Canadaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, tis een nieuwe lerares uit Canada..
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt door het snel reageren schermpje. Snel even een zwaaismiley neerpleuren en op reageer drukken. Zo is dezeeeks blijkbaar opgebouwd.
Dan ben je dus een kutnewbie.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het nut me verder volledig ontgaat
Verloren jarenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb in mijn topspamtijd volop PI's gebruikt.
tssk, er zijn beterequote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het gros van de reeksen, mijn waarde JK. Het gros van de reeksen..
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik denk dat beide klikbaar zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk dat jij smilies en PI's door elkaar haalt.
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Dat en de kwaliteit is laag....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de kwaliteit alleen hier zo laag was![]()
Goed is de vijand van de betere. Alleen 'de betere' is een normering welke ik liever niet aan jou overlaatquote:
Verdomd goed idee.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen maar eens een FB topic openen aangaande reeksen.
oquote:Op zondag 9 januari 2005 00:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Internationale schoolleraren uit UK, USA, Ierland, Spanje/BE, NL en nu dus ook Canada
![]()
Hoi AMDquote:
De vraag is, drink je het ook op, of laat je het staan voor de showquote:
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Zie je JK? Zie je?
Het is een hel. Ook het misbruik van smilies. Te erg om waar te zijn. Ik denk dat ik nu niet meer kan slapen, lieve JK. Nooit meer. Nooit meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
En toch stug hier blijven hangenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
Live in the nowquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen schoolquote:
Normaal stopt het altijd na 5 postsquote:
Ow maandagquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen school
En moet nog 30 muziek cd's rippen![]()
btw was die remix die ik je had gestuurd de goeie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |