niet laten opsluiten; ze is meerderjarig....
Ga is snel terug naar je ONM Topic.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:17 schreef Woelli het volgende:
Vind eigenlijk dat Peter Faber Terug in moet komen als Melchior's tweeling broer ofzo
Isabella valt vast op ijsberen. Was het niet tijdens die winter-fotosessiequote:
oops sorry,,quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ga is snel terug naar je ONM Topic.![]()
Grappenmakerquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Isabella valt vast op ijsberen. Was het niet tijdens die winter-fotosessie
Ja Charlie keek op de televisie naar een zwangere Amber Moore (of Forrester inmiddels?) een personage uit the Bold and the Beautifullquote:
Je hóeft niet te kijken hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me elke dag af waarom ik nog kijk naar GTST......![]()
Wat een gezeur en gezeik en gezever.......bah!!
Je bent niks verplicht !!quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
kan dus welquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:10 schreef babette21 het volgende:
Haar pa kan haar trouwen helemaal niet laten opsluiten; ze is meerderjarig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |