Ik vroeg me al lange tijd af wat jou toch steeds blijft trekken om hier te postenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is echt de achterlijkste reeks die ik ooit heb gezien.
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Thanks lieverdquote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bent iig
Neh, niet werken, ben nu al moe gewoonquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Werken op zondag?
En als je niet lam kan worden..... bummer
Daarom is het ook geen reeksquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
ja, en hij wil maar niet doodquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi DjDevquote:
Postopkrikken.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vroeg me al lange tijd af wat jou toch steeds blijft trekken om hier te posten![]()
Zo zijn er meer dingen die maar niet dood willenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet
Pas om kwart voor 2 er zijn, voor 45 minuten les
Nu nog? 'T is goddomme bijna 2006!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
Morgen WEER een nieuwjaarsreceptie..daar is meer dan genoeg drank dus
Les..quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet
Pas om kwart voor 2 er zijn, voor 45 minuten les
Zoals mensen die geen PI's gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zijn er meer dingen die maar niet dood willen
Zonde van de tijd om een PI te gebruikenquote:
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
Er worden echt ernstig weinig PI's gebruikt in deze reeks..
Zelfs ik heb in mijn topspamtijd volop PI's gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonde van de tijd om een PI te gebruiken
No shit sherlock....quote:
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezequote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef QyRoZ het volgende:
Er worden echt ernstig weinig PI's gebruikt in deze reeks..
Ik gebruik ze alleen als ik het echt nodig vind, en dat is dus zeldenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb in mijn topspamtijd volop PI's gebruikt.
Kijk mij nu.... spam + PIquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vermoedens zijn hetquote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezeeeks blijkbaar opgebouwd.
Canadaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, tis een nieuwe lerares uit Canada..
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezeeeks blijkbaar opgebouwd.
Dan ben je dus een kutnewbie.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
Verloren jarenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
tssk, er zijn beterequote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen..
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik denk dat beide klikbaar zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat jij smilies en PI's door elkaar haalt.
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Dat en de kwaliteit is laag....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag was![]()
Goed is de vijand van de betere. Alleen 'de betere' is een normering welke ik liever niet aan jou overlaatquote:
Verdomd goed idee.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.
oquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Internationale schoolleraren uit UK, USA, Ierland, Spanje/BE, NL en nu dus ook Canada
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |