Jij hebt vast nog wel wat liggenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie flikkert eens wat olie in die server, hij schokt een beetje![]()
tsss newbie, ontopic is het pas als je over de auto begint van de topic naamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zegt iets wat iets met PTA te maken heeft
zal ik hier ook maar de verkeerde in gooien ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel wat liggen(ik niet meer, de Opel zuip te laatste tijd een liter per 1000km
)
@Youp, t is idd niet zo sloom meer, maar er zitten ook niet zoveel mensen meer op.
Wie is hier de Nebwiequote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
tsss newbie, ontopic is het pas als je over de auto begint van de topic naam![]()
misschien draait t dan wel beterquote:Op zondag 9 januari 2005 00:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik hier ook maar de verkeerde in gooien ?![]()
ben ik het niet mee eens !!! Je mag het hier overal over hebben behalve over de auto in de topic titel !!!quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is hier de NebwieDr_Flash heeft gelijk, in de SC is OT als je het over auto's hebt
Jij hebt 1/3 van mij aantal posts, wie vroeg jou ietsquote:Op zondag 9 januari 2005 00:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens !!! Je mag het hier overal over hebben behalve over de auto in de topic titel !!!
leer rekenenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt 1/3 van mij aantal posts, wie vroeg jou iets
Hoe kansloos ben ik?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:45 schreef Youp het volgende:
428. Youp 2 wkn 86 pnt.
Ja, al meer als 10minquote:
quote:
Oh shit... betrapt...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ! Kom onder Youp zijn bureau vandaan!
* Youp kijkt onder zn bureau....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ! Kom onder Youp zijn bureau vandaan!
quote:
Hoe kansloos, post eens hier (ben te lui om zelf te zoekenquote:
wat zeg je ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ze het een beetje?
ik wil ook wle zon vrouw... die mn veters strikt
Heel erg...quote:
ik heb geen schoenen aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kan ze het een beetje?
ik wil ook wle zon vrouw... die mn veters strikt
Ernstig slaapmiddeltje klaarmaaktquote:
Valt dat ff tegen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef BoJo het volgende:
niks...
ik zie pedalenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef Youp het volgende:
[..]
*en ziet een paar voeten en verder niks![]()
140. PeuRac 14 wkn 520 pntquote:Op zondag 9 januari 2005 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kansloos, post eens hier (ben te lui om zelf te zoeken)
kijk ik heb geen pedalen.. wel plaats voor andere dingenquote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie pedalen![]()
hoe kansloos, achter je pc ook nog gassen en remmen![]()
ik oefen mijn heel 2 toe gevoelquote:Op zondag 9 januari 2005 00:51 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk ik heb geen pedalen.. wel plaats voor andere dingenals ik wil racen pak ik de oto wel
MutZ staat hoger hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 00:50 schreef Youp het volgende:
[..]
140. PeuRac 14 wkn 520 pnt
ERG kansloos!!!
Jah die heeft ook echt iets anders te doen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |