Jups, lekkere dikke tweetakt geluidquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja idd, geluiden zijn helemaal realitischVet spel
Uuhm, helemaal nix?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd
Maar wat heeft dat met mij in t bijzonder te maken?
Die werken..... nou ja, ik heb ook van mei tot 2 weken geleden gewerkt... met een paar tussenposen, en believe me, ik werk dan hele dag geen zak te doen hebben hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, helemaal nix?Behalve dan dat ik alle topics gewoon terug kan vinden in jouw history. Die van mij gaat maar tot 135 ofzo, en de rest post niet zo actief als jij
die werken
![]()
http://img63.exs.cx/img63/5899/dsc03627273409724782034204549v.jpg
Hoort die ketting zo?![]()
Ik geloof jequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die werken..... nou ja, ik heb ook van mei tot 2 weken geleden gewerkt... met een paar tussenposen, en believe me, ik werk dan hele dag geen zak te doen hebben hoor![]()
Hahaha inderdaad ja, geld is altijd een probleemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij geef kawasaki weg voor 100 euro, dan wel floeshAnders ik jatte
Ik kom er niet uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
Lees dit zoals het er staat en dan uhh ja probeer ik wat te zeggen in je moerstaal...of niet natuurlijk
Mendiesch floesch.....![]()
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA die Mark jongen, kan zo goed Marokkanen en Turken nadoen, vorige week zondag helemaal in een deuk gelegen-
Hehe, zitten zeker niet veel motorrijders tussen die Turke en Marokânuhquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaans
Krijg je ervan als je met die stakkers omgaatHun passen zich niet aan dus moet ik me maar weer aanpassen
Dalyarack![]()
Ervaren jullie dat hetzelfde?quote:De zxr stuurt super. Hij is lekker licht en het is ondanks het relatief lage vermogen toch een echte racer. Hij is behoorlijk vlug voor een kleine motor. Goede vering, goede windbescherming, een duidelijke versnellingsbak en goede remmen.
De zxr staat bekend als vrouwenmotor, maar dit is niet echt terecht. Ook langere mensen kunnen er echt goed mee uit de voeten.
Echt een leuke motor dus en vergis je niet in hoe zeer dit een echte racer is. Voor lange einden rijden op de snelweg is hij niet gemaakt, je krijgt dan na een paar uur aardig last van je lijf (harde kont en stijve knieën).
Kortom leuke motor om mee te beginnen of voor wie geen 150pk nodig heeft om een leuk stukje te sturen. Zo'n zxr scheelt aardig in de aanschaf en benzine en doet in veel opzichten niet onder voor huidige racers.
Niet veel nee, de meesten zijn meer geil op auto's enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, zitten zeker niet veel motorrijders tussen die Turke en Marokânuh
Siktir!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaans
Krijg je ervan als je met die stakkers omgaatHun passen zich niet aan dus moet ik me maar weer aanpassen
Dalyarack![]()
Waar komt die Spaanse look (nee niet van chicks) van je vandaan? Op de foto's lijk je echt zo een irritante kut Spaanse jongerequote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig vertieft trouwensIk ga me dus echt niet aan hún aanpassen....
Ik ervaar precies het zelfde....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:44 schreef Youssef het volgende:
Over de ZXR:
[..]
Ervaren jullie dat hetzelfde?Hoeveel toeren draai je ongeveer op de snelweg?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Youssef het volgende:
http://img63.exs.cx/img63/5899/dsc03627273409724782034204549v.jpg
Hoort die ketting zo?![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waar komt die Spaanse look (nee niet van chicks) van je vandaan? Op de foto's lijk je echt zo een irritante kut Spanjaardse jongere![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Mooie machines die ZXR400's en dat zeg ik uiteraard niet alleen omdat ik er een heb
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
EnieweejLeuke pics van de MF Meeting, die Beemer is
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
Straks de vuurdoop voor mijn sleutel kunsten, met de peugeot ff mijn vriendin ophalen in Barendrecht.
Mocht het koelsysteme niet goed werken dan weten we dat straks gelijk en sta ik waarschijnlijk tot een uur of 12 vannacht op de A16
quote:Ook langere mensen kunnen er echt goed mee uit de voeten.
Nee hoor, je staat heel goed op de fotoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Spaans![]()
Hmm... volgens mij heeft mn moeder wel iets Mediterean's.......
[..]
Ik post niet meer op de rest van het forum, alleen in het MC topicquote:
Heb nu pas door dat ik MF Meeting heb gezegd, moet ik nu op de brandstapelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Tnx, live vind ik hem beter overkomen als op foto's.
Een bepaalde diehard Kawa rijder kon de Beemer ook pas waarderen na een live ontmoeting.![]()
Surequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:27 schreef jozef444 het volgende:
kan ik hier even een vraag stellen over de algehele mening in dit topique over een yamaha fz6 fazerder is er mij namelijk 1tje te koop aangeboden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat ik MF Meeting heb gezegd, moet ik nu op de brandstapel
Fok!MC Meeting natuurlijk
Net als de mijne eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Een bepaalde diehard Kawa rijder kon de Beemer ook pas waarderen na een live ontmoeting.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kom ook alleen maar op Fok! voor dit topic..... af en toe misschien wat andere topics, maar Fok MC is het hoofddoel
Hehe, dat Hicham een bruin spoor achterlaatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat ben jij toch Youssf
Gassen in wat voor opzicht?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, dat Hicham een bruin spoor achterlaatEn ik ben geen expert nee
Zo, mijn sleutelkunsten hebben zich bewezen, geen storingen in het koelsysteem en alle wielen zitten er ook nog onderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat had je vriendin trouwens gedaan .. beetje hard ingeparkeerd?
![]()
Bel maar als je pech hebt.
Die motor van die peugeot in mijn motor hangen, niet dat ik dan meer pk in onder de motor heb zitten ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak er een streetfighter van Marque
Uuhm, eventueel he.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ow was dat hetdus jullie willen mee
Eey, jij mag toch nog niet legaal rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
Nee, ik ga kijken naar de motor van Rietvaerder en bepalen of ik 'em wil kopen. Pottenkijkers mogen thuis blijven
Ik ook bij hem een keerquote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef Patrick281 het volgende:
PatM Didiot rijdt er zo naar toe he, hij heeft al een cola'tje gedronken daar ooit .. toch?![]()
cloneeeeeeequote:Ik mag niet mee van Hicham, en hij komt met de auto.
Echt waar
Zelfs de vader des huizes gaat niet mee, en aangezien jullie toch even gaan toeren vond ie dat niemand mee moest.
en dan twijfel of je de mijne mooi moet vindenquote:Op zondag 9 januari 2005 09:01 schreef Youssef het volgende:
dat ik deze maar eens in het echt ga bekijkenMisschien issie wel heel mooi
![]()
Ik ga vandaag toch wel mee hoorquote:
Die van jou vind ik wel mooi hoor, alleen adt hele kleine beetje groen had ook wel gewoon zwart gekund als je toch bezig wasquote:Op zondag 9 januari 2005 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan twijfel of je de mijne mooi moet vindenmaakt geen sense
![]()
wiequote:Op zondag 9 januari 2005 09:26 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Hmmm, ja eigenlijk is ie wel mooi he, behalve Tineke gooit roet voor je in het eten![]()
![]()
Ligt aan de situatie, eventueel picsquote:Op zondag 9 januari 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wil pics zien als bewijs
[..]
zwart is gewoon
Weet ik veel, diegene die die 25kW heeft doorgedruktquote:Op zondag 9 januari 2005 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wiedit is trouwens hoe hij eruit zag toen ik hem kocht...inmiddels oa dus met kortere, zwarte spiegels, ninja stickers eraf en groene zxr handvatten...
ow die bedoel je, ik denk niet dat Netelenbos dat op haar geweten heeftquote:Op zondag 9 januari 2005 09:31 schreef Youssef het volgende:
Weet ik veel, diegene die die 25kW heeft doorgedrukt
Even je bril opquote:Op zondag 9 januari 2005 09:38 schreef hicham het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor![]()
Nog ff straks de douche in en dan vertrekken weIk moet iig wel even objectief blijven, door al dat gepost hier lijkt het alsof ik al 100% die motor ga kopen
Dat moet ik ff uit m'n gedachten rammen, en dan daar komen. Rustig kijken, even achterop enzo, checklist afwerken en dan een oordeel vellen
quote:
ik ben altijd vroegquote:
Ach, diep in je hart......quote:Op zondag 9 januari 2005 09:38 schreef hicham het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor![]()
Nog ff straks de douche in en dan vertrekken weIk moet iig wel even objectief blijven, door al dat gepost hier lijkt het alsof ik al 100% die motor ga kopen
Dat moet ik ff uit m'n gedachten rammen, en dan daar komen. Rustig kijken, even achterop enzo, checklist afwerken en dan een oordeel vellen
quote:Op zondag 9 januari 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft er gisteren nog iemand Jochen Myjer (AdéHadé) gezien op tv?Die kerel is helemaal geflipt
Die is idd wacko jaquote:Op zondag 9 januari 2005 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft er gisteren nog iemand Jochen Myjer (AdéHadé) gezien op tv?Die kerel is helemaal geflipt
was vermoeiend gister he dat kijkenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Morning, ik ben net wakker.
Ouderen hebben minder slaap nodig zeggen ze.
Bijna rond de klok.
![]()
Rockford Fosgate: ultimate car audio, less is more but pay us all your money.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:17 schreef Didiot het volgende:
Rockford Fosgate is toch dat veeltste dure geluidsspul voor in de auto?
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was vermoeiend gister he dat kijken
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Rockford Fosgate: ultimate car audio, less is more but pay us all your money.![]()
And we will not tell you that inside the box is more air than a high standard of development.![]()
Goed beschouwd verkopen ze meer lucht dan techniek.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat mensen er zoveel voor over hebben inderdaad
dat is vaak zoquote:Op zondag 9 januari 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Goed beschouwd verkopen ze meer lucht dan techniek.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:32 schreef Didiot het volgende:
Ik heb een routebeschrijving in die topic geplaats. We zouden ook om half twee af kunnen spreken bij de Mac in Vlaardingen, dan kan ik je er zo naartoe loodsen
Ik bedoelde het ook een beetje letterlijk, een speaker heeft meer luch dan onderdelen van binnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is vaak zogelukkig kostte mijn RF setje me geen drol meer dan mijn oude install
Is ook goedquote:Op zondag 9 januari 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat zou wel mooi zijn.....
Mag het ook een Fiero zijn die achter je aan rijdt?![]()
Ik ben niet thuis, en moet uit Rotterdam komen.![]()
Kunnen we dan bij de Texaco(iets met rood, kan ook Esso zijn) pomp bij Delft afspreken, vlak voor de afslag Delft Zuid? (de pomp aan de overzijde/andere kant van de eerste meet)
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:Dat zou wel mooi zijn.....
Mag het ook een Fiero zijn die achter je aan rijdt?![]()
Ik ben niet thuis, en moet uit Rotterdam komen.![]()
Kunnen we dan bij de Texaco(iets met rood, kan ook Esso zijn) pomp bij Delft afspreken, vlak voor de afslag Delft Zuid? (de pomp aan de overzijde/andere kant van de eerste meet)
ja ok, maar het accent werd gelegd op het geld dat het moet kostenquote:Ik bedoelde het ook een beetje letterlijk, een speaker heeft meer luch dan onderdelen van binnen.![]()
Ik kan m'n fotocamera niet meenemen op de KLXquote:
Met een riempje om je nek.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:53 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik kan m'n fotocamera niet meenemen op de KLX
* Didiot heeft vrij grote digitale camera (Olympus C-3020)
Over een half uurtje ongeveer. 13:30, zal ws. iets later worden aangezien ik nu alles nog in gereedheid moet brengenquote:Op zondag 9 januari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een riempje om je nek.(lekker vol in de wind, goed voor de batterijen enz..
)
Ik heb alleen een GSM piccer ...
Gaat trouwens wild evenement worden.. ziet eruit als een heus circuitje.![]()
[afbeelding]
Ik ga nu ff douchen, hoe laat zijn we bij de Taxaco/Esso?![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:02 schreef Didiot het volgende:
Over een half uurtje ongeveer. 13:30, zal ws. iets later worden aangezien ik nu alles nog in gereedheid moet brengen(motorkleding aan, hoes van motor af etc.)
tot dalijk
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:48 schreef Didiot het volgende:
Ben benieuw hoe het nu in Dordrecht is...
Heb nog geen berichten op teletekst gelezen dat er een Nederlands gezin is omgelegd door moslim extremisten![]()
![]()
Dan kan het hierna alleen nog maar meevallen.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
Aniweg, je bent de eerste Fok!ker die ik heb gezien, doe wat met die eer.![]()
![]()
Ey, gaan we scheldenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:24 schreef Youssef het volgende:
Aniweg, je bent de eerste Fok!ker die ik heb gezien
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan het hierna alleen nog maar meevallen.![]()
Westlandse SM meeting van M-F...quote:
Niet zo vreemd dat je niemand van Fok MC gezien hebt dan, alleen Pepijn houd van SM's geloof ikquote:Op zondag 9 januari 2005 16:20 schreef Didiot het volgende:
[..]
Westlandse SM meeting van M-F...
Trouwens feli met het verkopen van je fiets en Hicham feli met het kopen van je fiets.
Enne Hicham, voelt dat nou anders, een fiets kopen i.p.v. pikken?![]()
![]()
Ik ben niet echt een pure SM liefhebber hoor, maar had me wel leuk geleken om eens te zien wat hier zoal rondrijdtquote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je niemand van Fok MC gezien hebt dan, alleen Pepijn houd van SM's geloof ik(Ok meer dan ons dan
)
Ik hou van grapjes maken over/met stereotype denkbeeldenquote:Thanks....
Die Hicham is anders een een doodgoede jongen hoor
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Hicham is anders een een doodgoede jongen hoor
Dit is hem...quote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Lijkt ie op deze Reet?Waarom is je naam eigenlijk Rietvaerder
?
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is hem...
[afbeelding]
Mijn pa belt hem zo effe op
Hmm, jammer van die prijs. Maar hij is natuurlijk ook wel erg mooi hequote:Op zondag 9 januari 2005 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ging je volgend jaar ook misschien naar ROCVA in Hoofddorp? Airport opleiding?
Hij is trouwens van 96 en moet rond de 4500 kosten..... km-stand weet ik nog niet, pa reageert niet meer op MSN
alsof je het erg vindt, als je weet dat er een ander voor in de plaats komtquote:Op zondag 9 januari 2005 17:23 schreef Rietvaerder het volgende:
GAVE foto's!
Maare, hoe komen die zwarte strepen daar op dat asfalt![]()
![]()
t Deed me wel ff zeer om hem af te staan ja
*snik*
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Nein, mn eerste rooie slet is verkocht![]()
![]()
Veel plezier er mee Hicham! Ga je geen spijt van krijgen
Morgen komt ie hem misschien overschrijven en betalen... dan ik bellen naar Trouwborst en dan afspraak maken om te halen, dinsdag ofzo
Wij wachten met smart op de foto's/filmpjes, Hicham had ook nog een stukje gereden
Oh... ik ga ook niks in de lucht doen, maar op het platformquote:Op zondag 9 januari 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, jammer van die prijs. Maar hij is natuurlijk ook wel erg mooi he![]()
Ik weet eigenlijk niet wat ik ga doen volgend jaar![]()
![]()
Vliegopleiding zit er denk ik niet in, slechte ogen. En buiten het vliegtuig werken lijkt me niet leuk. Duss.
Maar ik had hem nog niet daar, dus jaquote:Op zondag 9 januari 2005 17:24 schreef Romius het volgende:
[..]
alsof je het erg vindt, als je weet dat er een ander voor in de plaats komt![]()
Ja natuurlijk ! Je eerste 'liefde' blijft altijd een speciaal plekje in je hart houdenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:24 schreef Romius het volgende:
[..]
alsof je het erg vindt, als je weet dat er een ander voor in de plaats komt![]()
hehe, ja idd, binnenkort maar weer ff wat nieuwe plaatjes schietenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit hee, nu lijken onze avatars wel erg op elkaar RomiusVerwarrend
Hmm, waarom niet omgekeerde wereld even doen. Zegt hij 3500, zeg ik 3600, zegt hij voor 3400 mag je hem nemen. Zeg ik, voor 3750 neem ik hemquote:Op zondag 9 januari 2005 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef......
96-er, 40.000km, rond de 4500 euro
Nu meteen veranderenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:34 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe, ja idd, binnenkort maar weer ff wat nieuwe plaatjes schieten
Nee! Ikke!quote:Op zondag 9 januari 2005 17:34 schreef Romius het volgende:
[..]
hehe, ja idd, binnenkort maar weer ff wat nieuwe plaatjes schieten
Vage redeneringquote:Op zondag 9 januari 2005 17:35 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, waarom niet omgekeerde wereld even doen. Zegt hij 3500, zeg ik 3600, zegt hij voor 3400 mag je hem nemen. Zeg ik, voor 3750 neem ik hemDan zijn we allebei blij
Ik ga nog langs motoport om te vragen wat ze ongeveer voor de verschillende motoren rekenen voor het omzetten naar 25kW.
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ook mijn motor![]()
20 Januari, Youssef 's ochtend ik 's middagsquote:Op zondag 9 januari 2005 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer moeten jullie eigenlijk op?
Ligt eraan, als je er alleen maar ellende mee hebt gehad...quote:Op zondag 9 januari 2005 17:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ! Je eerste 'liefde' blijft altijd een speciaal plekje in je hart houden
-antwoord is al gegeven-quote:Op zondag 9 januari 2005 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer moeten jullie eigenlijk op?
Suzuki kopequote:Op zondag 9 januari 2005 17:43 schreef Romius het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je er alleen maar ellende mee hebt gehad...
dat is toevallig, kunnen jullie op dezelfde dag opquote:Op zondag 9 januari 2005 17:42 schreef hicham het volgende:
20 Januari, Youssef 's ochtend ik 's middags
We worden allemaal een dagje ouderquote:Op zondag 9 januari 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerste foto van de beruchte Youssef op Fok?
Duuhuhuuhuhuhquote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is toevallig, kunnen jullie op dezelfde dag op
maarre, ik vind wel dat er gemeet moet worden daarna
Draai m wel omquote:Op zondag 9 januari 2005 17:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey riet neem jij weer es een rooie vlek als avatar, ik denk elke keer wie is da
ja dees is beterquote:Op zondag 9 januari 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja das waar ook, die Soes met die versnellingsbak toch?
Nieuwe avatar, beter?
Ja, ze moesten dat ding eigenlijk met automaat uitleverenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een schande ook eigenlijk he, een Soes met een versnellingsbak
quote:
Van Hicham's dagjequote:Op zondag 9 januari 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
In zijn fotoboek .. zal nog'es checken ........
Stel dat OPM helemaal uit Haarlem was gekomen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 09 januari 2005 18:51 schreef king okkie 25 het volgende:
nou,daar stond ik dan met me vrienden op een tot in de puntjes georganizerden evenenment.
baancommisarisen,catering,een drive-in ja,zelf pitpoezen die voor alles inwaren (...)had ik geregeld en er was niemand!!!
gelukkig was het op coldenhoven (om 1405)wel gezellig en best druk.
volgende keer zal ik het wat eerder voorstellen of gaan we dan gelijk naar emmen?
Lache tochquote:Op zondag 9 januari 2005 20:12 schreef Youssef het volgende:
Hej Rietvaerder, kan me nog steeds niet voorstellen dat we hebben gemeet en Hicham een motor heeft gekocht![]()
Was mijn eerste motorrit zonder instructeur
Oh ja natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vlnr: riet, didiot, mark, pepijn, raus, mercy en ik (achter de cam)
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lache tochTrekt wel zo'n 145pk machientje he.... heeft ie alleen niet laten voelen voor zover ik kon zien, helaas
Hij rijdt echt als een *********** vul zelf maar in
Alstie een 25kw FJR had had ie daar nooit achter gekomen
iddquote:Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een grapjas die ik lach mij helemaal klem.![]()
[..]
Stel dat OPM helemaal uit Haarlem was gekomen bijvoorbeeld.
Ik ben ook best wel lang onderweg geweest, en heb denk ik zeker ¤ 20,00 benzine verstookt.
(en het hele dagschema overhoop gegooid om hier last minute naar toe te gaan)
Ahaa .. overheen gekeken door die trage server van kinderkleinhoofdje.nl of zoiets. (wie verzint zo'n naam?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:21 schreef hicham het volgende:
Hicham: "Kan mij 't schelen wat Rietvaerder vindt, gaaasssss"
[afbeelding]
Ghehe, was ook maar een geintje van mij man, zo van, laat het hem maar niet horenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
[..]Je bedoelt net als toen ik zei dat het wel een vette motor was voor als je ouder bent
![]()
Ik doelde daarmee niet echt op je vader, maar zo een toerfietsje is echt wat voor als je de race dagen achter de rug bent en je 14 kids heb
Zijn jullie trouwens met z'n 4en? of waren er meerdere familieleden weg. Heb wel een hand aan een vrouw gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:39 schreef Youssef het volgende:
Heb wel een hand aan een vrouw gegeven![]()
![]()
![]()
[/sub]
Ik ben geen voor of tegenstander trouwens.quote:Wanneer wordt Imam Ahmad Salam aangepakt?
"Een vrouw die zich parfumeert en dan naar buiten gaat, zal zonder meer de aandacht trekken vanwege haar geur. Zo worden slechte mensen aangemoedigd om aan verboden daden te denken. Daarom mag een vrouw zich niet parfumeren voor ze de straat op gaat. Maar als de auto precies voor de deur staat en ze direct van haar huis in de auto stapt zonder dat ze in de nabijheid van een ander komt, dan kan zoiets misschien getolereerd worden".
Aan het woord Imam Ahmad Salam uit Tilburg.
Dit weekend kwam ie in opspraak omdat ie weigerde minister Verdonk een hand te geven. Omdat ze een vrouw was.
Deze man had al eerder aangepakt moeten worden. Een aantal jaren geleden, waren er aanwijzingen dat ie in zijn moskee haat predikte. En hoe doen wij dat in Nederland. We pakken 'm met harde hand aan.
Maar niet heus. Wat deed het Tilburgse stadsbestuur. Ze kondigden aan dat ze een aantal preken zouden komen opnemen. Die preken hebben ze laten vertalen en wat bleek: niets te vinden dat leek op extremisme. Gek hè?
Dan nog maar een citaat van deze imam: "Als een vrouw als huwelijksevoorwaarde eist te mogen werken buitenshuis, dan is mijn welgemeende advies om niet met zo'n vrouw te trouwen, want ze wil het echtelijk leven omdraaien en zich naar eigen zin gedragen. Dit is het begin van de ongehoorzaamheid."
Twee jaar geleden was deze imam te gast in het programma Buitenhof . Voor wie de man aan het werk wil zien. In een uitzending van NOVA in 2001 kwam de imam en zijn moskee ook al aan de orde.
Maar zelfs nu zijn er nog Nederlanders die het opnemen voor deze man. "Verdonk mag het niet op het spits drijven," zo vindt deze groep. Ja hoor, laten we onze vrouwen maar weer gewoon thuis laten, achter het aanrecht. En als ze naar buiten gaan, vooral geen parfum op. Want stel je voor ze zouden Imam Salam tegenkomen. Die zou nog eens aan verboden zaken kunnen gaan denken............
Bron.
Hallo boppersquote:Op zondag 9 januari 2005 21:49 schreef Didiot het volgende:
Voor de beeldvorming voor Youssef en Hicham:
Dit ben ik op m'n BMW K1100LT:
Ik hoor hem nu met je bellenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet ik, dat ie duur is, hij staat ook niet echt te koop, maar die jongen vroeg alleen laatst aan mn pa of het niks voor mij was
Weet Hicham al of ie morgen komt?Kan ik er rekening mee houden
Edit:
geregeld, morgen overschrijven en betalen
Ach, what the heckquote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
't is idd niet een van de meest fotogenieke foto van mij
Ok bedankt, als het maar niet lastig is.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Vraag is..... ik ken hem amper, heb zn nummer niet, moet je bij mn pa zijnKan zo wel vragen aan mn pa of ie morgen vraagt of 4000 ook goed is
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:49 schreef Didiot het volgende:
Voor de beeldvorming voor Youssef en Hicham:
Dit ben ik op m'n BMW K1100LT:
[afbeelding]
En dit ben ik op m'n Kawasaki KLX 650 C:
[afbeelding]
Wasda?quote:
Ik belde helemaal niet met Rietvaerderquote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik hoor hem nu met je bellenJammer van die vriend.
Vraag is of ie er krap 4000 voor wil hebben?
![]()
Renegade was het toch?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef Didiot het volgende:
't is idd niet een van de meest fotogenieke foto van mij
De stoel staat al strak tegen de achterkant aan volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:54 schreef Didiot het volgende:
Patrick281, ik had het vanavond nog met m'n vader over je Fiero, je stoel kan je waarschijnlijk nog wel verder naar achter zetten. De rails van de stoel zit met vier inbusbouten vast en kan je naar achteren verplaatsen. M'n vader heeft dit een paar jaar geleden bij een chauffeur gedaan in een FieroJe krijg hiermee ongeveer 5 tot 7 cm meer beenruimte
Niet zo bescheiden Youssef, was je hiervoor ook nietquote:Op zondag 9 januari 2005 22:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ok bedankt, als het maar niet lastig is.
Vind het alleen moeilijk, marktplaats kent vele verschillende prijzen, de een heel duur de ander niet. Het kan zijn dat iemand hem gewoon echt weg wil hebben, de eerlijke prijs ervoor vraagt, maar kan ook dat het frame uit schnitzels bestaat![]()
MAG: Maxi Actie Groepquote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef Youssef het volgende:
Het verschil tussen een kat en een lamp is toch zeker wel 20 Watt.
Allebeiquote:Op zondag 9 januari 2005 22:57 schreef Patrick281 het volgende:Moeten jullie niet maffen?
Morgen alweer vroeg de krant rondbrengen.
Of was dat alleen Yoessef.
Dat is leuk !!!quote:Op zondag 9 januari 2005 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet, morgen uitslapen tot een uur of 10
Heb gesolliciteerd bij een Printshop..... maken allerlei shirten op bestelling enzo
http://www.thinkprint.nl/tap/nl/index.php
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
De motoren verneuken mijn slaap, vakantie en schoolwerk![]()
Maar dat boeit niet![]()
Zeg maar dat als die gast een bedrag rond de 4000 (moet ook nog betale voor 25kw dussquote:
quote:
Of ze krijgen zoveel slaaptekort dat ze morgen met het kranten rondbrengen slecht opletten in het verkeer.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien vliegt ie wel in de fik vannacht
Waarom ik nou weerquote:Op zondag 9 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag jij de promotie doen .. in wet Fok! MC t-shirt.
![]()
[..]
Of ze krijgen zoveel slaaptekort dat ze morgen met het kranten rondbrengen slecht opletten in het verkeer.![]()
Steken ze net over bij de Holec-bocht als Makster daar aan het kneedownen isquote:Op zondag 9 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Of ze krijgen zoveel slaaptekort dat ze morgen met het kranten rondbrengen slecht opletten in het verkeer.![]()
Brrrrrrquote:Op zondag 9 januari 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag jij de promotie doen .. in wet Fok! MC t-shirt.
![]()
Dat weet jij helemaal niet..... misschien is hij toen hij nog in Marokko woonde met zijn ouders op weg naar huis toen ie klaar was bij de vuilstort wel geraakt door een landmijn en dat ie sindsdien 2 kunsttepels heeftquote:Op zondag 9 januari 2005 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarom ik nou weerYoussef heeft ook stijve tepels in een nat T-shirt hoor !
Dat was Hicham die op die vuilnisbelt zat... niet Youssef !quote:Op zondag 9 januari 2005 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet..... misschien is hij toen hij nog in Marokko woonde met zijn ouders op weg naar huis toen ie klaar was bij de vuilstort wel geraakt door een landmijn en dat ie sindsdien 2 kunsttepels heeftDenk eens na voordat je iets zegt
Dachten we trouwens hetzelfde toen je vader iets zei van: "Kennen jullie elkaar langer." En we ongeveer tegelijk zoiets zeiden als "Ja, wij (doelend op hicham nietquote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Hallo, t zijn tweelingen hoor...
Kloptquote:Op zondag 9 januari 2005 23:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dachten we trouwens hetzelfde toen je vader iets zei van: "Kennen jullie elkaar langer." En we ongeveer tegelijk zoiets zeiden als "Ja, wij (doelend op hicham niet) kennen elkaar wel een beetje
" al grijnzend...
Stoer man !!! Have a sigarquote:Op zondag 9 januari 2005 23:52 schreef hicham het volgende:
Ok, ik zou eigenlijk al gaan slapen
Moest nog ff wat regelen voor school morgne, gaan ze weer zeiken
Maar goed, voor de ongeduldigen onder ons:
Pimpen op de snelweg
Starring:
Pappa Rietvaerder als bestuurder van de cameramotor
Youssef als cameraman
Rietvaerder als de primaire pimp
hicham als de secundaire pimp![]()
![]()
Ff een ander muziekje eronder gezet ivm met windruis enzo
Die helm ook he, zodra je die op heb is het contact weer net als op het forum. Onpersoonlijkquote:Op zondag 9 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Eeeeeeey swa waat kom joe naast me rijden noh
En terechtquote:Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik dan zonder gaan rijden, als ik zonder handschoen een rondje rijdt begint mn pa al te miepen
LOLquote:Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik dan zonder gaan rijden, als ik zonder handschoen een rondje rijdt begint mn pa al te miepen
Dat was mijn eerste nietquote:Op maandag 10 januari 2005 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had mn eerst les tenminste niet op een zandpad![]()
Ach, het is heel fijn voor de zon en het schroeft het poser-gehalte idd ook weer opquote:Op maandag 10 januari 2005 00:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
LOLJa, was ik bij
Maar ik bedoel meer dat spiegelende vizier. Net als toen je kwam aanrijden, wel zo handig als je iemand direct in de ogen kan kijken. Maar voor jou als helmdrager oh zo leuk weer
![]()
Wat dacht je van eerste proefritje achterop. Die kneuze gingen doodleuk over een dun bruggetje waarbij aan weerszijden een paar centimeren speling bij overbleef, daarna stijgend links afslaand op een grindweg.quote:
Ja, sukkelsquote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerste proefritje achterop. Die kneuze gingen doodleuk over een dun bruggetje waarbij aan weerszijden een paar centimeren speling bij overbleef, daarna stijgend links afslaand op een grindweg.![]()
Niks mis mee toch, was niet de eerste keer dat ik dat bruggetje pakquote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerste proefritje achterop. Die kneuze gingen doodleuk over een dun bruggetje waarbij aan weerszijden een paar centimeren speling bij overbleef, daarna stijgend links afslaand op een grindweg.![]()
Been there... onderging thatquote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rechtsafslaand btwquote:Op maandag 10 januari 2005 00:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef Youssef het volgende:
Die helm ook he, zodra je die op heb is het contact weer net als op het forum. Onpersoonlijk![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 07:24 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik werd wakker en het bleek echt te zijn, het schijnt dat ik gister een Bandit heb gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |