ja twee keer 3 kwartier stil tussen twee palen staan is een aanslag op je conditiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heeft een keeper conditie nodig? Ja
Kracht alleen is inderdaad niet voldoende, er moet toch een behoorlijke portie Anabole bijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klopt, maar staat niet in verhouding. Een sprinter heeft jaren nodig om die kracht op te bouwen en dat moet in combinatie met een goede techniek. De kracht moet goed aangewend worden.
Die combinatie maakt het alleen maar lastiger. Alleen kracht is niet voldoende..
Darten blijft gewoon gooien, en dat is een kwestie van veel doen. Heb je weinig kracht voor nodig.
Gelukkig bepaal jij niet wat een sport isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik een boom van 30 meter hoog ga verzagen ben ik aan het eind ook moe en heb ik iets gedaan waar je een vaardigheid voor nodig hebt, is het een sport?
Ik denk dat iedereen die hier wil melden dat darten wel een sport, gewoon aan het kutten is. Darten is geen sport en je kan het ook geen sport vinden, met alle respect.
Ik kijk het wel, want het is wel lachen opzich. Maar een sport, nee
en bier en een portie bitterballequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kracht alleen is inderdaad niet voldoende, er moet toch een behoorlijke portie Anabole bij![]()
Dat mag.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zie ik als ik langs de campingzender sbs6 zap allemaal van die typische (Engelse) arbeiders?
Nogmaals daar is niets mee mis maar ik constateer het alleen maar.
[..]
Dat doet er idd niets toe. Maar aangezien ze zelf het imago willen uitdragen van een cafe tijdverdrijf mag ik toch best zeggen hoe ik over darten denk.
Ik ging alleen in op 1 cirterium van jouw definitie van sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als ik een boom van 30 meter hoog ga verzagen ben ik aan het eind ook moe en heb ik iets gedaan waar je een vaardigheid voor nodig hebt, is het een sport?
Ik vind idd sbs6 een campingzender met zeer bedenkelijke programma's. Mag ik dat niet vinden?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef beware_reageerd het volgende:
Dat mag.
En ik mag zeggen dat jij je eigen verheven vindt boven de camping zender.
Wat een walgelijk type ben jij zeg.
Past niet in jouw straat dus is camping shit wat minder is dan jij.
En ja dat zeg je.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:44 schreef Georges het volgende:
Als mens-erger-je-niet georganiseerd is in competities met een WK is het nog geen sport.
Ja, dat kun jij vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind idd sbs6 een campingzender met zeer bedenkelijke programma's. Mag ik dat niet vinden?
Ach sorry, wel in 1 geheel wat leeft ??????quote:Mijn kat is 6 weken weg en is weer terug.
Nee hoor, jou nivo (zo mag het ook he) is om naar huis te schrijven.quote:Dat soort non-nieuws bij Hart van Nederland. Dat heeft toch geen enkel niveau, om over de belspelletjes maar te zwijgen![]()
Dat is ook de bedoeling van een forum, meningen geven en reageren op meningenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
Tuurlijk
En ik reageer op jou met mijn mening
Dat je snel moet rekenen maakt het nog geen sport. Ik moest in de 4e klas ook snel rekenen bij mijn rekenenoverhoring.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:46 schreef Bullpit het volgende:
Darts is een denksportje moet verdomd snel kunnen rekenen
Nee dat is een gezelschapsspel waarbij geluk een grote rol speelt en het resultaat dus amper beinvloeden is door vaardigheden of trianing.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:44 schreef Georges het volgende:
Als mens-erger-je-niet georganiseerd is in competities met een WK is het nog geen sport.
Lol.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:50 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee dat is een gezelschapsspel waarbij geluk een grote rol speelt en het resultaat dus amper beinvloeden is door vaardigheden of trianing.

Wat iets een sport maakt is een combinatie van elementen. Je kan elk element afzonderlijk wel onzin vinden maar de combinatie zorgt wel dat iets als sport geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:49 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat je snel moet rekenen maakt het nog geen sport. Ik moest in de 4e klas ook snel rekenen bij mijn rekenenoverhoring.
lekkere tokkiebbabequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:37 schreef Keraunos het volgende:
Of het sport of spel is, is een kwestie van definitie.
Wat wel buiten kijf staat, is dat darten een vorm van ontspanning is die word uitgeoefend door de meest lelelijke en kansloze tokkies met bijbehorende snollen.
Dank u.
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:46 schreef beware_reageerd het volgende:
Ja dat jij vinden.
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.quote:ach sorry, wel in 1 geheel wat leeft ??????
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen. Dan heb jij toch echt een probleemquote:Nee hoor jou nivo (zo mag het ook he) is om naar huis te schrijven.
Gewoon een beetje braakbal ben je wel.
rtl5 zend ook darten uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?
[..]
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen. Dan heb jij toch echt een probleem
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik idd ik zeg toch niet dat jij dat ook moet vinden?
En daar ga je weer generaliseren.quote:[..]
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.quote:[..]
Ik geef gewoon mijn mening over een zender. Dat lijkt van jou niet te mogen.
Hahahahahahahahaha.quote:Dan heb jij toch echt een probleem
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.
Alleen wat meer respect voor mensen die het wel sport vinden zou je niet misstaan.
Maar kennelijk gaat dat ver boven je pet.
Komt wel, later.
[..]
En daar ga je weer generaliseren.
Jij kikt daarop zeker ???????
[..]
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.
En dat laat je achterwege.
Dat is ZO jammer.
[..]
Hahahahahahahahaha.
Tuurlijk joh.![]()
Een beetje dom ben je dus ook wel.
Leuk dat je dat zelf wil verkondigen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat jij moet vinden wat ik vind ???? Nee dus.
Alleen wat meer respect voor mensen die het wel sport vinden zou je niet misstaan.
Maar kennelijk gaat dat ver boven je pet.
Komt wel, later.
[..]
En daar ga je weer generaliseren.
Jij kikt daarop zeker ???????
[..]
Dat mag wel, met respect voor de andere mening.
En dat laat je achterwege.
Dat is ZO jammer.
[..]
Hahahahahahahahaha.
Tuurlijk joh.![]()
Een beetje dom ben je dus ook wel.
Leuk dat je dat zelf wil verkondigen.![]()
![]()
Hoezo ????????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Iemand zegt dat hij SBS een klote zender vind en jij gaat beserk
Hij generaliseerd helemaal niet, hij zegt "ik vind" met een heel relaas. Dat is een mening. Jij mag wat anders vinden. Ook DAT beaamt hij.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Hoezo ????????
Hij generaliseerd erop los.
Komt met een argument waar genoeg tegenin gaat en dan nog steun jij hem ?????
En beserk ken ik niet.
Soms ben ik het met je eens swets, maar nu even niet.
Koekje erbij ?????
Daar hoor je mij niet over.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Anders doe je ff rustig als jij sbs 6 een kwaliteitszender vindt met hoogwaardige programma's vind ik het best hoor![]()
Omdat ik jou mening niet deel, en vind dat jij generaliseerd ????quote:Maar ik vind dat niet. Ik geef gewoon mijn mening jij loopt helemaal te flippen.
Is goed, maar dan doen we het samen.quote:Neem een biertje en kom tot rust![]()
whaaaaaaaat, jij dwaas, rtl5 ene pauperzenderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is ook een pauperzender.
Noem een programma bij sbs6 wat het campingniveau ontstijgt en een niewsbericht bij Hart van Nederland wat de titel nieuwsbericht waard isquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef beware_reageerd het volgende:
Hoezo ????????
Hij generaliseerd erop los.
Komt met een argument waar genoeg tegenin gaat en dan nog steun jij hem ?????
En beserk ken ik niet.
Soms ben ik het met je eens swets, maar nu even niet.
Koekje erbij ?????
Ik had het over het niveau tijdens Hart van Nederland. Wat interesseert het mij nou dat iemand zijn kat weer terug is na 6 weken. Maar dat soort non-nieuws past precies in het straatje van een campingzender.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude, hou op je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Iemand zegt dat hij SBS een klote zender vind en jij gaat beserk
sjoelen is ook een sportquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:07 schreef popolon het volgende:
Wat een gezeur weer om een spelletje
Potje sjoelen ?
Eigenlijk kijk ik helemaal geen tv behalve wat sport en een dvd'tje af en toe.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef bonke het volgende:
[..]
whaaaaaaaat, jij dwaas, rtl5 ene pauperzender
der word verdorie dakar gereden , de xfiles komme derop , veel voetballllllllllll, veel erotiek en niet te vergeten de cosby show
maarja dat zie je niet als je de godganse dag naar nickelodeon zit te kijken he ?
![]()
Uhum,,,,,, darten ?????quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Noem een programma bij sbs6 wat het campingniveau ontstijgt en een niewsbericht bij Hart van Nederland wat de titel nieuwsbericht waard is
En daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik helemaal geen tv behalve wat sport en een dvd'tje af en toe.
In mijn opinie is er met de komst van 600 zenders alleen maar afbraak tv bijgekomen.
Je lijkt anders behoorlijk geirriteerd te zijn omdat ik sbs 6 een campingzender vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:09 schreef beware_reageerd het volgende:
Daar hoor je mij niet over.
Ik zei alleen hoe ik over darten denk. Nergens heb ik gezegd dat je niet mag darten of dat je geen (Engelse) arbeider mag zijn.quote:Ging toch over darten ???
Jij begon met generaliseren weet je nog ???
Ik kijk zelf Formule 1 op sbs6 maar enkel en alleen omdat er geen andere zender is die het uitzendt.quote:PS, kan som wel een leuke zender zijn.
Maar vaak niet.
Ik vind het meevallen.quote:Omdat ik jou mening niet deel, en vind dat jij generaliseerd ????
Goed plan. Proostquote:Is goed, maar dan doen we het samen.
Ik betaal.
Het komt door de benaming wat je geeft.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je lijkt anders behoorlijk geirriteerd te zijn omdat ik sbs 6 een campingzender vind.
[..]
Nou je brengt het dan erg ongelukkig.quote:Ik zei alleen hoe ik over darten denk. Nergens heb ik gezegd dat je niet mag darten of dat je geen (Engelse) arbeider mag zijn.
[..]
Daar heb ik het al over gehad.quote:Ik kijk zelf Formule 1 op sbs6 maar enkel en alleen omdat er geen andere zender is die het uitzendt.
[..]
Waar en wanneer ??????quote:Goed plan. Proost
In de kroeg een pijltje gooien.... hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:24 schreef bonke het volgende:
waar is die verkeerde zaadlozing catch22 eigenlijk gebleven ?
Omdat jij het zegt is het zo. ;')quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:27 schreef Djekko het volgende:
Het staat op NOS Teletekst pagina 601. Dus is het een sport.
Punt.
IMHO : zodra er enige vorm van competitie is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef mat_herben het volgende:
Wanneer is iets wel een sport dan?
Ja.quote:
Precies. Dus is het een sport.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
He Studio Sport heeft het er ook over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |