oh dan moet ik nog even als newbie door t leven vrees ikquote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan ben ik wel eindelijk van mijn newbie status verlost
Ehm... Geen idee...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik het zeggen als ik het wist denk je?
ik hoor niet bij die sommige mensen maar bij andere mensenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven altijd newbie...
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef Youp het volgende:
[..]
oh dan moet ik nog even als newbie door t leven vrees ik
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoor niet bij die sommige mensen maar bij andere mensen![]()
had ik het over jouquote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, nog een paar dagen en ik zit over de 13k
quote:
wishfull thinkingquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
ik dacht dat het newbie leven wel zon beetje ophield bij 2500 posts oid
quote:
quote:
bij lange na nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
quote:
Dat gold alleen voor mijquote:Op zondag 9 januari 2005 00:23 schreef Youp het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar hebben we mister no life op fok spammer himself met zijn 30k+ posts![]()
Daar lig ik al in...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
JAAAAAAAAA NOG een SC waar je kan patsen met postaantallen
*Knuffelbeer in handjes van MutZ duwt....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:26 schreef MutZ het volgende:
Sommige mensen zijn na 33884 posts nog newbie...
Heb ik niet...quote:
nee hij is gewoon een verschrikkelijke slijmbalquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
had je soms bij een of andere mod onder tafel gezeten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Knuffelbeer in handjes van MutZ duwt....
*Toetsenbord uit handjes trekt
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPUH
Ik ga hier vaker langskomenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij Dr_Flash, nu gaat t tenminste nog ergens over, normaal gaat t helemaal nergens over
1 woord: Connectiesquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij Dr_Flash, nu gaat t tenminste nog ergens over, normaal gaat t helemaal nergens over
oooh wat hoort mijn oor nu (hmmz beter, wat leest mijn oog nu) MUTZ!!! foeiquote:
het heeft bij mij alleen de eerste keer na de installatie van Linux gewerkt en na een herstart niet meer en kan niet vinden waarom nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenookal zit ik nu 1 meter naast mn bed ongeveer
Mijn pc staat gewoon bij m'n bed zodat ik vanuit bed kan internetten...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ik probeer mn moeder ook telkens wifi aan te smeren voor op haar laptop... zodat ik vanuit bed kan inettenookal zit ik nu 1 meter naast mn bed ongeveer
hij heeft geen vrienden... hij heeft connecties...quote:
Waarom dan wifi? Koop gewoon draadloze muis + toetsenbord, en draai je beeldschermquote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef Youp het volgende:
[..]
En dan??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |