Hoi AMDquote:
De vraag is, drink je het ook op, of laat je het staan voor de showquote:
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Zie je JK? Zie je?
Het is een hel. Ook het misbruik van smilies. Te erg om waar te zijn. Ik denk dat ik nu niet meer kan slapen, lieve JK. Nooit meer. Nooit meer.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
En toch stug hier blijven hangenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zie het Q. Een regelrechte verzameling van baggeraars dit topic. Teloorgang, ONZ was vroeger leuker. Enz. Enz.
Live in the nowquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen schoolquote:
Normaal stopt het altijd na 5 postsquote:
Ow maandagquote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja gaat wel...morgen school
En moet nog 30 muziek cd's rippen![]()
btw was die remix die ik je had gestuurd de goeie?
ja nogal...mn hart stopte voor een momentquote:
Dat zijn wensen die meerdere mensen met je delenquote:
Ik mis mijn slotjes. Voor het eerst.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef Ruis het volgende:
ik heb nie eens de moeite ervoor over om deze reeks af te zeiken
Welke energy?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
ow wacht, de energie komt tot mij
* GotC denkt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja nogal...mn hart stopte voor een moment
Wil je de volgende keer voorzichtig zijn met wat je zegt?
Vergeet ook niet het stelselmatig gebruik van niets-zeggende posts met een lettergemiddelde met het IQ van de meeste "usuals" hier, en je komt tot een dieptrieste slotsom.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef QyRoZ het volgende:
Het is een hel. Ook het misbruik van smilies. Te erg om waar te zijn. Ik denk dat ik nu niet meer kan slapen, lieve JK. Nooit meer. Nooit meer..
Wees blij, anders had ik je flink aan het werk gezetquote:
Wordt je karma actief? Is je hartchakra aan het werken? Heb je het licht gezien?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Ruis het volgende:
ow wacht, de energie komt tot mij
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegtquote:
Ik wil de oude usuals terug. Waar is Dirk? Waar is Jarno? Waar is Uiers? Waar is Krea?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het stelselmatig gebruik van niets-zeggende posts met een lettergemiddelde met het IQ van de meeste "usuals" hier, en je komt tot een dieptrieste slotsom.
Ik gok een paarse haas. Wss zelf een paashaasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Hey Ruis, die oog in je avatar. Wat is dat voor dier?
gok eensquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef AMD64 het volgende:
Hey Ruis, die oog in je avatar. Wat is dat voor dier?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegt
Dat probeer ik hem al tijden erg subtiel te vertellen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
de energie om jou te confronteren met het feit dat je een gore kankerlijer bent die niets maar dan ook niets aan t forum toevoegt
En nog steeds denk je niet "Ach, kom. Laat ik die mensen eens een plezier doen en te gaan spelen voor een aanstormende intercity"?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Stuart het volgende:
Dat zijn wensen die meerdere mensen met je delen![]()
ik las laatst dat Jarno dood wasquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil de oude usuals terug. Waar is Dirk? Waar is Jarno? Waar is Uiers? Waar is Krea?.
Die waren nog leuk, creatief en hard. Help! Please!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |