Eigenlijk welquote:
Nope geen sugarquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
We were wondering if we could borrow some brown sugar?
Eigenlijk nog niet exact genoeg, maar omdat d evraag al zo lang staatquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ohhh..
"From now on, that's how I want you to drive!!"
&
"From now on, that's how I want you to shoot!"
Iets in die lijnen?
quote:Bad Boys
Now that's how you supposed to drive! From now on that's how you drive!
Bad Boys 2
Now that's how you supposed to shoot, from now on that's how you shoot!
quote:: Some of you may die, but its a sacrifice I'm willing to make
Shrek 2 ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Inderdaad
Heerlijke film
Dopekoe +1
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
In het been steken en nog een keer omdraaien zodat de wond niet sluit.
Dat is echt te lang geleden .....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke mop vertelt Hawkins aan Billy in Predator?
Sorry Mr. Aquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Intre ook geen idee heeft stel ik wel een andere vraag.
Dit was die mop.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke mop vertelt Hawkins aan Billy in Predator?
Intrepidlvity +1quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Poe had een knuffelkonijntje gekocht. In ieder geval een knuffel.
Ik stel zo een nieuwe vraag
die foto van jou is gisteren niet geraden???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
straks s tellen, dan de stand
geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:01 schreef Patch het volgende:
[..]
die foto van jou is gisteren niet geraden???
Ik had dat antwoord van TM even nagekeken, en 'k dacht dat 'k deze foto langs had zien komen bij Google, maar dat was een anderequote:
neequote:
G. is een andere acteur?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
na zijn diensttijd in de 2e wereldoorlog maakte hij G. in de jaren 50 een vette ster.
Dat is 'rquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:33 schreef Ket_Ais het volgende:
Is dat niet dat vriendinnetje van Butch in Pulp Fiction? Maria deMeidores of zoiets?
Ket_Ais +1quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:33 schreef Ket_Ais het volgende:
Is dat niet dat vriendinnetje van Butch in Pulp Fiction? Maria deMeidores of zoiets?
De actrice is goed!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Brittany Murphy?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Don't Say A Word
Cherry Falls?
Just Married?
8 Mile?
Clueless?
Ik ken niet zoveel films met haar eigenlijk.
Nu is het een kwestie van de goede films in 1 post te doen en je hebt dan de 7 filmsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Little Black Book
Just Married
Spun
Don't say a word
Riding in cars with boys
Plaatje met de deur is die film Devil's nog iets, met Kirsten Dunst ?
dan moet het wel een hele oude foto zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef Jeroenus het volgende:
Christina Applegate, daar lijkt ze wel een beetje op.
FremantleDockers +1quote:Op zondag 9 januari 2005 12:36 schreef FremantleDockers het volgende:
Rachel Miner.
Ex-vrouw van Macaulay Culkin, foto's komen uit Bully.
Grosse Pointe Blank?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?detroit vakbond reunie 10 jaar geleden spoorloos verdwenen
heel goed Ket_Ais + 1quote:Op maandag 10 januari 2005 12:58 schreef Ket_Ais het volgende:
The Fifth Element
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Zoolander
The Messenger: the Story of Joan of Arc
Return to the Blue Lagoon
Hoho, niet zo snel...quote:Op maandag 10 januari 2005 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Sara en Becky. Maar ik wil verdomme helemaal niet mee doen!!!
*Kijk hier dan ook niet...*
Hmm, tja, goed punt.
Ik wilde inderdaad nog even Porter horenquote:Op maandag 10 januari 2005 16:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Er stond toch al in de vraag dat ze Porter heten?!?
En becky zal dan wel Rebecca zijn, hoewel ie in de film volgens mij gewoon Becky zegt...
edit: ok, niet dus. Ik las prot/robert en dacht Robert Porter. Maar Becky/Rebecca is gewoon dezelfde naam hoor!
Forrest Gump, Gandhi, Amadeus, Annie Hall. Olivier, Tom Jones, Hamlet, Casablanca,quote:Op maandag 10 januari 2005 16:17 schreef ranja het volgende:
Tja. Er zijn nogal wat oscarwinnende films, al denk ik niet dat dochterlief Titanic of Ben Hur genoemd zal zijn, laat staan Lord of the rings:Return of the king.
En dragen... courier?
gokje op Tess Courier?
Nee, ik doe niet aan strikvragen. Hij gebruikte toch echt de naam Rebecca. Hoe komt IMDB anders aan die naam?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Aan de andere kant, als in de film alleen de naam Becky gebruikt wordt is dat toch de enige manier om de vraag te kunnen beantwoorden? Of was dit een strikvraag om te controleren of mensen op imdb zoeken?
Anyway, ik moet werken dus de volgende vraag kan (hopelijk) onderling wel gecontroleerd worden.
Wat is de officiële naam van The Company in de alien(s)-films?
En ik maar hopen dat het onderling gecheckt zou worden...quote:
Nope...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hot Shots 2?
Nope...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zeg maar wat, two brothers?
Close enough!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Was iets met kerstmis. Cancel Christmas?
Derek de Lint inderdaad. Hij speelde schaakgrootmeester Bob Hooke.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:51 schreef Chielus het volgende:
Derk de Lind volgens mij
en ik neem aan dat je Bill Pope dus ook wel wist MasterWouter + 1quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:09 schreef MasterWouter het volgende:
Die andere film is Team America: World Police
yep, ik wist dat pope achter die vorige films zat en achter deze dusquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef hornage het volgende:
[..]
en ik neem aan dat je Bill Pope dus ook wel wist MasterWouter + 1
klopt, schiet niet op, nu welquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...je weet dat je een vraag goed hebt...en dus een nieuwe moet stellen en dan stel je er geen....dat schiet op
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
De kleur
Het is trouwens Teigetje zonder r volgens mij![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:12 schreef hornage het volgende:
owowow, die heb ik gezien, mmmm dat ze zo springerig en energiek zijn?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef hornage het volgende:
omdat ze altijd vrolijk zijn?
quote:
was niet lullig bedoeld of zo hoor, maar gister was er vanaf 4uur ook al niks meer dus denk laat ik er iets neer zetten, blijft ie nog een beetje boven aan tenminste...quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:39 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
klopt, schiet niet op, nu wel
vraag volgt
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Het mooie aan teigetjes is dat ze liedjes over hunzelf kunnen zingen
JAJA, daar is Disneykenner weer.quote:
Lonewolf2003 + 1quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Golfcaddy.
Nogmaals:quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?detroit vakbond reunie 10 jaar geleden spoorloos verdwenen
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
bacardi silver
quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nogmaals:
Grosse Pointe Blank?
Volgens mij poeiert-ie een of ander lijk in elkaar, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe probeert Critical Bill in Things to do in Denver when youre dead zijn agressie te reguleren?
Hij bokst inderdaad met lijken.quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:30 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Volgens mij poeiert-ie een of ander lijk in elkaar, toch?![]()
The Left Handquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:45 schreef dyonvbaal het volgende:
als er dan niemand een vraagje stelt dan stel ik wel een (hele) makkelijke
Hoe heet de boot waar Jonhy Depp voor zorgt in Donnie Brasco?
klopt The_Substitute +1quote:
* The_Substitute verzint, denkt na, brainstormt, breekt zijn hoofd........krijgt hoofdpijn!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Matt Dillon?
Ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
zeg maar wat, John Travolta
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:44 schreef The_Substitute het volgende:
Gene Hackman
Kevin Bacon
Uma Thurman/Robert de Niro
Woody Harrelson/Randy Quaid
Richard Dreyfuss
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy Garcia?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Bill Murray?
Correct.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
thor?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze zijn te jong, maar weten stiekem binnen te glippen. Maar dan worden ze gesnapt en opgesloten door de gemene enge uitbater. :p
Sorry moest even weg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:30 schreef Patch het volgende:
Omdat het zo'n lekkere film is en speciaal voor mr_anonimous....
In "A Night on the Town" / "Adventures in Babysitting" waarom kunnen ze niet uit de Blues club komen?
geen nieuwe pc voor jezelf, maar voor Fok!-serverhokquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:51 schreef Patch het volgende:
Mijn excuses.
Ben nodig toe aan een nieuwe pc.
Ik kon gewoon normaal op elke website komen behalve op die van FOK!
mr_anonimous + 1
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Daar gaat die:
Uit Chinatown; How do you the Chinese do "it"?
"Well the Chinese, first they screw a little bit, and they stop to go and read a little Confucius, to come back, screw a little bit more, then they stop again, go back and screw a little bit more."quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:09 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij bedoeld Lw welk antwoord er in de film Chinatown volgt op de vraag "How do the Chinese do it?".... Toch?
En helaas moet ik het antwoord schuldig blijven...
She's alive ! ALIVE !!!!!quote:
Aan jou de eerquote:
Neenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:36 schreef Sheridana het volgende:
Oh jeetje...ben wel een beetje roestig...doen we nog usercomments..?
HAHAHAHquote:
Puff the magic dragon?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk liedje gelooft Jack Byrnes (de Niro) niet dat het eigenlijk over blowen gaat in Meet the Parents?
PUFF THE MAGIC DRAGON !!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk liedje gelooft Jack Byrnes (de Niro) niet dat het eigenlijk over blowen gaat in Meet the Parents?
Correct!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:51 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Love you too!!
ff iets verzinnen...
of coursequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nurse
Correct!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:11 schreef twentemeisje het volgende:
... niet goed gelezen... The Godfather... de scene dat Don C. wordt neergeknald
deze pak ik nog even meequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen The Wiz, maar da's vast te voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |