hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn pc staat gewoon bij m'n bed zodat ik vanuit bed kan internetten...
quote:
Ik heb wel 'vrienden' alleen kosten ze zoveel geld elke maandquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef Youp het volgende:
[..]
hij heeft geen vrienden... hij heeft connecties...
PeuRac doettegen 'vrienden'
dat klinkt duurquote:Op zondag 9 januari 2005 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom dan wifi? Koop gewoon draadloze muis + toetsenbord, en draai je beeldscherm
baffen op de wcquote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenik moet maar eens aanpassingen maken hier op mn kamer
fokken vanuit je bed... smorgens, savonds... kan het nog kanslozer?
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel 'vrienden' alleen kosten ze zoveel geld elke maand
ja, 's middags en 's nachts...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz ik vrees dat mn bed net iets te ver weg staat zodat ik de lettertjes niet meer kan lezenik moet maar eens aanpassingen maken hier op mn kamer
fokken vanuit je bed... smorgens, savonds... kan het nog kanslozer?
![]()
smiddags voor als je ziek bent en snachts voor als je niet kan slapen.. is wel beetje kansloos in je eentje fokken want 99.9% ligt dan te pitten of zit in de kroeg oid...quote:
damn... ik dacht een kans te maken...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet zoalng MutZ nog wakker is.... Ik wil karbonade van de nacht worden
Oh wacht ff, dan houden we 'r nog ff wakkerquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan de 100+ posts...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
tering, gewoon 2 pagina's in minder als een half uurwe zitten weer op top speed
![]()
rot jij nou maar op naar karboquote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef BoJo het volgende:
het gaat wel hard ja, net zo soepel als mijn 155![]()
Ok, je hebt me overtuigd... ik ben al weg...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kgggggggggggt kggggggggggggggggggggt
Hey mijn mooie serie van 6 was gruwelijk gebroken jahquote:
Schiet niet op, want voor de telling zitten we alweer een dag verderquote:
Zou tijd worden ook jahquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, je hebt me overtuigd... ik ben al weg...
ik heb nu mijn eigen forumquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh.. eerst even kijken of ik een mooie bouwkraan met 387 in het typenummer kan vinden
-5 ontopicquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij is mijn stuurbekrachtigingspomp weer naar z'n moer![]()
de lurkers houden dit nooit bijquote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook jahWat moeten al die kijkbuiskindertjes hier wel denken??
waarom denk je dat hier nu zo veel kijkbuiskindertjes zitten?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook jahWat moeten al die kijkbuiskindertjes hier wel denken??
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster wordenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Youp het volgende:
waar kan je eigenlijk zien hoeveel posts je hebt op 1 dag oid?![]()
jaja ik ben echt nog een newbie :$
teering die persoon die dat post iedere dag heeft wel zin zegquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster worden![]()
lekker onhandigquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een topic in GC, daar post iemand elke dag in de ochtend, hoeveel je gepost hebt vanaf 00:00u t/m 23:59u en in een ander topic houdt hij een top 100 bij, van die dag, en dan kun je punten scoren per plek, en dan kun je in een andere lijst komen, en Fok!Top Poster worden![]()
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forumquote:
wie flikkert eens wat olie in die server, hij schokt een beetjequote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forum
zo sloom is het nu nietquote:Op zondag 9 januari 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lurkers houden t beter bij als posters, want zij verliezen geen tijd door dat slome forum
hij liever als ik, maar t is nog erger, om dat allemaal te meten enz, heeft hij een porgramma geschrevenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
teering die persoon die dat post iedere dag heeft wel zin zeg![]()
Je zegt iets wat iets met PTA te maken heeftquote:Op zondag 9 januari 2005 00:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen nissan patrol uit de dakar met startnummer 386![]()
omg de ueber nerd is gevonden op fokquote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij liever als ik, maar t is nog erger, om dat allemaal te meten enz, heeft hij een porgramma geschreven![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik zie teveel mijn eigen avatar , en denk telkens dat Alfisti gepost heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |