Correct.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
thor?
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze zijn te jong, maar weten stiekem binnen te glippen. Maar dan worden ze gesnapt en opgesloten door de gemene enge uitbater. :p
Sorry moest even weg.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:30 schreef Patch het volgende:
Omdat het zo'n lekkere film is en speciaal voor mr_anonimous....
In "A Night on the Town" / "Adventures in Babysitting" waarom kunnen ze niet uit de Blues club komen?
geen nieuwe pc voor jezelf, maar voor Fok!-serverhokquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:51 schreef Patch het volgende:
Mijn excuses.
Ben nodig toe aan een nieuwe pc.
Ik kon gewoon normaal op elke website komen behalve op die van FOK!
mr_anonimous + 1
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Daar gaat die:
Uit Chinatown; How do you the Chinese do "it"?
"Well the Chinese, first they screw a little bit, and they stop to go and read a little Confucius, to come back, screw a little bit more, then they stop again, go back and screw a little bit more."quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:09 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
Volgens mij bedoeld Lw welk antwoord er in de film Chinatown volgt op de vraag "How do the Chinese do it?".... Toch?
En helaas moet ik het antwoord schuldig blijven...
She's alive ! ALIVE !!!!!quote:
Aan jou de eerquote:
Neenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:36 schreef Sheridana het volgende:
Oh jeetje...ben wel een beetje roestig...doen we nog usercomments..?
HAHAHAHquote:
Puff the magic dragon?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk liedje gelooft Jack Byrnes (de Niro) niet dat het eigenlijk over blowen gaat in Meet the Parents?
PUFF THE MAGIC DRAGON !!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk liedje gelooft Jack Byrnes (de Niro) niet dat het eigenlijk over blowen gaat in Meet the Parents?
Correct!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:51 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Love you too!!
ff iets verzinnen...
of coursequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nurse
Correct!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:11 schreef twentemeisje het volgende:
... niet goed gelezen... The Godfather... de scene dat Don C. wordt neergeknald
deze pak ik nog even meequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben geneigd te zeggen The Wiz, maar da's vast te voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |