zei het jochie met een Halflife2 avatar...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
darten is voor mongolen
*edit*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:37 schreef hellmondunited het volgende:
huilen catch22, gewoon heel hard huilen!
alles goed? wil je dat even recht in mijn gezicht komen zeggen aub? kunnen we even vergelijken wie hier een echte sporter is of nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zal jou kankerkop ff verbouwen mongool wat denk je wel niet
je speelt zeker zelf ook darts?
oei, die doet pijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zei het jochie met een Halflife2 avatar...
die's wel dik jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die is toch ook dik?
sorry ik heb het al ge-edit was niet de bedoeling. Ik keek in je fotoboek en besloot dat ik bang van je benquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
alles goed? wil je dat even recht in mijn gezicht komen zeggen aub? kunnen we even vergelijken wie hier een echte sporter is of niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:34 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hij probeerde eerst mijn moeder te versieren![]()
En toen dat niet lukte kwam hij naar mij: 'You have beautiful eyes'
je denkt dat je humor hebt?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sorry ik heb het al ge-edit was niet de bedoeling. Ik keek in je fotoboek en besloot dat ik bang van je ben
*heel hard huilt*
als je het in competitie verband gaat doen met bepaalde regels wel, duzze ben jij die man die kampioen die we zoeken ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef Catch22- het volgende:
ja, 40 uur in de week rukken is ook moeilijk en heel knap, maar daarom nog geen sport
Prachtig toch! Heeft ook zo z'n charmes imo.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Darten is tijdverdrijf voor white trash
Voor echte engelse Onslow figuren
Vast wel meer dan jijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:44 schreef hellmondunited het volgende:
je denkt dat je humor hebt?
doe ik, maar niet omdat t van jou moetquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vast wel meer dan jij
en nu opbokken uit mijn topic doei
Ik vind er niets aan maar als mensen het leuk vinden moeten ze dat zelf weten, het houdt ze iig van de straatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:46 schreef =HellFire= het volgende:
Prachtig toch! Heeft ook zo z'n charmes imo.
ik dart al jaren ik vind het erg leuk, tis gezellig en het word in mijn ogen duidelijk als een sport gezien.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan maar als mensen het leuk vinden moeten ze dat zelf weten, het houdt ze iig van de straat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |