de nood hulp en ontwikkelingsgelden net als zoals bij suriname is gebeurdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoorde van de buurman (die had dat op de radio gehoord) dat de Indonesische regering boos is op Nederland, omdat Nederlandse politici de regering in Indonesi:e corrupt hebben genoemd. Indonesië beraad zich nog op stappen tegen Nederland! Vooral van ardenne van ontwikkelingssamenwerking moet het ontgelden!
Bron: Buurman
Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de fregatten order, of de noodhulp!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland zou het bestuur van Atjeh kunnen overnemen in ruil voor de fregattendeal en dat Nederland de kosten van de wederopbouw op zich neemt. Lijkt me een win-win situatie, Nederland heeft weer een stukje van haar voormalig grondgebied terug, Indonesië is verlost van een hoop prblemen en krijgt gratis fregatten.
Kunnen we bovendien een hoop geld krijgen van de hulporganisaei om Atjeh op te bouwen, kost ons dat niet eens zo veel.
En jji gaat ze in Oost-Duitse ganzenpas leren lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland zou het bestuur van Atjeh kunnen overnemen in ruil voor de fregattendeal en dat Nederland de kosten van de wederopbouw op zich neemt. Lijkt me een win-win situatie, Nederland heeft weer een stukje van haar voormalig grondgebied terug, Indonesië is verlost van een hoop prblemen en krijgt gratis fregatten.
Kunnen we bovendien een hoop geld krijgen van de hulporganisaei om Atjeh op te bouwen, kost ons dat niet eens zo veel.
Islamitische randfiguren hebben al geweldadige acties aangekondigd tegen de Amerikanen (lees: blanke westerlingen) veel succes daarom BHFH. Misschien een idee voor elke SCH linkse idealist die hier rondloopt. Ga naar Athej en ontdek hoe vriendelijk moslims zijn als de meerderheid van de bevolking uitmaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoorde van de buurman (die had dat op de radio gehoord) dat de Indonesische regering boos is op Nederland, omdat Nederlandse politici de regering in Indonesi:e corrupt hebben genoemd. Indonesië beraad zich nog op stappen tegen Nederland! Vooral van ardenne van ontwikkelingssamenwerking moet het ontgelden!
Bron: Buurman
Ik ben benieuwd of dit nog gevolgen gaat hebben voor de fregatten order, of de noodhulp!
Dit is overigens een primeur voor FOK. Ik heb het direct van mijn familie op Java. Het zal nog minder dan week duren voordat de eerste hulpverleners worden afgeschoten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Islamitische randfiguren hebben al geweldadige acties aangekondigd tegen de Amerikanen (lees: blanke westerlingen) veel succes daarom BHFH. Misschien een idee voor elke SCH linkse idealist die hier rondloopt. Ga naar Athej en ontdek hoe vriendelijk moslims zijn als de meerderheid van de bevolking uitmaken.
Bullshit mag van mij ook wel uit het nieuws worden gehouden, net als man-bijt-hond nieuws. Het voorgaande is echter geen onzin. Op de waargenomen objecten na.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:23 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Er is reden tot het negeren van bullshit die door de kijker gemakkelijk als bullshit herkend kan worden.
Lonnyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:15 schreef Harry_Sack het volgende:
don't fuck with Yudhoyono susilo bambam
Ja maar Nederland mag dat niet zeggen want, want ... want want want ... van Heutz!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:32 schreef accelerator het volgende:
Corrupt? Indonesie? Het is niet waar.
Op #140 in deze corruptie index
http://www.icgg.org/corruption.cpi_2004.html
quote:paupers
Hitler heeft nog altijd minder leed veroorzaakt dan de onmens in jouw avatar, communist. Je hebt dus je mond te houden, K(**&^&$^%^$%^).quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:15 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Zolang we Hitlers DrWolffensteins familie op Java hebben, hebben we geen nood aan amateuristische bronnen als AFP en Reuters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |