quote:Op maandag 10 januari 2005 09:10 schreef lone_wolf het volgende:
Lieve Lezertz,
Nu ben ik welgeteld 4 dagen van het roken af....maar nu (eerste dag weer aant werk , geen zware fysieke arbeid of zo..) krijg ik het juist benauwd.!!!!!!!
Als ik rustig zit te werken adem ik normaal (denk ik) dan in een keer moet ik meerdre keren diep ademhalen omdat ik het heel benauwd krijg . Ook breekt op zo'n moment mij het koude zweet uit.....
Gebeurt dit vaker?!? Is het hypervventilatie of iets anders????
erg onaangenaam!!!
Ja, stoer. Begin eerst maar eens met roken, en kom dan hier zeurenquote:Op maandag 10 januari 2005 10:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Mag ik ook meedoen? Ik rook al ruim 28 jaar niet!
Afgezien van als ik in de stad loop, ergens fiets, een winkel, openbaar gebouw of een station in loop, want dan staat er altijd zo'n groepje verschoppelingen met een rookwolk om zich heen voor het gebouw......
Je gaat best goed nu , wat je zeker niet moet doen is gaan roken als je uitgaat . Dan blijf je dat roken met gezelligheid associeren. Helemaal stoppen is echt makkelijker. Ook het stappen gaat op een gegeven moment makkelijk , echt waar.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:50 schreef Dragon-fly het volgende:
hou je het nog vol? ikke wel (hoop ik) niet dat ik er iets voor krijg ofow misschien ene goede gezondheid.
ohjah ik vergat ook nog te melden dat ik ook last van m'n longen had alleen de eerste paar dagen btw.
toch rookte ik nietzo veel 1 pakje (peter) per 2 dagen
Genoteerd, veel succes toegewenstquote:Op maandag 10 januari 2005 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan op het pupil lijstje...
Sinds maandag geen saffies meer gerookt..
Ik moet zeggen dat ik het prima uit kan houden. Maar goed, een week pas... Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Al heb ik een erg goede motivatie om te stoppen nu aangezien ik een niet-rokend vriendinnetje heb nu.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Genoteerd, veel succes toegewenst.
@ Ymke, alles goed??.
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je gaat best goed nu , wat je zeker niet moet doen is gaan roken als je uitgaat . Dan blijf je dat roken met gezelligheid associeren. Helemaal stoppen is echt makkelijker. Ook het stappen gaat op een gegeven moment makkelijk , echt waar.
Ik had na een maand of 3 helemaal nergens meer last van. Ben nu bijna twee jaar gestopt .denk eigenlijk nooit meer aan roken behalve als ik het andere zie doen.
Dus doorzetten het gaat later echt beter!!!
One year, eleven months, one day, 13 hours, 43 minutes and 21 seconds. 17539 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.455,50. Life saved: 8 weeks, 4 days, 21 hours, 35 minutes.
Tering 3 maand....! heb ik dus nog wat voor de boeg.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je gaat best goed nu , wat je zeker niet moet doen is gaan roken als je uitgaat . Dan blijf je dat roken met gezelligheid associeren. Helemaal stoppen is echt makkelijker. Ook het stappen gaat op een gegeven moment makkelijk , echt waar.
Ik had na een maand of 3 helemaal nergens meer last van. Ben nu bijna twee jaar gestopt .denk eigenlijk nooit meer aan roken behalve als ik het andere zie doen.
Dus doorzetten het gaat later echt beter!!!
One year, eleven months, one day, 13 hours, 43 minutes and 21 seconds. 17539 cigarettes not smoked, saving ¤ 2.455,50. Life saved: 8 weeks, 4 days, 21 hours, 35 minutes.
Zo ff offtopicquote:Op maandag 10 januari 2005 12:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Genoteerd, veel succes toegewenst.
@ Ymke, alles goed??.
Met mij gaat het ook primaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zo ff offtopic
Ja alles gaat uitstekend hier , met u ook??
Ik zit te wachten op weer es een leuk programma , dan kom ik weer buurten!!! (zit er wat aan te komen?)
![]()
Mooi . vrijdagavond ben ik altijd thuis ,(heb alleen nog nooit dat programma gezien)quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook prima.
Aanstaande vrijdag gaat op Ned 1om 20:25 Wie is de Mol van start. En Net 5 gaat later Peking Expresss, de Himalaya Route uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |