Ja dat is lastig te zeggen, maar darts is iig geen sportquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef mat_herben het volgende:
Wanneer is iets wel een sport dan?
De vraag is of darts een sport is.quote:
Sport: "Allerlei vormen van lichaamsoefening en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en/of inzicht vereist worden"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat is lastig te zeggen, maar darts is iig geen sport
Hij probeerde eerst mijn moeder te versierenquote:
quote:
Als het lastig te zeggen is, waarom weet je dan wel dat darts geen sport is?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat is lastig te zeggen, maar darts is iig geen sport
Kun je 't al een beetje?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
darten is voor mongolen
[mierenneukmodus aan]quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Catch22- het volgende:
ik erger me dood aan alle mongolen die darts een sport noemen.
Kijk naar die darters, zien die er uit als sporters? NEE!
Ja maar ze zijn wel 40 uur per dag bezig met darts. Als ik 40 uur in de week ga zitten masturberen, wordt het dan ook een sport?
Ken je 1 sport waarbij je 180kg aan vet kan hebben en alsnog aan de top kan staan?
Darts is een kroegspelletje, geen sport. Schaken is toch ook geen sport? Nou dan!
Fok! ook. Wees welkom.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
darten is voor mongolen
zei het jochie met een Halflife2 avatar...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
darten is voor mongolen
*edit*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:37 schreef hellmondunited het volgende:
huilen catch22, gewoon heel hard huilen!
alles goed? wil je dat even recht in mijn gezicht komen zeggen aub? kunnen we even vergelijken wie hier een echte sporter is of nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zal jou kankerkop ff verbouwen mongool wat denk je wel niet
je speelt zeker zelf ook darts?
oei, die doet pijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zei het jochie met een Halflife2 avatar...
die's wel dik jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die is toch ook dik?
sorry ik heb het al ge-edit was niet de bedoeling. Ik keek in je fotoboek en besloot dat ik bang van je benquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
alles goed? wil je dat even recht in mijn gezicht komen zeggen aub? kunnen we even vergelijken wie hier een echte sporter is of niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hij probeerde eerst mijn moeder te versieren![]()
En toen dat niet lukte kwam hij naar mij: 'You have beautiful eyes'
je denkt dat je humor hebt?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sorry ik heb het al ge-edit was niet de bedoeling. Ik keek in je fotoboek en besloot dat ik bang van je ben
*heel hard huilt*
als je het in competitie verband gaat doen met bepaalde regels wel, duzze ben jij die man die kampioen die we zoeken ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
ja, 40 uur in de week rukken is ook moeilijk en heel knap, maar daarom nog geen sport
Prachtig toch! Heeft ook zo z'n charmes imo.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Darten is tijdverdrijf voor white trash
Voor echte engelse Onslow figuren
Vast wel meer dan jijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:44 schreef hellmondunited het volgende:
je denkt dat je humor hebt?
doe ik, maar niet omdat t van jou moetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vast wel meer dan jij
en nu opbokken uit mijn topic doei
Ik vind er niets aan maar als mensen het leuk vinden moeten ze dat zelf weten, het houdt ze iig van de straatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:46 schreef =HellFire= het volgende:
Prachtig toch! Heeft ook zo z'n charmes imo.
ik dart al jaren ik vind het erg leuk, tis gezellig en het word in mijn ogen duidelijk als een sport gezien.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan maar als mensen het leuk vinden moeten ze dat zelf weten, het houdt ze iig van de straat
Elke sport is tijdverdrijfquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef Catch22- het volgende:
mijns inziens is het geen sport, maar een tijdverdrijf
Als jij het leuk vindt is dat toch goed maar je kan het geen sport noemen maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ik dart al jaren ik vind het erg leuk, tis gezellig en het word in mijn ogen duidelijk als een sport gezien.....
Maar niet alle lagen doen hetquote:tis wel een echte sport die door alle lagen van de bevolking gedaan kan worden!
ik bedoelde je daarmee dat in feite bijna iedereen ( op baby's na dan hequote:
erg moeilijk zal die niet te vinden zijn dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
alles goed? wil je dat even recht in mijn gezicht komen zeggen aub? kunnen we even vergelijken wie hier een echte sporter is of niet
kijk, dat is nog eens stoere praatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:54 schreef bonke het volgende:
* bonke gooit zo een 180 tussen catch22 zijn oogjes
en darten is dus een sport
niet elk tijdverdrijf is een sportquote:
nu word t pas echt stoerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:57 schreef bonke het volgende:
[..]
erg moeilijk zal die niet te vinden zijn dus
Goed he en dat op zaterdagavondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
En dat weet jij? Knap hoor.
Ah op die manier. Het is idd een makkelijk toegankelijke sport. Maar toch vind ik er niets aanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
ik bedoelde je daarmee dat in feite bijna iedereen ( op baby's na dan he) het kunnen doen en leren......je hoeft daar niet lenig voor te zijn geen goede conditie te hebben helemaal niets, je hoeft alleen maar goed te gooien...
Schietsporten, het woord zegt het al, zijn sporten. Darten wijkt daar niet veel vanaf, dus waarom zou dat geen sport zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet elk tijdverdrijf is een sport
Zie je wel dat het een sport is, je zegt het zelf.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Het is idd een makkelijk toegankelijke sport. Maar toch vind ik er niets aan
Daar zal ik je geen ongelijk in geven...als het 10 jaar terug was geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed he en dat op zaterdagavond
Darten is toch tijdverdrijf voor in de pub, wie zitten er veel in de pub? Juist ja arbeiders. Wie zullen dus voornamelijk darts beoefenen? correct de arbeiders uit de pub. Daar is overigens niets mee mis. Ieder zijn eigen bezigheid het is enkel een constatering
Een keeper is dus ook geen sporter?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:06 schreef Catch22- het volgende:
een sport is in mijn ogen iets waarbij conditie (dus fysiek uithoudingsvermogen) en vaardigheden van belang zijn.
en bij darts is een conditie niet van belang
dus als je mamsie s`morgens die zaadvlekken uit je onderbroek moet wassen weet ze dat je goed fysiek bezig bent geweest ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:06 schreef Catch22- het volgende:
een sport is in mijn ogen iets waarbij conditie (dus fysiek uithoudingsvermogen) en vaardigheden van belang zijn.
Shit ik bedoel natuurlijk tijdverdrijfquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een sport is, je zegt het zelf.![]()
Voor de volgende sporten heb je volgens mij ook geen conditie nodig, maar toch worden het sporten genoemd en sommige zelfs olympisch.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:06 schreef Catch22- het volgende:
Beide moeten ze er keihard voor trainen en talent hebben...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:10 schreef roobje het volgende:
mja volgens de definitie van sport is darten wel een sport maar zo kun je nog ontelbare andere 'sporten' verzinnen. Gevoelsmatig vind ik het geen sport. Ik heb in ieder geval niet echt respect voor iemand die 180's kan gooien maar wel voor iemand die een marathon in een goede tijd loopt.
Dat is zeker niet zo. Om een goede sprinter te zijn heb je zeker bepaalde vaardigheden nodig die je niet van nature hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En de vaardigheden die je nodig hebt voor de 100m atletiek beheerst bijna iedere wereldbewoner.
Als ik een hele avond met die pijltjes heb staan gooien, heb ik de volgende dag echt wel last van m'n arm. Je hebt dus wel degelijk lichamelijke training nodig van specifieke spieren. En nee, aerobe conditie is niet echt vereist, maar dat geldt voor gewichtheffen ook niet en dat is een Olympische sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:06 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zie ik als ik langs de campingzender sbs6 zap allemaal van die typische (Engelse) arbeiders?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:08 schreef Noca het volgende:
Daar zal ik je geen ongelijk in geven...als het 10 jaar terug was geweest.
Dat doet er idd niets toe. Maar aangezien ze zelf het imago willen uitdragen van een cafe tijdverdrijf mag ik toch best zeggen hoe ik over darten denk.quote:Tegenwoordig hangen in bedrijven in kantines vaak genoeg dartborden en zijn er erg veel mensen die het thuis beoefenen. En wat doet het ertoe waar een sport beoefend wordt?
Klopt, maar ik weet niet of je ooit gedart hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:13 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo. Om een goede sprinter te zijn heb je zeker bepaalde vaardigheden nodig die je niet van nature hebt.
Je hebt kracht nodig, techniek en een bepaalde souplesse.
Hoezoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
darten is voor mongolen
Dat zal best, maar jij maakte de vergelijking met de 100 meter sprint. Daar had ik het over.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet of je ooit gedart hebt.
Op TV ziet het er allemaal ontzettend makkelijk uit. Maar als je het zelf probeert dan kom je er achter dat ook hier Techniek (herhalen van exact hetzelfde) en souplesse, stressbestendigheid voor nodig is.
Volgens mij zie ik bij het voetbal ook voornamelijk proleterige types in het publiek, maar dat vindt iedereen de nationale sport en daar worden miljoenen voor betaald. En golf en polo zijn dan dus supersporten omdat er alleen maar kakkers langs zijlijn staan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zie ik als ik langs de campingzender sbs6 zap allemaal van die typische (Engelse) arbeiders?
Nogmaals daar is niets mee mis maar ik constateer het alleen maar.
[..]
Dat doet er idd niets toe. Maar aangezien ze zelf het imago willen uitdragen van een cafe tijdverdrijf mag ik toch best zeggen hoe ik over darten denk.
En die vergelijking was wel terecht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij maakte de vergelijk met de 100 meter sprint. Daar had ik het over.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zie ik als ik langs de campingzender sbs6 zap allemaal van die typische (Engelse) arbeiders?
[..]
Dat doet er idd niets toe. Maar aangezien ze zelf het imago willen uitdragen van een cafe tijdverdrijf mag ik toch best zeggen hoe ik over darten denk.
Dat klopt, maar staat niet in verhouding. Een sprinter heeft jaren nodig om die kracht op te bouwen en dat moet in combinatie met een goede techniek. De kracht moet goed aangewend worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:23 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En die vergelijking was wel terecht.
Lopen/rennen kan bijna iedereen, maar om hem in onder de 10 seconden te lopen heb je aanleg, vaardigheden en veel training nodig.
Een pijltje gooien kan ook bijna iedereen, maar om hem keer op keer in exact dat ene vakje te gooien heb je aanleg, vaardigheden en veel training nodig.
heeft een keeper conditie nodig? Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Een keeper is dus ook geen sporter?
Als dat een criterium is voor een sport, dan voldoet het baren van kinderen ook hier ook aan. Maar het lijkt me toch geen sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef JanJanJan het volgende:
Van sporten wordt je moe....
Voor stil te staan en balle wegduwen , tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heeft een keeper conditie nodig? Ja
als ik een boom van 30 meter hoog ga verzagen ben ik aan het eind ook moe en heb ik iets gedaan waar je een vaardigheid voor nodig hebt, is het een sport?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als ik een hele avond met die pijltjes heb staan gooien, heb ik de volgende dag echt wel last van m'n arm. Je hebt dus wel degelijk lichamelijke training nodig van specifieke spieren. En nee, aerobe conditie is niet echt vereist, maar dat geldt voor gewichtheffen ook niet en dat is een Olympische sport.
ja twee keer 3 kwartier stil tussen twee palen staan is een aanslag op je conditiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heeft een keeper conditie nodig? Ja
Kracht alleen is inderdaad niet voldoende, er moet toch een behoorlijke portie Anabole bijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klopt, maar staat niet in verhouding. Een sprinter heeft jaren nodig om die kracht op te bouwen en dat moet in combinatie met een goede techniek. De kracht moet goed aangewend worden.
Die combinatie maakt het alleen maar lastiger. Alleen kracht is niet voldoende..
Darten blijft gewoon gooien, en dat is een kwestie van veel doen. Heb je weinig kracht voor nodig.
Gelukkig bepaal jij niet wat een sport isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik een boom van 30 meter hoog ga verzagen ben ik aan het eind ook moe en heb ik iets gedaan waar je een vaardigheid voor nodig hebt, is het een sport?
Ik denk dat iedereen die hier wil melden dat darten wel een sport, gewoon aan het kutten is. Darten is geen sport en je kan het ook geen sport vinden, met alle respect.
Ik kijk het wel, want het is wel lachen opzich. Maar een sport, nee
en bier en een portie bitterballequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kracht alleen is inderdaad niet voldoende, er moet toch een behoorlijke portie Anabole bij![]()
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik ging alleen in op 1 cirterium van jouw definitie van sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik een boom van 30 meter hoog ga verzagen ben ik aan het eind ook moe en heb ik iets gedaan waar je een vaardigheid voor nodig hebt, is het een sport?
Ik vind idd sbs6 een campingzender met zeer bedenkelijke programma's. Mag ik dat niet vinden?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef beware_reageerd het volgende:
Dat mag.
En ik mag zeggen dat jij je eigen verheven vindt boven de camping zender.
Wat een walgelijk type ben jij zeg.
Past niet in jouw straat dus is camping shit wat minder is dan jij.
En ja dat zeg je.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:44 schreef Georges het volgende:
Als mens-erger-je-niet georganiseerd is in competities met een WK is het nog geen sport.
Ja, dat kun jij vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind idd sbs6 een campingzender met zeer bedenkelijke programma's. Mag ik dat niet vinden?
Ach sorry, wel in 1 geheel wat leeft ??????quote:Mijn kat is 6 weken weg en is weer terug.
Nee hoor, jou nivo (zo mag het ook he) is om naar huis te schrijven.quote:Dat soort non-nieuws bij Hart van Nederland. Dat heeft toch geen enkel niveau, om over de belspelletjes maar te zwijgen![]()
Dat is ook de bedoeling van een forum, meningen geven en reageren op meningenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
Tuurlijk
En ik reageer op jou met mijn mening
Dat je snel moet rekenen maakt het nog geen sport. Ik moest in de 4e klas ook snel rekenen bij mijn rekenenoverhoring.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:46 schreef Bullpit het volgende:
Darts is een denksportje moet verdomd snel kunnen rekenen
Nee dat is een gezelschapsspel waarbij geluk een grote rol speelt en het resultaat dus amper beinvloeden is door vaardigheden of trianing.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:44 schreef Georges het volgende:
Als mens-erger-je-niet georganiseerd is in competities met een WK is het nog geen sport.
Lol.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee dat is een gezelschapsspel waarbij geluk een grote rol speelt en het resultaat dus amper beinvloeden is door vaardigheden of trianing.

Wat iets een sport maakt is een combinatie van elementen. Je kan elk element afzonderlijk wel onzin vinden maar de combinatie zorgt wel dat iets als sport geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:49 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat je snel moet rekenen maakt het nog geen sport. Ik moest in de 4e klas ook snel rekenen bij mijn rekenenoverhoring.
lekkere tokkiebbabequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:37 schreef Keraunos het volgende:
Of het sport of spel is, is een kwestie van definitie.
Wat wel buiten kijf staat, is dat darten een vorm van ontspanning is die word uitgeoefend door de meest lelelijke en kansloze tokkies met bijbehorende snollen.
Dank u.
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:46 schreef beware_reageerd het volgende:
Ja dat jij vinden.
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.quote:ach sorry, wel in 1 geheel wat leeft ??????
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen. Dan heb jij toch echt een probleemquote:Nee hoor jou nivo (zo mag het ook he) is om naar huis te schrijven.
Gewoon een beetje braakbal ben je wel.
rtl5 zend ook darten uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?
[..]
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen. Dan heb jij toch echt een probleem
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?
En daar ga je weer generaliseren.quote:[..]
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.quote:[..]
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen.
Hahahahahahahahaha.quote:Dan heb jij toch echt een probleem
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.
Alleen wat meer respect voor mensen die het wel sport vinden zou je niet misstaan.
Maar kennelijk gaat dat ver boven je pet.
Komt wel, later.
[..]
En daar ga je weer generaliseren.
Jij kikt daarop zeker ???????
[..]
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.
En dat laat je achterwege.
Dat is ZO jammer.
[..]
Hahahahahahahahaha.
Tuurlijk joh.![]()
Een beetje dom ben je dus ook wel.
Leuk dat je dat zelf wil verkondigen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.
Alleen wat meer respect voor mensen die het wel sport vinden zou je niet misstaan.
Maar kennelijk gaat dat ver boven je pet.
Komt wel, later.
[..]
En daar ga je weer generaliseren.
Jij kikt daarop zeker ???????
[..]
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.
En dat laat je achterwege.
Dat is ZO jammer.
[..]
Hahahahahahahahaha.
Tuurlijk joh.![]()
Een beetje dom ben je dus ook wel.
Leuk dat je dat zelf wil verkondigen.![]()
![]()
Hoezo ????????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Iemand zegt dat hij SBS een klote zender vind en jij gaat beserk
Hij generaliseerd helemaal niet, hij zegt "ik vind" met een heel relaas. Dat is een mening. Jij mag wat anders vinden. Ook DAT beaamt hij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Hoezo ????????
Hij generaliseerd erop los.
Komt met een argument waar genoeg tegenin gaat en dan nog steun jij hem ?????
En beserk ken ik niet.
Soms ben ik het met je eens swets, maar nu even niet.
Koekje erbij ?????
Daar hoor je mij niet over.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Anders doe je ff rustig als jij sbs 6 een kwaliteitszender vindt met hoogwaardige programma's vind ik het best hoor![]()
Omdat ik jou mening niet deel, en vind dat jij generaliseerd ????quote:Maar ik vind dat niet. Ik geef gewoon mijn mening jij loopt helemaal te flippen.
Is goed, maar dan doen we het samen.quote:Neem een biertje en kom tot rust![]()
whaaaaaaaat, jij dwaas, rtl5 ene pauperzenderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is ook een pauperzender.
Noem een programma bij sbs6 wat het campingniveau ontstijgt en een niewsbericht bij Hart van Nederland wat de titel nieuwsbericht waard isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef beware_reageerd het volgende:
Hoezo ????????
Hij generaliseerd erop los.
Komt met een argument waar genoeg tegenin gaat en dan nog steun jij hem ?????
En beserk ken ik niet.
Soms ben ik het met je eens swets, maar nu even niet.
Koekje erbij ?????
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Iemand zegt dat hij SBS een klote zender vind en jij gaat beserk
sjoelen is ook een sportquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Wat een gezeur weer om een spelletje
Potje sjoelen ?
Eigenlijk kijk ik helemaal geen tv behalve wat sport en een dvd'tje af en toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef bonke het volgende:
[..]
whaaaaaaaat, jij dwaas, rtl5 ene pauperzender
der word verdorie dakar gereden , de xfiles komme derop , veel voetballllllllllll, veel erotiek en niet te vergeten de cosby show
maarja dat zie je niet als je de godganse dag naar nickelodeon zit te kijken he ?
![]()
Uhum,,,,,, darten ?????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Noem een programma bij sbs6 wat het campingniveau ontstijgt en een niewsbericht bij Hart van Nederland wat de titel nieuwsbericht waard is
En daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik helemaal geen tv behalve wat sport en een dvd'tje af en toe.
In mijn opinie is er met de komst van 600 zenders alleen maar afbraak tv bijgekomen.
Je lijkt anders behoorlijk geirriteerd te zijn omdat ik sbs 6 een campingzender vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:09 schreef beware_reageerd het volgende:
Daar hoor je mij niet over.
Ik zei alleen hoe ik over darten denk. Nergens heb ik gezegd dat je niet mag darten of dat je geen (Engelse) arbeider mag zijn.quote:Ging toch over darten ???
Jij begon met generaliseren weet je nog ???
Ik kijk zelf Formule 1 op sbs6 maar enkel en alleen omdat er geen andere zender is die het uitzendt.quote:PS, kan som wel een leuke zender zijn.
Maar vaak niet.
Ik vind het meevallen.quote:Omdat ik jou mening niet deel, en vind dat jij generaliseerd ????
Goed plan. Proostquote:Is goed, maar dan doen we het samen.
Ik betaal.
Het komt door de benaming wat je geeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je lijkt anders behoorlijk geirriteerd te zijn omdat ik sbs 6 een campingzender vind.
[..]
Nou je brengt het dan erg ongelukkig.quote:Ik zei alleen hoe ik over darten denk. Nergens heb ik gezegd dat je niet mag darten of dat je geen (Engelse) arbeider mag zijn.
[..]
Daar heb ik het al over gehad.quote:Ik kijk zelf Formule 1 op sbs6 maar enkel en alleen omdat er geen andere zender is die het uitzendt.
[..]
Waar en wanneer ??????quote:Goed plan. Proost
In de kroeg een pijltje gooien.... hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:24 schreef bonke het volgende:
waar is die verkeerde zaadlozing catch22 eigenlijk gebleven ?
Omdat jij het zegt is het zo. ;')quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Djekko het volgende:
Het staat op NOS Teletekst pagina 601. Dus is het een sport.
Punt.
IMHO : zodra er enige vorm van competitie is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef mat_herben het volgende:
Wanneer is iets wel een sport dan?
Ja.quote:
Precies. Dus is het een sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
He Studio Sport heeft het er ook over.
Ik denk dat ik meer foto's kan vinden die mijn mening bevestigen dan dat jij er kunt vinden die mijn mening ontkrachten.quote:
Jah, dan laat je de charmerende kant van het darten zien. Doen dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:47 schreef Keraunos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer foto's kan vinden die mijn mening bevestigen dan dat jij er kunt vinden die mijn mening ontkrachten.
Moet ik ze ook nog echt gaan posten?
Ik krijg persoonlijk gewoon het gevoel naar een campingzender te kijken. Met de meest waardeloze programma's. Ook dat is mijn mening. Als andere wel plezier aan al die bagger beleven moeten ze dat vooral zelf weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:29 schreef beware_reageerd het volgende:
Het komt door de benaming wat je geeft.
Ik kijk ook alleen darten en F1 daar en verder niet.
Je moet zo'n zender toch een naam geven. Ik vind campingzender nog niet eens heel denigrerend.quote:Maar dat maakt mij, en jou, dus nog geen camping bezoeker.
Dat is wat ik bedoel met generaliseren.
Dat mag je zeggen. Je kan het toch beter recht voor zijn raap zeggen dan er doekjes om heen winden.quote:Nou je brengt het dan erg ongelukkig.
Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
Laten we bier gaan drinken op een campingquote:Waar en wanneer ??????
Ik betaal staat nog steeds.
Waardeloos idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik krijg persoonlijk gewoon het gevoel naar een campingzender te kijken. Met de meest waardeloze programma's. Ook dat is mijn mening. Als andere wel plezier aan al die bagger beleven moeten ze dat vooral zelf weten.
Noem het dan een mergelzender.quote:[..]
Je moet zo'n zender toch een naam geven. Ik vind campingzender nog niet eens heel denigrerend.
[..]
Dat vind ik dus ook.quote:Dat mag je zeggen. Je kan het toch beter recht voor zijn raap zeggen dan er doekjes om heen winden.
[..]
quote:Laten we bier gaan drinken op een camping![]()
Zijn we het toch nog best met elkaar eensquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:10 schreef beware_reageerd het volgende:
Waardeloos idd.
Behalve darten en F1.
De rest is vaak bagger. Dat ben ik ook wel met je eens.
Ik moet zeggen mergelzender klinkt wel grappig jaquote:Noem het dan een mergelzender.
1 die alles uitmergeld tot op het bot om maar te scoren.
En ja, toch vind ik campingzender denigrerend.
Ik snap het helemaal. Zijn we toch nog dichter tot elkaar gekomen ondanks de kleine flame-warquote:Sorry, maar dat vind ik. Dan verbind je sommige mensen aan een zender, die geheel niet kijken naar die zender.
Snap je![]()
Laten we een leuke camping uitzoeken ergens in Spanje aan de kunst in de buurt van Benidorm. Mergelzender publiek in overvloedquote:Ok.
Mijn caravan of de jouwe ?????
En waar doen we dat ????
Dat iemand er niet uit ziet als een sporter betekent niet dat hij of zij er niet een is. Overigens is schaken wél een sport, dus daar ging je geloofwaardigheid, voor zover je die had. (En morgen meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat iemand er niet uit ziet als een sporter betekent niet dat hij of zij er niet een is. Overigens is schaken wél een sport, dus daar ging je geloofwaardigheid, voor zover je die had. (En morgen meer.)
Jemig, dan vallen er ineens erg veel sporten afquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:39 schreef Georges het volgende:
Als een postzegelverzamelaar zich specialiseert in postzegels van een bepaalde periode en daar alles van weet, maakt hem dat nog geen sporter.
Kortom, een sporter is iemand die zowel fysiek en geestelijk tot het uiterste gaat.
v barneveld heeft toch ook een speciaal shirt aan, zonder naden op zijn schouders, zodat hij minder last heeft met gooien ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:33 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ik heb iemand wel eens iemand een definitie van sport horen geven in de trand van:
"voor een sport moet je je omkleden (dus je normale kleren uit) wil je het goed kunnen beoefenen" (en nou geen grappige opmerkingen dat je je ook moet omkleden voor een feestje ofzo)
Ik vond er dus wel iets inzitten. Boogschieten, darts, schaken etc valt in dit geval dus niet onder een sport, maar onder een spel/bezigheid. Wat overigens niet wil zeggen dat het minder knap is wat die mannen presteren. Ik ben bijv. nog onder de indruk van het simultaan dammen van toon sybrands een paar weken geleden.
een 100 m loper gaat geestelijk tot het eindequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:39 schreef Georges het volgende:
Kortom, een sporter is iemand die zowel fysiek en geestelijk tot het uiterste gaat.
Bespaar je de moeite,quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zij alle makkelijke grappen gemaakt in dit topic over darts.
Swets lijkt me helemaal de koning om voorspelbaar te zijn.
Had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog best met elkaar eens
[..]
Maar of men dat wil he.quote:Ik moet zeggen mergelzender klinkt wel grappig ja
maar mss snapt niet iedereen dat en campingzender klinkt goed en hebben mensen meteen een beeld bij
[..]
Maar dat kon ook.quote:Ik snap het helemaal. Zijn we toch nog dichter tot elkaar gekomen ondanks de kleine flame-war
quote:[..]
Laten we een leuke camping uitzoeken ergens in Spanje aan de kunst in de buurt van Benidorm. Mergelzender publiek in overvloed
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zij alle makkelijke grappen gemaakt in dit topic over darts.
Swets lijkt me helemaal de koning om voorspelbaar te zijn.
Kan iemand de open deuren verzamelen en ze in één post zetten.
Duurt te lang anders om die geweldige grappen te moeten lezen
Da's al fout dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
Volgens mij noemde ik darts juist WEL een sport
Ja.quote:
Ik ben blij dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dat stond twee posts en een reactie of 50 terug al...
Heb ik ergens je zieltje gekwetst ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat nog weet
Gloria.
Zijn er nog meer topics waar je over kunt gaan janken of is het over ?
zieltje?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik ergens je zieltje gekwetst ofzo?
Hou je humor, swets. En ga nu niet zoeken he.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik ergens je zieltje gekwetst ofzo?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
zieltje?zoek fido !!!
kom op zeg, steek je kostbare energie ergens anders in.
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
Sorry dat ik niet altijd loop te snotteren in FB, vergeef mij
Maar dat gereutel van jou, word je daar zelf niet eens moe van?
Ook jij moet stoppen dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
Ik eigenlijk ook. Het is dan geen kerst meer maar de gedachte is er nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef beware_reageerd het volgende:
Had eigenlijk niet anders verwacht.![]()
Laten we een campagne beginnen om de naam mergelzender te promotenquote:Maar of men dat wil he.
Zoals eerder vermeld.
Eerst een felle discussie voeren en dan de koppigheid laten gaan en je ziet dat twee meningen meer op elkaar lijken dan je zou denkenquote:Maar dat kon ook.
We zijn tot elkaar gekomen.
Beide respect.
Zo hoort het.
En dat vind jij dus ook.
Blij om te horen.
quote:Ga liever voor dichter bij huis.
Moet ff vanwege de kleine.
Maar uitgenodigd ben je.
Doe ik gek, eet je mee ??????
By de weg: je hebt mail.
Damm swets, je klinkt als ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijf
Jij wilt gewoon een zogenaamde discussie wat nergens over gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijf
Ehmz.... drugs are bad m'kay....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een zogenaamde discussie wat nergens over gaat
Kind, kijk eens in de wieg en wrijf eens in die wallen van je
Je kunt beter.
Misschien.
Klepkut, dit gaat nergens over maar zoals zo vaak weet jij er wekl iets van te maken, rock on bitch.
Sortedquote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehmz.... drugs are bad m'kay....
Ach. alle kerst is mooi. Maar soms wat minder.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Het is dan geen kerst meer maar de gedachte is er nog wel.![]()
[..]
Wat mij betreft kan dat. En wie weet. Het zal toch eens een hit worden zeg.quote:Laten we een campagne beginnen om de naam mergelzender te promoten
[..]
Zo kan het ook, en hoort het ook.quote:Eerst een felle discussie voeren en dan de koppigheid laten gaan en je ziet dat twee meningen meer op elkaar lijken dan je zou denken
[..]
Gaan we doen.quote:Ik eigenlijk ook. Benidorm is erg ver. Ik mail je
Ik zie nergens ruzie..quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Ruzie met Swetsenegger - klim ik daarvoor de trap op
Het gaat meer om het idee met kerst. Naastenliefde iets wat deze wereld erg mistquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef beware_reageerd het volgende:
Ach. alle kerst is mooi. Maar soms wat minder.
Maar ik snap je.
Ik denk zeker dat het potentie heeft. Het plan ff verder uitwerken en dan kunnen we de eerste schetsen van het plan op fok lanceren. Hebben ze een primeur.quote:Wat mij betreft kan dat. En wie weet. Het zal toch eens een hit worden zeg.
Dan heb ik het echt niet meer.
Onze mini flame war zou als voorbeeld moeten dienen hoe men uiteindelijk toch dichterbij elkaar kan komenquote:Zo kan het ook, en hoort het ook.
Maar velen kunnen het niet.
Soms zijn ze dichter bij elkaar dan men denkt.
Ho wacht even !quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Ruzie met Swetsenegger - klim ik daarvoor de trap op
Noem een sport waar dat niet het geval is dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij maakte de vergelijking met de 100 meter sprint. Daar had ik het over.
edit: Darten is een kwestie van veel oefenen, is vooral discipline niet veel anders.
Talent zal wel helpen., maar dat is met veel dingen zo.
euhmm..... nee doe maar niet want zij is een van de weinig lekkere dartstersquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:47 schreef Keraunos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer foto's kan vinden die mijn mening bevestigen dan dat jij er kunt vinden die mijn mening ontkrachten.
Moet ik ze ook nog echt gaan posten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Boeit het nou of het een sport is.
Ik heb me laten vertellen dat er ook mensen zijn die Michael Schumacher een sportman vinden.
Die Barney toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Ik zou me daar trouwens niet voor schamen:
Altijd mekkeren over fok, optreden met Jan Boezeroen, pils drinken met Linda Meuldijk, slapen met Benny Neyman.
grinnik,quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
FP ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik,
ik zie dat het persoonlijk is voor je want swets heeft hier 2 posts gedaan en je gaat meteen over de rooie
niet doen, das niet goed voor je bloedrukje
Je zegt het alsof je het je niet kan voorstellen. Formule 1 racen is erg zwaar voor een mens, reken maar dat het een sport is.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Boeit het nou of het een sport is.
Ik heb me laten vertellen dat er ook mensen zijn die Michael Schumacher een sportman vinden.
Oh, en daarom was ik na 3 uur schaken vorige week moe. (23:00) Terwijl ik normaal toch echt pas om 23:45 m'n bed in ga.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef JanJanJan het volgende:
Natuurlijk is darten geen sport.
Golf ook niet en schaken ook niet.
Van sporten wordt je moe....
Neemt niet weg dat het heel erg concentreren is en heel moeilijk....
juist!!! Het heeft niets met fysieke gesteldheid te maken want een persoon in een rolstoel kan ook een sport beoefenen!quote:Op zondag 9 januari 2005 11:10 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Darts kan netzogoed een sport zijn als: Dammen, schaken, bowlen enzo![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Sport: "Allerlei vormen van lichaamsoefening en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en/of inzicht vereist worden"
dus.
quote:Op zondag 9 januari 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
Die popolon is zo'n majorette, is dat ook een sport?
Ga maar eens een paar uur achter elkaar darten, wedden dat je niet weet waar je het moet zoeken van de spierpijn ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Catch22- het volgende:
Kijk naar die darters, zien die er uit als sporters? NEE!
Ja maar ze zijn wel 40 uur per dag bezig met darts. Als ik 40 uur in de week ga zitten masturberen, wordt het dan ook een sport?
Ken je 1 sport waarbij je 180kg aan vet kan hebben en alsnog aan de top kan staan?
Darts is een kroegspelletje, geen sport. Schaken is toch ook geen sport? Nou dan!
in het begin toen ik wedstrijden moest darten kon ik de volgende ochtend van de spierpijn mijn rechterarm niet meer bewegen...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ga maar eens een paar uur achter elkaar darten, wedden dat je niet weet waar je het moet zoeken van de spierpijn ?
Als ik 3 uur achter elkaar post op Fok! heb ik ook spierpijn. Is posten op een forum ook topsport?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ga maar eens een paar uur achter elkaar darten, wedden dat je niet weet waar je het moet zoeken van de spierpijn ?
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik 3 uur achter elkaar post op Fok! heb ik ook spierpijn. Is posten op een forum ook topsport?
Dan moet je anders achter je computer gaan zittenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik 3 uur achter elkaar post op Fok! heb ik ook spierpijn. Is posten op een forum ook topsport?
Dat heeft geen ruk met competitie te maken, dat slaat dus nergens op.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fok!Totals - De Stand #12quote:Op zondag 9 januari 2005 12:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heeft geen ruk met competitie te maken, dat slaat dus nergens op.
Nu verwacht ik trouwens een reply dat het voor sommigen wel een competitie is blablabla.
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Fok!Totals - De Stand #12
Voor sommigen wel ja
Ik maakte even duidelijk dat spierpijn geen indicatie hoeft te zijn voor het beoefenen van topsport.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat heeft geen ruk met competitie te maken, dat slaat dus nergens op.
Nu verwacht ik trouwens een reply dat het voor sommigen wel een competitie is blablabla.
Mijn fout, ik moet de dartsport nou eenmaal verdedigen van mezelfquote:Op zondag 9 januari 2005 12:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik maakte even duidelijk dat spierpijn geen indicatie hoeft te zijn voor het beoefenen van topsport.
quote:Op zondag 9 januari 2005 06:49 schreef Forumschorem het volgende:
Heeft die josti die dit topic heeft geopend al een permban?
jij bent er zo een die elke middag sbs6 aanzet en uren lang naar debieltjes zit te kijken die pijltjes naar een dartbord aan het gooien zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:47 schreef CasB het volgende:
Idd...darts is gewoon een sport...
En als je vind dat het geen sport is...dan heb je gewoon pech.
en wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef boskov het volgende:
[..]
jij bent er zo een die elke middag sbs6 aanzet en uren lang naar debieltjes zit te kijken die pijltjes naar een dartbord aan het gooien zijn.
Uhhhh ja, maar ik ben geen rasmongool die naar soaps kijkt waar nog minder intelligentie in voorkomt dan een natte krantquote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef boskov het volgende:
[..]
jij bent er zo een die elke middag sbs6 aanzet en uren lang naar debieltjes zit te kijken die pijltjes naar een dartbord aan het gooien zijn.
Nee nu even niet, vandaag alweer genoeg gedart.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:08 schreef boskov het volgende:
[..]
voel je je aangesproken?
Ga toch darten man![]()
en was het leuk?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee nu even niet, vandaag alweer genoeg gedart.![]()
ja hoor.quote:
welke?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ja hoor.
toch jammer dat je niet op je stompzinnige opmerking ingaat.
hockey is vreselijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:34 schreef CasB het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met darten? Of ben je zo'n hockeynicht die zich beter voelt dan anderen?
Heej keral, reageer eens joh
Welke hype? Darten is al een jaar of 5 (of langer) aardig populair, beetje lang voor een hype niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:36 schreef boskov het volgende:
[..]
hockey is vreselijk.
Darten vind ik nog erger. Ik vind het echt geen sport, en de hype er omheen is helemaal erg.
sorry hoor, wat vind jij zo helemaal geweldig aan darten?
nou dezequote:
quote:jij bent er zo een die elke middag sbs6 aanzet en uren lang naar debieltjes zit te kijken die pijltjes naar een dartbord aan het gooien zijn.
Geweldig? Dat zeg ik niet. Ik vind het wel leuk om naar te kijken en ook om zelf te doen...maar dat is ook alweer een half jaar geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:36 schreef boskov het volgende:
[..]
hockey is vreselijk.
Darten vind ik nog erger. Ik vind het echt geen sport, en de hype er omheen is helemaal erg.
sorry hoor, wat vind jij zo helemaal geweldig aan darten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef boskov het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:26 schreef Catch22- het volgende:
Vogelpikken dat zijn het!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:08 schreef Frank-NL het volgende:
darts (de ~ (mv.))
1 sport waarbij men met pijltjes werpt naar een in kringen met verschillende waardeaanduidingen verdeelde schijf => vogelpik
de van dale is geen prescriptief woordenboek, maar een descriptief woordenboek. Als wij geen woorden/synoniemen/homoniemen verzonnen, dan had de van dale niet bestaanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:13 schreef Frank-NL het volgende:
Anders zijn jullie het effe niet eens met de definitie in de VanDale. Mooie boel dan als iedereen zijn eigen definitie aan woorden gaat geven.
ik ben niet van middelbare leeftijd!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
darts: bezigheid van zwaarlijvige mannen van middelbare leeftijd, onder het genot van een pilsje
aangepastquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ben niet van middelbare leeftijd!!!
Blijkbaar vinden de meesten het dus wel een sport. Maar dit is net zo'n zielige discussie als in MUZ waarbij bjivoorbeeld electronische muziek 'geen muziek' is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de van dale is geen prescriptief woordenboek, maar een descriptief woordenboek.
Als je er nou IK VIND voor zet, is het wat mij betreft okayquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
Darten is geen sport, het is een spelletje, sim-pel...
Kommop, bij welke andere "sport" kun je goed worden door eens in de week de kroeg in te duiken en pijltjes gooien...? dat noem ik geen sport. Ik persoonlijk ben best goed, en ik heb nooit training ondergaan, meestal als ik het deed, dan zat ik in de kroeg...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:28 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Als je er nou IK VIND voor zet, is het wat mij betreft okay
En Co Stompé dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Viking84 het volgende:
darters zijn figuren die gefrustreerd zijn dat ze hun dikke bierbuik niet met zich mee kunnen trossen op het sportveld en daarom maar gaan darten,
Nu voel ik mij weer een beetje aangesproken, moet je dan niet zeggen, darters die darten een sport noemen, zijn gefrustreerde....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Viking84 het volgende:
darters zijn figuren die gefrustreerd zijn dat ze hun dikke bierbuik niet met zich mee kunnen trossen op het sportveld en daarom maar gaan darten, zodat ze toch nog tot de categorie sporters gerekend kunnen worden![]()
En ik als ik zo met een paar anderen een potje 10 meter ver pissen doe, is dat dan ook een sport?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef CasB het volgende:
Een sport is spel in competitie vorm. Dus je mag het best geen sport vinden, maar het is wel gewoon een sport. Je kan zeiken wat je wil, maar het is gewoon zo.
Helaas zul je daar niet je beroep van kunnen maken, van darten welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ik als ik zo met een paar anderen een potje 10 meter ver pissen doe, is dat dan ook een sport?
Lachen man, die grap was ook nog helemaal niet gemaakt in dit topic.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
En ik als ik zo met een paar anderen een potje 10 meter ver pissen doe, is dat dan ook een sport?
Grap?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:25 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Lachen man, die grap was ook nog helemaal niet gemaakt in dit topic.
Uiteraard. Jij gaf de definitie van "sport" Ik bedenk gewoon een voorbeeld, wat volgens jouw definitie onder sport valt.quote:
Inderdaad, als je met 20 glazen bier op wereldkampioen kunt worden of gaat klagen als er iets een tochje in de zaal waait, ben je met topsport bezig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef Tique het volgende:
Gaan alls anti-darters het eerst maar eens proberen. Dan zul je zien dat het niet zo makkelijk is en het veel aandacht vereist. dan is het zeker een sport te noemen.
het is moeilijker als de meeste andere sporten!
1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels geldenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij gaf de definitie van "sport" Ik bedenk gewoon een voorbeeld, wat volgens jouw definitie onder sport valt.
Als ik me niet vergis was de 'runner-up' van 2 jaar terug iets van een afstuderende rechtstudent. Of hij was al docent op de universiteit...iets in die geest in ieder geval .quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:48 schreef pfaf het volgende:
Nou ja, het boeit me verder ook niet of het sport, spel of wat dan ook wordt genoemd, het is soms wel geinig om te doen/te kijken en zolang de "prestaties" van die ranzige, vadsige, lelijke, zuipende sociaalwerkers daar in Londen maar niet overschat wordt.
Mompelt iets met uizondering en regel.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was de 'runner-up' van 2 jaar terug iets van een afstuderende rechtstudent. Of hij was al docent op de universiteit...iets in die geest in ieder geval .![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mompelt iets met uizondering en regel.
Handboogschieten is een olympische sportquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef Noca het volgende:
Boogschieten, kleiduivenschieten en andere schietsporten zijn dus ook geen sporten. Komt precies op hetzelfde neer als het spelletje darts.
Anders snap je de context van mijn post even nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:48 schreef Mazora het volgende:
[..]
Handboogschieten is een olympische sport![]()
Was n bevestiging van wat jij zeiquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Anders snap je de context van mijn post even niet![]()
Dat bedoel ik toch juist...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |