quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Don't Say A Word
Cherry Falls?
Just Married?
8 Mile?
Clueless?
Ik ken niet zoveel films met haar eigenlijk.
Nu is het een kwestie van de goede films in 1 post te doen en je hebt dan de 7 filmsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Little Black Book
Just Married
Spun
Don't say a word
Riding in cars with boys
Plaatje met de deur is die film Devil's nog iets, met Kirsten Dunst ?
dan moet het wel een hele oude foto zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:42 schreef Jeroenus het volgende:
Christina Applegate, daar lijkt ze wel een beetje op.
FremantleDockers +1quote:Op zondag 9 januari 2005 12:36 schreef FremantleDockers het volgende:
Rachel Miner.
Ex-vrouw van Macaulay Culkin, foto's komen uit Bully.
Grosse Pointe Blank?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:48 schreef dolle_hond het volgende:
welke film?detroit vakbond reunie 10 jaar geleden spoorloos verdwenen
heel goed Ket_Ais + 1quote:Op maandag 10 januari 2005 12:58 schreef Ket_Ais het volgende:
The Fifth Element
Resident Evil
Resident Evil: Apocalypse
Zoolander
The Messenger: the Story of Joan of Arc
Return to the Blue Lagoon
Hoho, niet zo snel...quote:Op maandag 10 januari 2005 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Sara en Becky. Maar ik wil verdomme helemaal niet mee doen!!!
*Kijk hier dan ook niet...*
Hmm, tja, goed punt.
Ik wilde inderdaad nog even Porter horenquote:Op maandag 10 januari 2005 16:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Er stond toch al in de vraag dat ze Porter heten?!?
En becky zal dan wel Rebecca zijn, hoewel ie in de film volgens mij gewoon Becky zegt...
edit: ok, niet dus. Ik las prot/robert en dacht Robert Porter. Maar Becky/Rebecca is gewoon dezelfde naam hoor!
Forrest Gump, Gandhi, Amadeus, Annie Hall. Olivier, Tom Jones, Hamlet, Casablanca,quote:Op maandag 10 januari 2005 16:17 schreef ranja het volgende:
Tja. Er zijn nogal wat oscarwinnende films, al denk ik niet dat dochterlief Titanic of Ben Hur genoemd zal zijn, laat staan Lord of the rings:Return of the king.
En dragen... courier?
gokje op Tess Courier?
Nee, ik doe niet aan strikvragen. Hij gebruikte toch echt de naam Rebecca. Hoe komt IMDB anders aan die naam?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Aan de andere kant, als in de film alleen de naam Becky gebruikt wordt is dat toch de enige manier om de vraag te kunnen beantwoorden? Of was dit een strikvraag om te controleren of mensen op imdb zoeken?
Anyway, ik moet werken dus de volgende vraag kan (hopelijk) onderling wel gecontroleerd worden.
Wat is de officiële naam van The Company in de alien(s)-films?
En ik maar hopen dat het onderling gecheckt zou worden...quote:
Nope...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hot Shots 2?
Nope...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zeg maar wat, two brothers?
Close enough!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Was iets met kerstmis. Cancel Christmas?
Derek de Lint inderdaad. Hij speelde schaakgrootmeester Bob Hooke.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:51 schreef Chielus het volgende:
Derk de Lind volgens mij
en ik neem aan dat je Bill Pope dus ook wel wist MasterWouter + 1quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:09 schreef MasterWouter het volgende:
Die andere film is Team America: World Police
yep, ik wist dat pope achter die vorige films zat en achter deze dusquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:12 schreef hornage het volgende:
[..]
en ik neem aan dat je Bill Pope dus ook wel wist MasterWouter + 1
klopt, schiet niet op, nu welquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...je weet dat je een vraag goed hebt...en dus een nieuwe moet stellen en dan stel je er geen....dat schiet op
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:12 schreef Dopekoe het volgende:
De kleur
Het is trouwens Teigetje zonder r volgens mij![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:12 schreef hornage het volgende:
owowow, die heb ik gezien, mmmm dat ze zo springerig en energiek zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |