mag ik lachen?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef JDude het volgende:
Zat jij ook af te tellen tot 0:00?
quote:
Met je kop in een wasmachine zekerquote:
in een diepvriesquote:
Ander subforum jaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dubbel: GCSC - The wheels on the bus go round and round !
Bagger blijft bagger.
Je was ook later dan dat ik wasquote:
quote:
Ey, ik klikte op 00:00:00 ja!quote:
Je was later, anders kijk je maar naar het topic IDquote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ey, ik klikte op 00:00:00 ja!
(Betwijfel alleen of mijn PC gelijk loopt met de wereld)
Gohquote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zie tweede zin van mijn post pipo.
Ik ben het, Stijn!quote:
Jij daar?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
Stuart opent er weer eens 1tje ....
Verdomme ja, maar het scheelde ook niks.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je was later, anders kijk je maar naar het topic ID![]()
Onbegrijpelijk dat zijn "open een nieuw topic" knopje het nog doet.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
Doe ik wel vaker op zaterdagenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef cerror het volgende:
Yup.quote:
Gelukkig begrijp jij wel meer nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zijn "open een nieuw topic" knopje het nog doet.
Waarom mensen stelselmatig het forum vervuilen met dit soort troep bijvoorbeeld.quote:
Zolang ik maar om half 1 in de bus zit maakt het niet uit hoe laat ik opstaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik ook, maar toch nog tot half 10 uitslapen
ik moet maandag half 11 op school zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ik ook, maar toch nog tot half 10 uitslapen
Het standaard ritueel dus voor jouquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef cerror het volgende:
Ik ga mezelf lekker lamdrinken vanavond en pas erg laat naar bed.
Nu wel jaquote:
Ik beide nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef cerror het volgende:
Stuquote:
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik moet maandag half 11 op school zijn
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef cerror het volgende:
Werken op zondag?quote:
Alleen de SC topics, verder zul je mij niet zien posten in ONZquote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stu
Je post weer in ONZ?
Of alleen de SC?
Gezellig dat je er weer bent iigquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen de SC topics, verder zul je mij niet zien posten in ONZ![]()
Ik vroeg me al lange tijd af wat jou toch steeds blijft trekken om hier te postenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is echt de achterlijkste reeks die ik ooit heb gezien.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Thanks lieverdquote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bent iig
Neh, niet werken, ben nu al moe gewoonquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Werken op zondag?
En als je niet lam kan worden..... bummer
Daarom is het ook geen reeksquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
ja, en hij wil maar niet doodquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi DjDevquote:
Postopkrikken.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vroeg me al lange tijd af wat jou toch steeds blijft trekken om hier te posten![]()
Zo zijn er meer dingen die maar niet dood willenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet
Pas om kwart voor 2 er zijn, voor 45 minuten les
Nu nog? 'T is goddomme bijna 2006!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
Morgen WEER een nieuwjaarsreceptie..daar is meer dan genoeg drank dus
Les..quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet
Pas om kwart voor 2 er zijn, voor 45 minuten les
Zoals mensen die geen PI's gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zijn er meer dingen die maar niet dood willen
*meldtquote:
Zonde van de tijd om een PI te gebruikenquote:
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
Er worden echt ernstig weinig PI's gebruikt in deze reeks..
Zelfs ik heb in mijn topspamtijd volop PI's gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonde van de tijd om een PI te gebruiken
No shit sherlock....quote:
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezequote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
Er worden echt ernstig weinig PI's gebruikt in deze reeks..
Ik gebruik ze alleen als ik het echt nodig vind, en dat is dus zeldenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb in mijn topspamtijd volop PI's gebruikt.
Kijk mij nu.... spam + PIquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vermoedens zijn hetquote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezeeeks blijkbaar opgebouwd.
Canadaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, tis een nieuwe lerares uit Canada..
Omdat het nut me verder volledig ontgaatquote:
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezeeeks blijkbaar opgebouwd.
Dan ben je dus een kutnewbie.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
Verloren jarenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
tssk, er zijn beterequote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen..
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik denk dat beide klikbaar zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat jij smilies en PI's door elkaar haalt.
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Dat en de kwaliteit is laag....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag was![]()
Goed is de vijand van de betere. Alleen 'de betere' is een normering welke ik liever niet aan jou overlaatquote:
Verdomd goed idee.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.
oquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Internationale schoolleraren uit UK, USA, Ierland, Spanje/BE, NL en nu dus ook Canada
![]()
Hoi AMDquote:
De vraag is, drink je het ook op, of laat je het staan voor de showquote:
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Zie je JK? Zie je?
Het is een hel. Ook het misbruik van smilies. Te erg om waar te zijn. Ik denk dat ik nu niet meer kan slapen, lieve JK. Nooit meer. Nooit meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
En toch stug hier blijven hangenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
Live in the nowquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen schoolquote:
Normaal stopt het altijd na 5 postsquote:
Ow maandagquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen school
En moet nog 30 muziek cd's rippen![]()
btw was die remix die ik je had gestuurd de goeie?
Kan.quote:
ja nogal...mn hart stopte voor een momentquote:
Dat zijn wensen die meerdere mensen met je delenquote:
Ik mis mijn slotjes. Voor het eerst.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
ik heb nie eens de moeite ervoor over om deze reeks af te zeiken
Welke energy?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
ow wacht, de energie komt tot mij
* GotC denkt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja nogal...mn hart stopte voor een moment
Wil je de volgende keer voorzichtig zijn met wat je zegt?
Vergeet ook niet het stelselmatig gebruik van niets-zeggende posts met een lettergemiddelde met het IQ van de meeste "usuals" hier, en je komt tot een dieptrieste slotsom.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
Het is een hel. Ook het misbruik van smilies. Te erg om waar te zijn. Ik denk dat ik nu niet meer kan slapen, lieve JK. Nooit meer. Nooit meer..
Wees blij, anders had ik je flink aan het werk gezetquote:
Wordt je karma actief? Is je hartchakra aan het werken? Heb je het licht gezien?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
ow wacht, de energie komt tot mij
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegtquote:
Ik wil de oude usuals terug. Waar is Dirk? Waar is Jarno? Waar is Uiers? Waar is Krea?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het stelselmatig gebruik van niets-zeggende posts met een lettergemiddelde met het IQ van de meeste "usuals" hier, en je komt tot een dieptrieste slotsom.
Ik gok een paarse haas. Wss zelf een paashaasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Hey Ruis, die oog in je avatar. Wat is dat voor dier?
gok eensquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Hey Ruis, die oog in je avatar. Wat is dat voor dier?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegt
Dat probeer ik hem al tijden erg subtiel te vertellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegt
En nog steeds denk je niet "Ach, kom. Laat ik die mensen eens een plezier doen en te gaan spelen voor een aanstormende intercity"?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Stuart het volgende:
Dat zijn wensen die meerdere mensen met je delen![]()
ik las laatst dat Jarno dood wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil de oude usuals terug. Waar is Dirk? Waar is Jarno? Waar is Uiers? Waar is Krea?.
Die waren nog leuk, creatief en hard. Help! Please!
Nou, erg bedankt zegquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem al tijden erg subtiel te vertellen.
Maar nu je het zo upfront stelt: inderdaad.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij loopt altijd 1 dag achterquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dacht dat het vandaag nog zaterdag was
of hou die plastic zak eens een paar minuten langer op je hoofd!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nog steeds denk je niet "Ach, kom. Laat ik die mensen eens een plezier doen en te gaan spelen voor een aanstormende intercity"?
Die zitten elkaar te bezwaaien op fh2 toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil de oude usuals terug. Waar is Dirk? Waar is Jarno? Waar is Uiers? Waar is Krea?.
Die waren nog leuk, creatief en hard. Help! Please!
chlamydia is zo'n langzame doodquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan weten de usuals in dit topic meteen wat hun te doen staat.
ja doe ik ook...heel erg zelfsquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik effe goed van gaan balen als ik jou was!
Niet mijn intercity hè?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nog steeds denk je niet "Ach, kom. Laat ik die mensen eens een plezier doen en te gaan spelen voor een aanstormende intercity"?
komop, je houd je postcount bij....quote:
Daar is het een dooie zooi.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zitten elkaar te bezwaaien op fh2 toch?
Hij kent mij.quote:
Daar doe je wel even heel gemakkelijk....quote:
Mag ik het antwoord geven? Mag ik? Mag ik? Please?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Maar Stuart. Wat ga je vandag doen?
Ben ik wéér het nieuwe groene boekje mis gelopenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ik het antwoord geven? Mag ik? Mag ik? Please?
"Posten"
Afschuw en slapeloosheid?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien als je je tieten laat zien dat je toch nog wat toevoegd aan het forum AMD64.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik wéér het nieuwe groene boekje mis gelopen![]()
Nee, dat klopt, en dat wil ik maar wat graag zo houden ookquote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij kent mij.
Ik ken hem.
Dat kan ik over jou niet zeggen.
Niets zelfs.
PI's?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En jij bent niet iemand die PI's gebruikt. En dus een newbie.
Neuh, doe maar een intercity in de een of andere negorij. Limburg ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef QyRoZ het volgende:
Niet mijn intercity hè?
Alhoewel ik meestal in de stoptrein zit. Dus dan boeit het niet. En ik heb het er graag voor over..
Voordat de mensen ontdekken dat er over jou niets te zeggen valt omdat jij buiten FOK! geen leven hebt?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, en dat wil ik maar wat graag zo houden ook![]()
Ik voel me bagger vandaagquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
god, ze zijn wel snel te hooggegrepen voor je hè
als ie ooit op een meet komt, neem ik een rol seal-plastic mee!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voordat de mensen ontdekken dat er over jou niets te zeggen valt omdat jij buiten FOK! geen leven hebt?
Houd dat gevoel even een dag of 365 vol graag.quote:
Ik kots op je!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Houd dat gevoel even een dag of 365 vol graag.
Misschien is een meet toch wel eens een keer interessantquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voordat de mensen ontdekken dat er over jou niets te zeggen valt omdat jij buiten FOK! geen leven hebt?
Veel triester!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
zijn ze nog triester dan normaliter dan?
Je mag nog niet eens bier drinken man....quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan anders lijkt me.
Kan dat dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
zijn ze nog triester dan normaliter dan?
Het is onbegonnen werk. Ik stel voor gewoon alle users boven de 100.000 te massdeleten.quote:
Ik denk dat ik maar eens naar een meet moet komen waar jij bent Martijnquote:
Oyquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is onbegonnen werk. Ik stel voor gewoon alle users boven de 100.000 te massdeleten.
[afbeelding], [afbeelding].
Evening Bjorkquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Björk het volgende:
![]()
goede avond!
onder het motto "zwaaien is ok"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En uiteraard een ledenstop in te voeren. En een poststop. Of een maximum aantal posts per dan. 10 lijkt me een mooi aantal.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is onbegonnen werk. Ik stel voor gewoon alle users boven de 100.000 te massdeleten.
[afbeelding], [afbeelding].
can't waitquote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar een meet moet komen waar jij bent Martijn![]()
Hey Björkquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Björk het volgende:
![]()
goede avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef Björk het volgende:
![]()
goede avond!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEKS!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt het motto te zijn van dezeeeks.
.
Mag jij wel van je mamma zo laat naar buiten?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar een meet moet komen waar jij bent Martijn![]()
ARGH!quote:
Ik heb al eerder gezegd dat je uit het verleden moet stappen. Tegenwoordig kun je heel eenvoudig blijven internetten, waar je ook bentquote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag jij wel van je mamma zo laat naar buiten?
En van jezelf zo ver van je PC?
jullie grote vriend, DPquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef mrkanarie het volgende:
maar wie was nu btw die globureux van een paar nachten geleden?
Was DP, en ja het is weer gebanned gelukkig....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef mrkanarie het volgende:
maar wie was nu btw die globureux van een paar nachten geleden?
Hey Fuck eens snel opquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, doe maar een intercity in de een of andere negorij. Limburg ofzo.
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.quote:
Dit was te verwachten...quote:
Niet iedere baggerkloon is DP hoorquote:
En anders mag ie er wel eentje van mij lenen. Het is alleen jammer dat DJKotser gebanned is.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.
ik vind deze okayquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.
ik mag de logs niet posten van yvonnequote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet iedere baggerkloon is DP hoor
Je weet maar nooit waar en wanneer die rotkop opduikt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet iedere baggerkloon is DP hoor
Waarom? Hoe sneller dit deel van dezequote:
Ik zit aan de Hertog-Jan!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja, zit alleen zonder bier, maar mer heinekenen met jou?
Er mag zoveel niet van yvonnequote:
hij gaf t zelf toequote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet van yvonne
Maar je kan DP niet van alles de schuld geven
En het doodwensen van users!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
een ban vanwege t kutten in een kutreeks?
"uhuh"
Bijna.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vjol?
Ik heb ook mot met hem, maar ik vind het min om hem aan te vallen als ie er niet isquote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar en wanneer die rotkop opduikt...
ja ik nietquote:
Zo haar anusje wel roze zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |