Yvonne
![]()
Bansheeboy
![]()
Danny
![]()
Boebiedoe
![]()
Sunchaser
![]()
Swetsenegger
![]()
X-Ray
![]()
Akkerslootf
![]()
Kirmizbay
![]()
Meki
![]()
Loedertje
![]()
nikky
![]()
gelly
![]()
paarse_kneus
![]()
BiosKneus
![]()
FlyingKneus
![]()
Dirkh
omo ![]()
milagro
![]()
kastanova
![]()
zoalshetis
![]()
40 jarige Gia
![]()
Machteld
![]()
brechtje
.. en alle andere standaard relkneuze
![]()
Fok MC
Dit forum heeft me gemaatk zoals ik nu ben. Dit forum verziekt het hart, verspilt je tijd en verpest je humeur. Ik geef rechts Nederland bij deze vrijspel. Het is veel makkelijker om gewoon nu te zeggen dat ik per direct stop dan dat ik nog langzaam afbouw. De mensen zijn het toch niet waard, stelletje Fok!Fp'ers :')
Toedels, was fijn om hier 4 jaar mijn tijd te verspillen, tijd die men veel beter kan gebruiken
![]()
Tijd voor mijn toekomst, tijd voor wat nuttigs. Ik zie jullie nog wel over een aantal jaar, in het nieuws
![]()
Als ik mijn eigen moslimpartij erdoor heb gedrukt of wanneer de Telegraaf weer eens wat geweldigs heeft ontdekt :')
Aan deze post kunnen geen rechten verleend worden, als AHA of GW worden vermoord ben ik zo weer terug
Ik hoef niet meer te weten wat voor idioten er in Nederland rondlopen, wat die idioten denken en hoe graag ze schelden op anderen. Ik blijf liever onwetend, net als al die anderen die niet op Fok komen en zich lam schrikken wanneer ze voor het eerst meelezen op de FP
* logt uit.