Had even gezegd dat je met 1 bezig wasquote:
ik had hem 10 min geleden al afquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had even gezegd dat je met 1 bezig was![]()
Ach, volgedne keer beter... ik ga morgenochtedn weer naar huis, dus van mij zul je geen last hebben
gelukkig maar... stel je voor ik zou :quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had even gezegd dat je met 1 bezig was![]()
Ach, volgedne keer beter... ik ga morgenochtedn weer naar huis, dus van mij zul je geen last hebben
hmz met gemiddeld 3 posts per dagquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
Je mag de volgende wel openen op Baf!
Moet je alleen ongeveer 500 postst wachten![]()
quote:
Zou dat mooi staan, een rode muru en vloer? We hebben nu een groene vloer, maar voor ons nieuwe huisje nog geen kleuren uitegzocht...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:06 schreef Youp het volgende:
[..]
gelukkig maar... stel je voor ik zou :
[afbeelding]
nog te voorschijn moeten halen
ik had op mn vorige woonadres een vuurrode vloer en traanplaat tegen de muurquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou dat mooi staan, een rode muru en vloer? We hebben nu een groene vloer, maar voor ons nieuwe huisje nog geen kleuren uitegzocht...
oeh, traanplaat is een goed idee voor mn werkkamer! Waar kan ik dat kopen, en wat kost dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ik had op mn vorige woonadres een vuurrode vloer en traanplaat tegen de muur
33 euro per halve vierkante meter oid bij de formido...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, traanplaat is een goed idee voor mn werkkamer! Waar kan ik dat kopen, en wat kost dat?
Die is al een weekje oud ofsoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:15 schreef Alfisti het volgende:
De Ferrari 550 van Uday Hussein
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari3.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari4.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari1.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari5.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari6.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari7.jpg
http://www.noisevibrationandharshness.com/pics/ferrari2.jpg
Ik had het in egdachten als vloerbedekkingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
33 euro per halve vierkante meter oid bij de formido...maar ik had van dat traanplaat behang
het isloleert niks dat aluminiumquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het in egdachten als vloerbedekkingIs een optie... 16 vierkante meter of zo.. dusse.. 32 keer 33 euro.. is..
1000 euro? :| Iets te duur.. en isoleert het wel?
Nou ja, ik ga dakar kijken, en houdt traanplatabehang in gedachten
Slaap lekkerquote:
Idd ja, alleen jammer dat ze het juweeltje hebben laten zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
naar verluid vakkundog ontdaan van de spullen door het US army
omg zonde...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
naar verluid vakkundog ontdaan van de spullen door het US army
Ehm... Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
LOL, je bent ongeveer 12u van huis geweest
quote:
quote:
Willen jullie me zo graag weg hebben??quote:
neuhquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Willen jullie me zo graag weg hebben??
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef MutZ het volgende:
Ja, wat is het nou??
Je moet blijven (aangezien je eigenwijs bent, ga je dan dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:45 schreef MutZ het volgende:
Ja, wat is het nou??
ik pas me wel weer aanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:46 schreef Youp het volgende:
zie je dat niet.. Alfisti is in de minderheid
En aangezien ik nog eigenwijzer bent dan dat jij denkt, blijf ik dus... Of ga ik juist... Of blijf ik...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet blijven (aangezien je eigenwijs bent, ga je dan dus)
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:
doe maar blijven.. dan begint tenminste iedereen spontaan te postenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
En aangezien ik nog eigenwijzer bent dan dat jij denkt, blijf ik dus... Of ga ik juist... Of blijf ik...
Je bent lastigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
En aangezien ik nog eigenwijzer bent dan dat jij denkt, blijf ik dus... Of ga ik juist... Of blijf ik...
En jij dacht echt dat je met dat blauwe kleurtje invloed had??quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Youp het volgende:
[..]
doe maar blijven.. dan begint tenminste iedereen spontaan te posten
Kgggggggggt kggggggggggggggggggggtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
En jij dacht echt dat je met dat blauwe kleurtje invloed had??
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kgggggggggt kggggggggggggggggggggt
Reken maar
Geen blauw kleurtje voor nodig
Goede invloed heb ik toch weer...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:53 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk eens hoe druk het ineens is hier
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goede invloed heb ik toch weer...
Vanmiddag ook al ineens toen ik topics ging sluiten...
Tief op danquote:
Ik zag het...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef Youp het volgende:
[..]!!!
het is met net nog een keer gebeurd alleen door thafreak...
er zijn mensen hier die werken voor de kost he en niet de hele dag op de F5 knop lopen te rammenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:52 schreef PeuRac het volgende:
Alfisti, als je vaker zou opletten, dan zou je minder oud nieuws posten
Ja, bestaan die??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
er zijn mensen hier die werken voor de kost he en niet de hele dag op de F5 knop lopen te rammen
Volgens mij is het juist de werkende garde welke Fok! actief houdtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
er zijn mensen hier die werken voor de kost he en niet de hele dag op de F5 knop lopen te rammen
jij?!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist de werkende garde welke Fok! actief houdt
Een levenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, bestaan die??
Oh ja, dat zijn mensen met een leven...
quote:
jaquote:
quote:
* Youp mompelt iets in de trent van grmblzz.........quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jou krijg ik nog wel MutZ
Er wordt hier wel vaker wat geroepen... Ooit komt er een dag dat jouw SC blijft bestaan...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef Youp het volgende:
[..]
* Youp mompelt iets in de trent van grmblzz.........
ik maak nooit meer SC topics
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn mensen met een leven...
quote:
geen idee, overdag heb ik daar geen tijd voorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is me wel al eens gelukt hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 00:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er wordt hier wel vaker wat geroepen... Ooit komt er een dag dat jouw SC blijft bestaan...
Daar grenst het niet aan... het is kansloos...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:59 schreef PeuRac het volgende:
4 post op een rij, dat grenst toch wel aan klansloos
of de schoolgaande.... maandag moet ik weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stond uit...quote:
Ik ga hem eerdaags wel kijken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:03 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is me wel al eens gelukt hoor
the silence of the lambs is nu spannend
Waar ken ik dat toch van??quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef Youp het volgende:
[..]
of de schoolgaande.... maandag moet ik weerdan wordt het weer volop SC-en
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef Youp het volgende:
[..]
of de schoolgaande.... maandag moet ik weerdan wordt het weer volop SC-en
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is algemeen bekend, er wordt t meest geFok!t vanaf de werplek
te laatquote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef MutZ het volgende:
4
mooi tochquote:Op zondag 9 januari 2005 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is algemeen bekend, er wordt t meest geFok!t vanaf de werplek
Had hem al ge-editquote:
Same here...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi tochin de vakantie heb ik t over het algemeen toch te druk met andere zaken zoals euhm.. nouja vanalles wat niet deugt
Het is toch algemeen bekend dat ik eigenwijs ben?? waarom zou ik dan nu wel luisteren??quote:
Wie?? wij??quote:
Je had t tijdens mn vorige stage moeten zienquote:Op zondag 9 januari 2005 00:10 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi tochin de vakantie heb ik t over het algemeen toch te druk met andere zaken zoals euhm.. nouja vanalles wat niet deugt
De afgelopen dagen wel ja...quote:
als is een edit nog zo snel, Peurac die ziet em welquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had t tijdens mn vorige stage moeten zienruim 30-40 posts op een dag was niks, en dan was ik vaak maar 50% van de tijd op mn werkplek
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als is een edit nog zo snel, Peurac die ziet em wel![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
De afgelopen dagen wel ja...
Hebben jullie me niet gemist??![]()
*pakt dvd erbij...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef BoJo het volgende:
Zit die jodie foster in hannibal eigenlijk?
lag nietquote:
is dit leuk dan ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:12 schreef Youp het volgende:
hoi hoi de volgende thriller op yorin begint!
vandaag nog 1 nachtje doorhalen en morgen is het weer 'op tijd' naar bed
quote:
ja, maar dies wel 20 jaar ouderquote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef BoJo het volgende:
Zit die jodie foster in hannibal eigenlijk?
ik soms over de 100quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lag nietNu is t zelfs zonder stage nog erger, soms ga ik zelfs over de 60 posts heen
quote:
kom je niet naar de marathon?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi, die maar eens ergens vandaan "kopen".
Ik had een moie serie lopen... Kan weer opnieuw beginnenquote:
Jij weet zeker niet hoe ik aan die dvd kom...quote:
Geen leven zeker...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef BoJo het volgende:
Ho !!! nog minder als 1000 posts en ik zit op de 10k posts![]()
Ja, maar jij komt op zulke dagen niet om 16u thuis en gaat dan om 22u weer naar bedquote:
Dat is het probleem juist... Dat heb ik pas wel een keer geflikt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt op zulke dagen niet om 16u thuis en gaat dan om 22u weer naar bed![]()
Sommige mensen blijven altijd newbie...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan ben ik wel eindelijk van mijn newbie status verlost
Zou ik het zeggen als ik het wist denk je?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe ik aan die dvd kom...
Dude, nog een paar dagen en ik zit over de 13kquote:Op zondag 9 januari 2005 00:18 schreef BoJo het volgende:
Ho !!! nog minder als 1000 posts en ik zit op de 10k posts![]()
Wie de Ef is BoJo?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh dan moet ik nog even als newbie door t leven vrees ikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ehm... Geen idee...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik het zeggen als ik het wist denk je?
ik hoor niet bij die sommige mensen maar bij andere mensenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven altijd newbie...
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef Youp het volgende:
[..]
oh dan moet ik nog even als newbie door t leven vrees ik
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoor niet bij die sommige mensen maar bij andere mensen![]()
had ik het over jouquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, nog een paar dagen en ik zit over de 13k
quote:
wishfull thinkingquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
ik dacht dat het newbie leven wel zon beetje ophield bij 2500 posts oid
quote:
quote:
bij lange na nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
quote:
Dat gold alleen voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar hebben we mister no life op fok spammer himself met zijn 30k+ posts![]()
Daar lig ik al in...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAA NOG een SC waar je kan patsen met postaantallen
*Knuffelbeer in handjes van MutZ duwt....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef MutZ het volgende:
Sommige mensen zijn na 33884 posts nog newbie...
Heb ik niet...quote:
nee hij is gewoon een verschrikkelijke slijmbalquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
had je soms bij een of andere mod onder tafel gezeten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Knuffelbeer in handjes van MutZ duwt....
*Toetsenbord uit handjes trekt
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPUH
Ik ga hier vaker langskomenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij Dr_Flash, nu gaat t tenminste nog ergens over, normaal gaat t helemaal nergens over
1 woord: Connectiesquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij Dr_Flash, nu gaat t tenminste nog ergens over, normaal gaat t helemaal nergens over
oooh wat hoort mijn oor nu (hmmz beter, wat leest mijn oog nu) MUTZ!!! foeiquote:
het heeft bij mij alleen de eerste keer na de installatie van Linux gewerkt en na een herstart niet meer en kan niet vinden waarom nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenookal zit ik nu 1 meter naast mn bed ongeveer
Mijn pc staat gewoon bij m'n bed zodat ik vanuit bed kan internetten...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenookal zit ik nu 1 meter naast mn bed ongeveer
hij heeft geen vrienden... hij heeft connecties...quote:
Waarom dan wifi? Koop gewoon draadloze muis + toetsenbord, en draai je beeldschermquote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
En dan??quote:
hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn pc staat gewoon bij m'n bed zodat ik vanuit bed kan internetten...
quote:
Ik heb wel 'vrienden' alleen kosten ze zoveel geld elke maandquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Youp het volgende:
[..]
hij heeft geen vrienden... hij heeft connecties...
PeuRac doettegen 'vrienden'
dat klinkt duurquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom dan wifi? Koop gewoon draadloze muis + toetsenbord, en draai je beeldscherm
baffen op de wcquote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenik moet maar eens aanpassingen maken hier op mn kamer
fokken vanuit je bed... smorgens, savonds... kan het nog kanslozer?
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel 'vrienden' alleen kosten ze zoveel geld elke maand
ja, 's middags en 's nachts...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenik moet maar eens aanpassingen maken hier op mn kamer
fokken vanuit je bed... smorgens, savonds... kan het nog kanslozer?
![]()
smiddags voor als je ziek bent en snachts voor als je niet kan slapen.. is wel beetje kansloos in je eentje fokken want 99.9% ligt dan te pitten of zit in de kroeg oid...quote:
damn... ik dacht een kans te maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet zoalng MutZ nog wakker is.... Ik wil karbonade van de nacht worden
Oh wacht ff, dan houden we 'r nog ff wakkerquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan de 100+ posts...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
tering, gewoon 2 pagina's in minder als een half uurwe zitten weer op top speed
![]()
rot jij nou maar op naar karboquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef BoJo het volgende:
het gaat wel hard ja, net zo soepel als mijn 155![]()
Ok, je hebt me overtuigd... ik ben al weg...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kgggggggggggt kggggggggggggggggggggt
Hey mijn mooie serie van 6 was gruwelijk gebroken jahquote:
Schiet niet op, want voor de telling zitten we alweer een dag verderquote:
Zou tijd worden ook jahquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, je hebt me overtuigd... ik ben al weg...
ik heb nu mijn eigen forumquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh.. eerst even kijken of ik een mooie bouwkraan met 387 in het typenummer kan vinden
-5 ontopicquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij is mijn stuurbekrachtigingspomp weer naar z'n moer![]()
de lurkers houden dit nooit bijquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook jahWat moeten al die kijkbuiskindertjes hier wel denken??
waarom denk je dat hier nu zo veel kijkbuiskindertjes zitten?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook jahWat moeten al die kijkbuiskindertjes hier wel denken??
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster wordenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Youp het volgende:
waar kan je eigenlijk zien hoeveel posts je hebt op 1 dag oid?![]()
jaja ik ben echt nog een newbie :$
teering die persoon die dat post iedere dag heeft wel zin zegquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster worden![]()
lekker onhandigquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster worden![]()
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forumquote:
wie flikkert eens wat olie in die server, hij schokt een beetjequote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forum
zo sloom is het nu nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forum
hij liever als ik, maar t is nog erger, om dat allemaal te meten enz, heeft hij een porgramma geschrevenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
teering die persoon die dat post iedere dag heeft wel zin zeg![]()
Je zegt iets wat iets met PTA te maken heeftquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen nissan patrol uit de dakar met startnummer 386![]()
omg de ueber nerd is gevonden op fokquote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij liever als ik, maar t is nog erger, om dat allemaal te meten enz, heeft hij een porgramma geschreven![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik zie teveel mijn eigen avatar , en denk telkens dat Alfisti gepost heeft![]()
Jij hebt vast nog wel wat liggenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie flikkert eens wat olie in die server, hij schokt een beetje![]()
tsss newbie, ontopic is het pas als je over de auto begint van de topic naamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zegt iets wat iets met PTA te maken heeft
zal ik hier ook maar de verkeerde in gooien ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel wat liggen(ik niet meer, de Opel zuip te laatste tijd een liter per 1000km
)
@Youp, t is idd niet zo sloom meer, maar er zitten ook niet zoveel mensen meer op.
Wie is hier de Nebwiequote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsss newbie, ontopic is het pas als je over de auto begint van de topic naam![]()
misschien draait t dan wel beterquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik hier ook maar de verkeerde in gooien ?![]()
ben ik het niet mee eens !!! Je mag het hier overal over hebben behalve over de auto in de topic titel !!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is hier de NebwieDr_Flash heeft gelijk, in de SC is OT als je het over auto's hebt
Jij hebt 1/3 van mij aantal posts, wie vroeg jou ietsquote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens !!! Je mag het hier overal over hebben behalve over de auto in de topic titel !!!
leer rekenenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt 1/3 van mij aantal posts, wie vroeg jou iets
Hoe kansloos ben ik?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef Youp het volgende:
428. Youp 2 wkn 86 pnt.
Ja, al meer als 10minquote:
quote:
Oh shit... betrapt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ! Kom onder Youp zijn bureau vandaan!
* Youp kijkt onder zn bureau....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ! Kom onder Youp zijn bureau vandaan!
quote:
Hoe kansloos, post eens hier (ben te lui om zelf te zoekenquote:
wat zeg je ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ze het een beetje?
ik wil ook wle zon vrouw... die mn veters strikt
Heel erg...quote:
ik heb geen schoenen aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ze het een beetje?
ik wil ook wle zon vrouw... die mn veters strikt
Ernstig slaapmiddeltje klaarmaaktquote:
Valt dat ff tegen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef BoJo het volgende:
niks...
ik zie pedalenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Youp het volgende:
[..]
*en ziet een paar voeten en verder niks![]()
140. PeuRac 14 wkn 520 pntquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kansloos, post eens hier (ben te lui om zelf te zoeken)
kijk ik heb geen pedalen.. wel plaats voor andere dingenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie pedalen![]()
hoe kansloos, achter je pc ook nog gassen en remmen![]()
ik oefen mijn heel 2 toe gevoelquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk ik heb geen pedalen.. wel plaats voor andere dingenals ik wil racen pak ik de oto wel
MutZ staat hoger hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef Youp het volgende:
[..]
140. PeuRac 14 wkn 520 pnt
ERG kansloos!!!
Jah die heeft ook echt iets anders te doen he?quote:
quote:
FLINK kansloosquote:Op zondag 9 januari 2005 00:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
*niet durft te kijken...
Hoe kansloos ben ik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |