The sun'll come out tomorrowquote:Op zondag 9 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Haar
Lul maar een eind weg, jullie hebben jullie zin, tevreden nu?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".quote:Op zondag 9 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
Haar
Lul maar een eind weg, jullie hebben jullie zin, tevreden nu?
als je de moeite neemt mijn profiel te bekijken zag je dat er een M staatquote:Op zondag 9 januari 2005 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In haar eigen wereldje waarschijnlijk wel ja.
Of ga allemaal naar elkaar zwaaienquote:
Wat een onzin zeg. Ik ben ook geen voorstanders van SC maar de nacht SC heeft niemand last van.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".
Maar goed, dat is mijn mening.
Excuses daarvoor dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef petre86 het volgende:
als je de moeite neemt mijn profiel te bekijken zag je dat er een M staat
Blijkbaar is een groep users die er wel problemen mee heeft.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Snakey het volgende:
Wat een onzin zeg. Ik ben ook geen voorstanders van SC maar de nacht SC heeft niemand last van.
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar is een groep users die er wel problemen mee heeft.
Precies, dat hele DP verhaal is langs mij heengegaan. Ik stoor me nu aan die bagger.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef Snakey het volgende:
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.
Ja, een heel topic kan je ook zo enóóóórm in de weg zitten hè?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, dat hele DP verhaal is langs mij heengegaan. Ik stoor me nu aan die bagger.
dat kloptquote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.
Er is niemand die jou verplicht om op de nachtelijke SCtopics te klikken, we zijn er pas als Fok! rustig is, niemand last van ons heeft, behalve de users die de last graag opzoeken.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".
Maar goed, dat is mijn mening.
1 heel topic kan ik wel hebben, maar elke nacht precies dezelfde shit...quote:Op zondag 9 januari 2005 02:47 schreef Dirkh het volgende:
Ja, een heel topic kan je ook zo enóóóórm in de weg zitten hè?
Wat een bagger.
Dat zeg ik, je kan ook niet klikkenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1 heel topic kan ik wel hebben, maar elke nacht precies dezelfde shit...
Het was net een uitnodigingquote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
o ja.. die uitspraken van yvonne, dat als er maar genoeg gebaggert wordt door de "relusers" in "onze" SC-topics, dat die dan vanzelf wel dicht zouden gaan...
wordt wel erg letterlijk genomen
Overdag zit ik niet op Fok.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
dat klopt
en DP is weg.. of iig hij komt zo goed als nooit meer in de SC..
en die users die zich er aan storen.. SC is na 0:00u, dus overdag hoef je er niet tegenaan te kijken, en er staat bijna altijd een vermelding in de tt dat het een SC-topic is.. dus dat is bull..
Je denkt echt dat mensen die problemen hebben met SC in opdracht van yvonne handelen?quote:oja.. die uitspraken van yvonne, dat als er maar genoeg gebaggert wordt door de "relusers" in "onze" SC-topics, dat die dan vanzelf wel dicht zouden gaan...
wordt wel erg letterlijk genomen
Zeker jij zou toch moeten weten dat het nooit anders is gweest.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ja.. en zo wordt het ook heel duidelijk voor ons wat ze nu willen.. welk SC, maar geef relusers de toestemming het te verbaggeren (spoor ze aan) om het dan te sluiten ofzo??quote:
Je kan ook gewoon op MSN mensen aanspreken met "Ik ben morgen vrij". Of op IRC een kanaal openen voor zulke rommel.quote:
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de huisregels van ONZ wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.
Maar dat zijn dan weer oldbies, die mogen dat.
Lul toch een eind in de ruimtequote:Op zondag 9 januari 2005 02:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op MSN mensen aanspreken met "Ik ben morgen vrij". Of op IRC een kanaal openen voor zulke rommel.
ZEURquote:Op zondag 9 januari 2005 02:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de huisregels van ONZ wel.
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.
Omdat dezelfde personen ook al in de GC SC zitten....quote:Op zondag 9 januari 2005 02:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?
Neen.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
Lul toch een eind in de ruimte
Jij denkt meer rechten te hebben dan elke andere user hier op Fok! ?
Wie ben jij om SC goed te keuren en actief te ondersteunen?quote:Jij en ik zijn baggerusers, zelfde laken een pak, wie ben jij om de SC te veroordelen
Dat is wat ik bedoelde met 2 maten meten.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan kunnen er ook een hoop users die bagger slowchat openen geband worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is wat ik bedoelde met 2 maten meten.
Wij als SCers vallen niemand lastig, we posten pas na 00:00 en dan komen er een stel oldbies die het om zeep helpen voor ons en wij dus de dupe zijn
Word tijd dat modjes ook kunnen bannen hier
Ik ben diegene die met yvonne afspraken heeft gemaakt wat betreft de nacht SCquote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wie ben jij om SC goed te keuren en actief te ondersteunen?
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@].quote:Op zondag 9 januari 2005 02:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?
Sorry hoor, maar @@@ was geen kliek bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@]..
SC zorgt gewoon al-tijd voor gedonder. Kliekjesvorming, inhoudsloze posts, mensen die worden geweerd, yaddayadda. Het is een steeds terugkerend fenomeen, met steeds dezelfde discussies.
SC is niet zo belangrijk, maar laat iedereen een beetje in hun waarde. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef t-t het volgende:
Jezus allemachtig, maak een eigen forum als dat SC topic zo belangrijk is..
Er zijn genoeg gratis boards te vinden, kunnen jullie daar elke nacht gaan spelen.
Heje hem ook weerquote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef t-t het volgende:
Jezus allemachtig, maak een eigen forum als dat SC topic zo belangrijk is..
Er zijn genoeg gratis boards te vinden, kunnen jullie daar elke nacht gaan spelen.
Alleen ik post daar sinds kort. Maar goed, jij blaat ook graag mee over dingen al weet je nauwelijks waar het over gaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat dezelfde personen ook al in de GC SC zitten....
Nou ik heb ook geen moeite met de SC topics. En ook geen moeite met mensen die er wel moeite mee hebben. Het interreseert me helemaal niks.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij kan ook naar een ander switchen toch?
Juist wel! Dat zeg ik!quote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef t-t het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar @@@ was geen kliek bedoel je?
.
En dus mag jij ook bepalen wie er wel en niet in die SC mogen posten?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben diegene die met yvonne afspraken heeft gemaakt wat betreft de nacht SC
Jij schaart je alleen aan de kant van de ingelikte users toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef t-t het volgende:
[..]
Nou ik heb ook geen moeite met de SC topics. En ook geen moeite met mensen die er wel moeite mee hebben. Het interreseert me helemaal niks..
Integreren in een bestaande reeks welke 'wél mag lijkt me voor de rel users juist vervelender. Neem nou het GPD. Die mensen worden gillend gek als dat wordt gebruiktquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wel! Dat zeg ik!
En dan kunnen de nacht SC-ers wel hopeloos roepen dat het geen reeks is, maar het heeft alle kenmerken. De vaste posters, de insidegarpjes, samen een front vormen tegen stomme users die niet mogen posten in hun eigen paradijsje...
De oplossing is simpel, MSN of een eigen forum. Of de moeilijkste, proberen te integreren in een toegestane reeks. Maar dat is nagenoeg onmogelijk omdat dat ook kliekjes-bolwerken zijn.
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succesquote:Op zondag 9 januari 2005 03:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dus mag jij ook bepalen wie er wel en niet in die SC mogen posten?
Het is wel typerend dat mensen welke een topic verneuken klagen over de SCquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succes
Ben je blij dat je bij dat clubje hoort?
Wie werd er dan geweerdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@]..
SC zorgt gewoon al-tijd voor gedonder. Kliekjesvorming, inhoudsloze posts, mensen die worden geweerd, yaddayadda. Het is een steeds terugkerend fenomeen, met steeds dezelfde discussies.
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
Iedereen mag meeposten is de SC, maar er zijn bepaalde users die eropuit zijn het om zeep te helpen, vanavond weer eens met succes
Ben je blij dat je bij dat clubje hoort?
Dankzij die reeks zijn er ooit 5 mensen tegelijk geband in één nachtquote:
Telt nietquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankzij die reeks zijn er ooit 5 mensen tegelijk geband in één nacht![]()
Waar lees jij dat terugquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.
Kom op, ga nu ff de slapende onschuld spelenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij schaart mij onder dat clubje, dus voor jou is de zaak blijkbaar al duidelijk, ik mag niet in je lieve reeks posten.
Natuurlijk was @@@ en de bifi "reeks" SC. Maar wel een hele andere als de nacht SC of sowieso SC. Het is het verschil tussen prietpraat en de poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wel! Dat zeg ik!
En dan kunnen de nacht SC-ers wel hopeloos roepen dat het geen reeks is, maar het heeft alle kenmerken. De vaste posters, de insidegarpjes, samen een front vormen tegen stomme users die niet mogen posten in hun eigen paradijsje...
Welnee, Fok groeit en dat merk je niet alleen aan het aantal users maar ook aan de verschillende topics. Dat komt met de groei, hoort erbij enzo...quote:De oplossing is simpel, MSN of een eigen forum. Of de moeilijkste, proberen te integreren in een toegestane reeks. Maar dat is nagenoeg onmogelijk omdat dat ook kliekjes-bolwerken zijn.
Volgens mij reageerde ik op PS, maar goed. Snap jij van jouw kant dat jij niet op handen wordt gedragen als je baggertopics opent? Het is niet eens leuke SC.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:12 schreef Stuart het volgende:
Waar lees jij dat terugPS geeft aan dat er mensen waren die het topic aan het verneuken waren, en dat deed jij ook. Dat hoeft niet te betekenen, dat jij je altijd zo gedraagd
Er wordt niemand uitgesloten, maar mensen die bewust het topic proberen te verneuken zoals Ruis worden ook niet op handen gedragen; en dat lijkt me logisch![]()
En toch ben jij er ook steeds weer, bagger of geen baggerquote:Op zondag 9 januari 2005 03:20 schreef cerror het volgende:
SC is amper leuk meer...
Vroegah met Greedkillings en anderen was het nog lollig..
Nu is het bashen, rellen, baggeren.. (ja hypocriet ik weet het)
Mensen zoals AMD vernuecken het allemaal... gewoon overal op alles replyen.
Naja ik zeur, bier dan maar!
Jij en een paar andere users vinden het geen leuke SC topics, fair enough !quote:Op zondag 9 januari 2005 03:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op PS, maar goed. Snap jij van jouw kant dat jij niet op handen wordt gedragen als je baggertopics opent? Het is niet eens leuke SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |