Mag jij wel van je mamma zo laat naar buiten?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar een meet moet komen waar jij bent Martijn![]()
ARGH!quote:
Ik heb al eerder gezegd dat je uit het verleden moet stappen. Tegenwoordig kun je heel eenvoudig blijven internetten, waar je ook bentquote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag jij wel van je mamma zo laat naar buiten?
En van jezelf zo ver van je PC?
jullie grote vriend, DPquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef mrkanarie het volgende:
maar wie was nu btw die globureux van een paar nachten geleden?
Was DP, en ja het is weer gebanned gelukkig....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef mrkanarie het volgende:
maar wie was nu btw die globureux van een paar nachten geleden?
Hey Fuck eens snel opquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, doe maar een intercity in de een of andere negorij. Limburg ofzo.
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.quote:
Dit was te verwachten...quote:
Niet iedere baggerkloon is DP hoorquote:
En anders mag ie er wel eentje van mij lenen. Het is alleen jammer dat DJKotser gebanned is.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.
ik vind deze okayquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeur niet mên, je kunt zo 23764102934 accounts onder de 100k uit de kast trekken.
ik mag de logs niet posten van yvonnequote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet iedere baggerkloon is DP hoor
Je weet maar nooit waar en wanneer die rotkop opduikt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet iedere baggerkloon is DP hoor
Waarom? Hoe sneller dit deel van dezequote:
Ik zit aan de Hertog-Jan!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja, zit alleen zonder bier, maar mer heinekenen met jou?
Er mag zoveel niet van yvonnequote:
hij gaf t zelf toequote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet van yvonne
Maar je kan DP niet van alles de schuld geven
En het doodwensen van users!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
een ban vanwege t kutten in een kutreeks?
"uhuh"
Bijna.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vjol?
Ik heb ook mot met hem, maar ik vind het min om hem aan te vallen als ie er niet isquote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar en wanneer die rotkop opduikt...
ja ik nietquote:
Zo haar anusje wel roze zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |