En deze discussie is bij dezen voorbij.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Het blijft een meten met 2 maten hier
Hebben ze tegenwoordig twee maten nodig om te meten?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Het blijft een meten met 2 maten hier
Voor jullie danquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En deze discussie is bij dezen voorbij.
quote:Tessje schreef:
Het gaat mij erom dat ik nergens geschreven had dat het er maar 1 per avond was...
PS, sorry meid..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor jullie dan
Wij (de SCers ) zijn de dupe van jullie willekeur
Dan las ik net zo verkeerd als jij Stuquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan heb ik het verkeerd gelezen, sorry![]()
Mooi. Jou mag ik wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En deze discussie is bij dezen voorbij.
Mens, hou toch eens op met je gezeik.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor jullie dan
INLIKSLETquote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Mooi. Jou mag ik wel.
[Meki fantopic #1] Maar hij Bedoeld het wel Goet . ->Heb schijt aan die andere dwazen, gooi Meki topic open, dat wil hij zelf ook zo graag. En een ruzie met Tessje is ook altijd lachen. En die Dirkh, ach, die is toch niet meer serieus te nemen.
Pleeg een coup, maak Meki fantopic open! Doe het voor 555!
www.msn.nlquote:Op zondag 9 januari 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne nietquote:Op zondag 9 januari 2005 01:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
PS, sorry meid..
Meer kan ik niet zeggen op dit moment..
Ik wil het ook even niet meer open zien anders blijven we bezig..
Ik kan me niet herinneren iets aan jou te hebben gepostquote:Op zondag 9 januari 2005 01:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mens, hou toch eens op met je gezeik.
opschepnerdquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
Kut, ik heb nu wel meteen mijn TTT-winningstreak verbroken.
Het is niet zo moeilijk, jullie worden gewoon genaaidquote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne niet
We doen geen nummers, geen vaste OP, houden ons aan alle regels, wat wordt er nog meer van ons verlangt?
We zitten nog maar op de eerste pagina.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tessje, ik hoop alleen dat jullie inzien dat een stel (popies) het om zeep helpen, alles wat wij willen is een SC, voor iedereen toegankelijk, maar het lijkt niet te mogen, zelfs na toezeggingen van yvonne niet
We doen geen nummers, geen vaste OP, houden ons aan alle regels, wat wordt er nog meer van ons verlangt?
had de mijne gebruikt dan, of zet deze gewoon in de TTTquote:Op zondag 9 januari 2005 01:33 schreef Croupouque het volgende:
En het is niet eens lekkerquote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, jullie worden gewoon genaaid![]()
Goed he? Dat is dé tactiek om dat soort kwesties op te lossen. Jij kan dat niet zo goed, dat weet ik, maar toch is dat mijn manier. En het was bijna gelukt. Maar Tessje (je weet wel, die van Telegraf) heeft Croupouque blijkbaar bedreigd in haar hetze tegen Islaam.quote:
Okay, dit is duidelijk, het komt niet door de nachtelijke SCers maar door het zooitje ziekelingen wat bezig was om alles te verzieken.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.
Bedank hiervoor je mede-users maar..
waar heb jij het over?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
SC is dicht voor vanaaf. Ik kreeg vanalles door via msn irc icq etc etc. Het is laat en ik heb het druk op het moment. Ik heb het topic dichtgetieft omdat er net een hoop gezeik over was. Niks willekeur. Ik had alleen geen zin om hier snachts om een uurtje of 1.30 uit te gaan zoeken wie wat deed.
Men heeft nu een waarschuwing en ik hoop dat het daarbij blijft. Wie de schoen past trekke hem aan
Ben ik blij dat ik je niet lastig vielquote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
SC is dicht voor vanaaf. Ik kreeg vanalles door via msn irc icq etc etc. Het is laat en ik heb het druk op het moment. Ik heb het topic dichtgetieft omdat er net een hoop gezeik over was. Niks willekeur. Ik had alleen geen zin om hier snachts om een uurtje of 1.30 uit te gaan zoeken wie wat deed.
Men heeft nu een waarschuwing en ik hoop dat het daarbij blijft. Wie de schoen past trekke hem aan
Heee, wat rechtvaardig van je! Volgens mij ben jij wel tof! Ik denk dat we dikke vrienden kunnen worden!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
Frituren, dippen noem maar opquote:
Als dat je situatie is op het moment zou je helemaal niet moeten modden.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:38 schreef nikky het volgende:
ah, de man met ervaring spreektquote:Op zondag 9 januari 2005 01:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als dat je situatie is op het moment zou je helemaal niet moeten modden.
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 21 onz-modjes zijn is.. mensen hou je bij je leest. daar was dus om gevraagd.. is begrijpelijkquote:Op zondag 9 januari 2005 01:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel in, PS. Maar als we hem weer openen zit ik hier de hele avond plaatjes weg te editten etc. en is het straks weer alleen maar gebash.
Bedank hiervoor je mede-users maar..
verzuurde ex-crew... alhoewel er in je proeftijd uitgeschopt worden niet echt telt als crew....quote:
Als je dit nu even aanpast, zal ik jou ook vriendelijk te woord staan.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 2 onz-modjes zijn.. mensen hou je bij je leest.
Dat is nogal moeilijk eruit te halen met zinnen als: "en ik vindt heet ook erg lui dat er geen SC meer open mag"quote:Op zondag 9 januari 2005 01:47 schreef t-t het volgende:
Wat bedoel je nou eigenlijk petre86 ?
De modjes lopen een beetje achter de baggeraaars feiten aan lijkt het. Laat een SC verbaggeren en het word afgerekend op die bageraars.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
gottegod.. kom ik net binnevallen, zie ik ineens allemaal crew rondwaggelen en zich bemoeien met de gang van zaken in oznin terwijl er 2 onz-modjes zijn.. mensen hou je bij je leest.
en ik vindt heet ook erg lui dat er geen SC meer open mag omdat de modjes geen zin hebben om te moeten editten als er van die achterlijke relusers komen klieren..
straf de rest van de users maar omdat er een paar kutusters tussen zitten die ziek doen.. geef die lui dan een afkoelban! je hebt de plaatjes gezien (ik niet) dus weet je ook welke user die poste.. simpelweg een afkoelban daar op en de SC-ers kunnen toch weer verder?
steek je kop maar in het zand ja! ja leuk we laten de SC verknallen door die relusers die nu precies krijgen wat ze wilden.. nee dat zal ze stimuleren om er morgennacht niet mee door te geen
ik snap het hier echt niet.. hypocriete zooi!
[edit] ik wordt even up to date gebracht.. misschien pas ik nog wel wat aan[/edit]
zo dat moest er even uit
Dus waarom zou ik verzuurd moeten zijn?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
lhoewel er in je proeftijd uitgeschopt worden niet echt telt als crew....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |