Jups, lekkere dikke tweetakt geluidquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja idd, geluiden zijn helemaal realitischVet spel
Uuhm, helemaal nix?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd
Maar wat heeft dat met mij in t bijzonder te maken?
Die werken..... nou ja, ik heb ook van mei tot 2 weken geleden gewerkt... met een paar tussenposen, en believe me, ik werk dan hele dag geen zak te doen hebben hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, helemaal nix?Behalve dan dat ik alle topics gewoon terug kan vinden in jouw history. Die van mij gaat maar tot 135 ofzo, en de rest post niet zo actief als jij
die werken
![]()
http://img63.exs.cx/img63/5899/dsc03627273409724782034204549v.jpg
Hoort die ketting zo?![]()
Ik geloof jequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die werken..... nou ja, ik heb ook van mei tot 2 weken geleden gewerkt... met een paar tussenposen, en believe me, ik werk dan hele dag geen zak te doen hebben hoor![]()
Hahaha inderdaad ja, geld is altijd een probleemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij geef kawasaki weg voor 100 euro, dan wel floeshAnders ik jatte
Ik kom er niet uitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
Lees dit zoals het er staat en dan uhh ja probeer ik wat te zeggen in je moerstaal...of niet natuurlijk
Mendiesch floesch.....![]()
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaansquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA die Mark jongen, kan zo goed Marokkanen en Turken nadoen, vorige week zondag helemaal in een deuk gelegen-
Hehe, zitten zeker niet veel motorrijders tussen die Turke en Marokânuhquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaans
Krijg je ervan als je met die stakkers omgaatHun passen zich niet aan dus moet ik me maar weer aanpassen
Dalyarack![]()
Ervaren jullie dat hetzelfde?quote:De zxr stuurt super. Hij is lekker licht en het is ondanks het relatief lage vermogen toch een echte racer. Hij is behoorlijk vlug voor een kleine motor. Goede vering, goede windbescherming, een duidelijke versnellingsbak en goede remmen.
De zxr staat bekend als vrouwenmotor, maar dit is niet echt terecht. Ook langere mensen kunnen er echt goed mee uit de voeten.
Echt een leuke motor dus en vergis je niet in hoe zeer dit een echte racer is. Voor lange einden rijden op de snelweg is hij niet gemaakt, je krijgt dan na een paar uur aardig last van je lijf (harde kont en stijve knieën).
Kortom leuke motor om mee te beginnen of voor wie geen 150pk nodig heeft om een leuk stukje te sturen. Zo'n zxr scheelt aardig in de aanschaf en benzine en doet in veel opzichten niet onder voor huidige racers.
Niet veel nee, de meesten zijn meer geil op auto's enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, zitten zeker niet veel motorrijders tussen die Turke en Marokânuh
Siktir!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ik spreek zelfs een aantal zinnen turks en marokkaans
Krijg je ervan als je met die stakkers omgaatHun passen zich niet aan dus moet ik me maar weer aanpassen
Dalyarack![]()
Waar komt die Spaanse look (nee niet van chicks) van je vandaan? Op de foto's lijk je echt zo een irritante kut Spaanse jongerequote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Aardig vertieft trouwensIk ga me dus echt niet aan hún aanpassen....
Ik ervaar precies het zelfde....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:44 schreef Youssef het volgende:
Over de ZXR:
[..]
Ervaren jullie dat hetzelfde?Hoeveel toeren draai je ongeveer op de snelweg?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Youssef het volgende:
http://img63.exs.cx/img63/5899/dsc03627273409724782034204549v.jpg
Hoort die ketting zo?![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waar komt die Spaanse look (nee niet van chicks) van je vandaan? Op de foto's lijk je echt zo een irritante kut Spanjaardse jongere![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:52 schreef Makster het volgende:
Mooie machines die ZXR400's en dat zeg ik uiteraard niet alleen omdat ik er een heb
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:16 schreef hicham het volgende:
EnieweejLeuke pics van de MF Meeting, die Beemer is
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:13 schreef Makster het volgende:
Straks de vuurdoop voor mijn sleutel kunsten, met de peugeot ff mijn vriendin ophalen in Barendrecht.
Mocht het koelsysteme niet goed werken dan weten we dat straks gelijk en sta ik waarschijnlijk tot een uur of 12 vannacht op de A16
quote:Ook langere mensen kunnen er echt goed mee uit de voeten.
Nee hoor, je staat heel goed op de fotoquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Spaans![]()
Hmm... volgens mij heeft mn moeder wel iets Mediterean's.......
[..]
Ik post niet meer op de rest van het forum, alleen in het MC topicquote:
Heb nu pas door dat ik MF Meeting heb gezegd, moet ik nu op de brandstapelquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Tnx, live vind ik hem beter overkomen als op foto's.
Een bepaalde diehard Kawa rijder kon de Beemer ook pas waarderen na een live ontmoeting.![]()
Surequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:27 schreef jozef444 het volgende:
kan ik hier even een vraag stellen over de algehele mening in dit topique over een yamaha fz6 fazerder is er mij namelijk 1tje te koop aangeboden
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb nu pas door dat ik MF Meeting heb gezegd, moet ik nu op de brandstapel
Fok!MC Meeting natuurlijk
Net als de mijne eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
Een bepaalde diehard Kawa rijder kon de Beemer ook pas waarderen na een live ontmoeting.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kom ook alleen maar op Fok! voor dit topic..... af en toe misschien wat andere topics, maar Fok MC is het hoofddoel
Hehe, dat Hicham een bruin spoor achterlaatquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat ben jij toch Youssf
Gassen in wat voor opzicht?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hehe, dat Hicham een bruin spoor achterlaatEn ik ben geen expert nee
Zo, mijn sleutelkunsten hebben zich bewezen, geen storingen in het koelsysteem en alle wielen zitten er ook nog onderquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat had je vriendin trouwens gedaan .. beetje hard ingeparkeerd?
![]()
Bel maar als je pech hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |