En deze discussie is bij dezen voorbij.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Het blijft een meten met 2 maten hier
Hebben ze tegenwoordig twee maten nodig om te meten?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Het blijft een meten met 2 maten hier
Voor jullie danquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En deze discussie is bij dezen voorbij.
quote:Tessje schreef:
Het gaat mij erom dat ik nergens geschreven had dat het er maar 1 per avond was...
PS, sorry meid..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor jullie dan
Wij (de SCers ) zijn de dupe van jullie willekeur
Dan las ik net zo verkeerd als jij Stuquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry![]()
Mooi. Jou mag ik wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En deze discussie is bij dezen voorbij.
Mens, hou toch eens op met je gezeik.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor jullie dan
INLIKSLETquote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Mooi. Jou mag ik wel.
[Meki fantopic #1] Maar hij Bedoeld het wel Goet . ->Heb schijt aan die andere dwazen, gooi Meki topic open, dat wil hij zelf ook zo graag. En een ruzie met Tessje is ook altijd lachen. En die Dirkh, ach, die is toch niet meer serieus te nemen.
Pleeg een coup, maak Meki fantopic open! Doe het voor 555!
www.msn.nlquote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne nietquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
PS, sorry meid..
Meer kan ik niet zeggen op dit moment..
Ik wil het ook even niet meer open zien anders blijven we bezig..
Ik kan me niet herinneren iets aan jou te hebben gepostquote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mens, hou toch eens op met je gezeik.
opschepnerdquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
Kut, ik heb nu wel meteen mijn TTT-winningstreak verbroken.
Het is niet zo moeilijk, jullie worden gewoon genaaidquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne niet
We doen geen nummers, geen vaste OP, houden ons aan alle regels, wat wordt er nog meer van ons verlangt?
We zitten nog maar op de eerste pagina.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne niet
We doen geen nummers, geen vaste OP, houden ons aan alle regels, wat wordt er nog meer van ons verlangt?
had de mijne gebruikt dan, of zet deze gewoon in de TTTquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
En het is niet eens lekkerquote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, jullie worden gewoon genaaid![]()
Goed he? Dat is dé tactiek om dat soort kwesties op te lossen. Jij kan dat niet zo goed, dat weet ik, maar toch is dat mijn manier. En het was bijna gelukt. Maar Tessje (je weet wel, die van Telegraf) heeft Croupouque blijkbaar bedreigd in haar hetze tegen Islaam.quote:
Okay, dit is duidelijk, het komt niet door de nachtelijke SCers maar door het zooitje ziekelingen wat bezig was om alles te verzieken.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.
Bedank hiervoor je mede-users maar..
waar heb jij het over?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
SC is dicht voor vanaaf. Ik kreeg vanalles door via msn irc icq etc etc. Het is laat en ik heb het druk op het moment. Ik heb het topic dichtgetieft omdat er net een hoop gezeik over was. Niks willekeur. Ik had alleen geen zin om hier snachts om een uurtje of 1.30 uit te gaan zoeken wie wat deed.
Men heeft nu een waarschuwing en ik hoop dat het daarbij blijft. Wie de schoen past trekke hem aan
Ben ik blij dat ik je niet lastig vielquote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
SC is dicht voor vanaaf. Ik kreeg vanalles door via msn irc icq etc etc. Het is laat en ik heb het druk op het moment. Ik heb het topic dichtgetieft omdat er net een hoop gezeik over was. Niks willekeur. Ik had alleen geen zin om hier snachts om een uurtje of 1.30 uit te gaan zoeken wie wat deed.
Men heeft nu een waarschuwing en ik hoop dat het daarbij blijft. Wie de schoen past trekke hem aan
Heee, wat rechtvaardig van je! Volgens mij ben jij wel tof! Ik denk dat we dikke vrienden kunnen worden!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
Frituren, dippen noem maar opquote:
Als dat je situatie is op het moment zou je helemaal niet moeten modden.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
ah, de man met ervaring spreektquote:Op zondag 9 januari 2005 01:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als dat je situatie is op het moment zou je helemaal niet moeten modden.
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 21 onz-modjes zijn is.. mensen hou je bij je leest. daar was dus om gevraagd.. is begrijpelijkquote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.
Bedank hiervoor je mede-users maar..
verzuurde ex-crew... alhoewel er in je proeftijd uitgeschopt worden niet echt telt als crew....quote:
Als je dit nu even aanpast, zal ik jou ook vriendelijk te woord staan.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 2 onz-modjes zijn.. mensen hou je bij je leest.
Dat is nogal moeilijk eruit te halen met zinnen als: "en ik vindt heet ook erg lui dat er geen SC meer open mag"quote:Op zondag 9 januari 2005 01:47 schreef t-t het volgende:
Wat bedoel je nou eigenlijk petre86 ?
De modjes lopen een beetje achter de baggeraaars feiten aan lijkt het. Laat een SC verbaggeren en het word afgerekend op die bageraars.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 2 onz-modjes zijn.. mensen hou je bij je leest.
en ik vindt heet ook erg lui dat er geen SC meer open mag omdat de modjes geen zin hebben om te moeten editten als er van die achterlijke relusers komen klieren..
straf de rest van de users maar omdat er een paar kutusters tussen zitten die ziek doen.. geef die lui dan een afkoelban! je hebt de plaatjes gezien (ik niet) dus weet je ook welke user die poste.. simpelweg een afkoelban daar op en de SC-ers kunnen toch weer verder?
steek je kop maar in het zand ja! ja leuk we laten de SC verknallen door die relusers die nu precies krijgen wat ze wilden.. nee dat zal ze stimuleren om er morgennacht niet mee door te geen
ik snap het hier echt niet.. hypocriete zooi!
[edit] ik wordt even up to date gebracht.. misschien pas ik nog wel wat aan[/edit]
zo dat moest er even uit
Dus waarom zou ik verzuurd moeten zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
lhoewel er in je proeftijd uitgeschopt worden niet echt telt als crew....
Nee. Je bent nog steeds een jankzak.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:00 schreef petre86 het volgende:
ik heb mijn post aangepast na extra info.. nu wat leesbaarder?
Maar wel 1 die gelijk heeftquote:Op zondag 9 januari 2005 02:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Je bent nog steeds een jankzak.
klootzak, wie gaat dan ook de zaterdag avond wegquote:Op zondag 9 januari 2005 02:24 schreef Dirkh het volgende:Ik heb wat gemist hè?
Ben ik er godverdomme één avondje niet, is er in een keer allemaal leuks te beleven.
Hufters.
Was ook geheel tegen mijn zin. Ik werd gedwongen zeg ik je. Maar heb wel enorm veel van dat goud gele vocht op.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
klootzak, wie gaat dan ook de zaterdag avond weg
Laten we een rel over SC topics beginnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef livEliveD het volgende:
Mooie OP
Een tweede rel over tvp's in het feedback topic lijkt me iets te veel van het goede vanavond
Wie had dat ooit kunnen bedenken.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laten we een rel over SC topics beginnen.![]()
Haarquote:Op zondag 9 januari 2005 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In haar eigen wereldje waarschijnlijk wel ja.
The sun'll come out tomorrowquote:Op zondag 9 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Haar
Lul maar een eind weg, jullie hebben jullie zin, tevreden nu?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".quote:Op zondag 9 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
Haar
Lul maar een eind weg, jullie hebben jullie zin, tevreden nu?
als je de moeite neemt mijn profiel te bekijken zag je dat er een M staatquote:Op zondag 9 januari 2005 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In haar eigen wereldje waarschijnlijk wel ja.
Of ga allemaal naar elkaar zwaaienquote:
Wat een onzin zeg. Ik ben ook geen voorstanders van SC maar de nacht SC heeft niemand last van.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".
Maar goed, dat is mijn mening.
Excuses daarvoor dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef petre86 het volgende:
als je de moeite neemt mijn profiel te bekijken zag je dat er een M staat
Blijkbaar is een groep users die er wel problemen mee heeft.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:37 schreef Snakey het volgende:
Wat een onzin zeg. Ik ben ook geen voorstanders van SC maar de nacht SC heeft niemand last van.
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijkbaar is een groep users die er wel problemen mee heeft.
Precies, dat hele DP verhaal is langs mij heengegaan. Ik stoor me nu aan die bagger.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef Snakey het volgende:
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.
Ja, een heel topic kan je ook zo enóóóórm in de weg zitten hè?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, dat hele DP verhaal is langs mij heengegaan. Ik stoor me nu aan die bagger.
dat kloptquote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds DP met de crew begon te fucken en de crew met hem ja. Maar dat heeft verdomd weinig met de nacht SC te maken.
Er is niemand die jou verplicht om op de nachtelijke SCtopics te klikken, we zijn er pas als Fok! rustig is, niemand last van ons heeft, behalve de users die de last graag opzoeken.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou graag even om willen draaien wat petre-dinges zegt. De SC wordt niet verbaggerd door ONZ, ONZ wordt verbaggerd door die achterlijke nachtelijke SC. Er is niet voor niks een reeksenstop. Wees blij dat al 1 topic per nacht mag. Bovendien was ik niet op de hoogte van een policy dat je niet in reeksen mag posten anders dan ":W" of "Morgen ben ik vrij".
Maar goed, dat is mijn mening.
1 heel topic kan ik wel hebben, maar elke nacht precies dezelfde shit...quote:Op zondag 9 januari 2005 02:47 schreef Dirkh het volgende:
Ja, een heel topic kan je ook zo enóóóórm in de weg zitten hè?
Wat een bagger.
Dat zeg ik, je kan ook niet klikkenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1 heel topic kan ik wel hebben, maar elke nacht precies dezelfde shit...
Het was net een uitnodigingquote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
o ja.. die uitspraken van yvonne, dat als er maar genoeg gebaggert wordt door de "relusers" in "onze" SC-topics, dat die dan vanzelf wel dicht zouden gaan...
wordt wel erg letterlijk genomen
Overdag zit ik niet op Fok.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef petre86 het volgende:
dat klopt
en DP is weg.. of iig hij komt zo goed als nooit meer in de SC..
en die users die zich er aan storen.. SC is na 0:00u, dus overdag hoef je er niet tegenaan te kijken, en er staat bijna altijd een vermelding in de tt dat het een SC-topic is.. dus dat is bull..
Je denkt echt dat mensen die problemen hebben met SC in opdracht van yvonne handelen?quote:oja.. die uitspraken van yvonne, dat als er maar genoeg gebaggert wordt door de "relusers" in "onze" SC-topics, dat die dan vanzelf wel dicht zouden gaan...
wordt wel erg letterlijk genomen
Zeker jij zou toch moeten weten dat het nooit anders is gweest.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ja.. en zo wordt het ook heel duidelijk voor ons wat ze nu willen.. welk SC, maar geef relusers de toestemming het te verbaggeren (spoor ze aan) om het dan te sluiten ofzo??quote:
Je kan ook gewoon op MSN mensen aanspreken met "Ik ben morgen vrij". Of op IRC een kanaal openen voor zulke rommel.quote:
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de huisregels van ONZ wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.
Maar dat zijn dan weer oldbies, die mogen dat.
Lul toch een eind in de ruimtequote:Op zondag 9 januari 2005 02:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op MSN mensen aanspreken met "Ik ben morgen vrij". Of op IRC een kanaal openen voor zulke rommel.
ZEURquote:Op zondag 9 januari 2005 02:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de huisregels van ONZ wel.
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, ze doen er weinig mensen kwaad mee. En er lopen wel meer bagger reeksen die zelfs overdag open blijven.
Omdat dezelfde personen ook al in de GC SC zitten....quote:Op zondag 9 januari 2005 02:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?
Neen.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
Lul toch een eind in de ruimte
Jij denkt meer rechten te hebben dan elke andere user hier op Fok! ?
Wie ben jij om SC goed te keuren en actief te ondersteunen?quote:Jij en ik zijn baggerusers, zelfde laken een pak, wie ben jij om de SC te veroordelen
Dat is wat ik bedoelde met 2 maten meten.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan kunnen er ook een hoop users die bagger slowchat openen geband worden.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is wat ik bedoelde met 2 maten meten.
Wij als SCers vallen niemand lastig, we posten pas na 00:00 en dan komen er een stel oldbies die het om zeep helpen voor ons en wij dus de dupe zijn
Word tijd dat modjes ook kunnen bannen hier
Ik ben diegene die met yvonne afspraken heeft gemaakt wat betreft de nacht SCquote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wie ben jij om SC goed te keuren en actief te ondersteunen?
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@].quote:Op zondag 9 januari 2005 02:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij, elk subforum heeft z'n slowchat, dus waarom ONZ niet?
Sorry hoor, maar @@@ was geen kliek bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook ooit, ik noemde het [@@@]..
SC zorgt gewoon al-tijd voor gedonder. Kliekjesvorming, inhoudsloze posts, mensen die worden geweerd, yaddayadda. Het is een steeds terugkerend fenomeen, met steeds dezelfde discussies.
SC is niet zo belangrijk, maar laat iedereen een beetje in hun waarde. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef t-t het volgende:
Jezus allemachtig, maak een eigen forum als dat SC topic zo belangrijk is..
Er zijn genoeg gratis boards te vinden, kunnen jullie daar elke nacht gaan spelen.
Heje hem ook weerquote:Op zondag 9 januari 2005 03:00 schreef t-t het volgende:
Jezus allemachtig, maak een eigen forum als dat SC topic zo belangrijk is..
Er zijn genoeg gratis boards te vinden, kunnen jullie daar elke nacht gaan spelen.
Alleen ik post daar sinds kort. Maar goed, jij blaat ook graag mee over dingen al weet je nauwelijks waar het over gaat.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat dezelfde personen ook al in de GC SC zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |