http://www.ptaslowchat.tkquote:Engine: 6,5 litre V-8: 900 hp
Top Speed: 384 km/h | 238.7 mph
Qtr Mile: 12.53 seconds.
de uitlaat zit schuin uit het middenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Alfa Romeo Spider (met dubbele carbs) uit 1979 te koop.
Iemand interesse?
Wa kos da?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Iemand interesse?
Ik vond de express leukerquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Iemand interesse?
que?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Iemand interesse?
Foto info mot dat kosten?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Iemand interesse?
Mhh Fwnk, demo of Duitstalige versie? Engelstalige versie komt pas dit kwartaal toch? Is verder idd verslavend.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
tering die geluiden uit GTR zijn verslavend
Die was er al heel snel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer de 1e OT reaktie's zouden komen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:23 schreef ook_gek het volgende:
kut bak
Jep let op hier onder een schemaquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:32 schreef BazzoS het volgende:
wat hoor ik nu, komt er zo'n blauw polsbandje voor azië
mafkees, dat je dyslectisch bent oké maar waarom schrijf je bandje 2x met een T en 6x met een D?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep let op hier onder een schema
Geel polsbantje <---- Kanker bantje
oranje polsbandje <--- Respect bla bla bla bandje.
Blauw polsbandje <--- Golfslagbad bandje
rood polsbandje <-- respect the ook_gek bandje![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mafkees, dat je dyslectisch bent oké maar waarom schrijf je bandje 2x met een T en 4x met een D?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mafkees, dat je dyslectisch bent oké maar waarom schrijf je bandje 2x met een T en 4x met een D?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:51 schreef -Eddow- het volgende:
Bedankt voor het uploadenen blijf vooral zo doorgaan
![]()
We zitten al op de 100 auto's![]()
thnx
in het kader van: verkloot mijn kwootquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
quoten gaat snel maar reageren niet het is weer zo traag als dikke bond![]()
En ook_gok en Gotenssj ofzo hehequote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Hugster het volgende:
wij hebben nog niks gesubmit
owja, alleen Bas een dealer pic
to much informationquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik maak plaats voor Sandra, die weer intieme details over mij gaat vertellen op karboforum
quote:
Ben ik blij dat ik niet op dat forum komquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik maak plaats voor Sandra, die weer intieme details over mij gaat vertellen op karboforum
Ik ben ook blij dat jij niet op dat forum komtquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet op dat forum kom![]()
bestaat dat forum nog dan ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
Baffers... check btw de BAF! sc
Die vis ik wil die visquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:46 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
"A busload of retards on their way to chukeecheese"![]()
Ja maar die moet ik ook hebben!!! Waar kan ik die kopenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:18 schreef Fwnk het volgende:
Daar zijn die skimutsen in de vorm van een klein meisje nou weer tof voor
www.opussupplies.nlquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
Weten jullie een cheap internet adresje voor goedkope dvd-r's ?![]()
www.dvdrwinkel.com.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:06 schreef BoJo het volgende:
Weten jullie een cheap internet adresje voor goedkope dvd-r's ?![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
foto's komen, ik ben nog aan het onderhandelen qua prijs![]()
Het is een USA versie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De spider ziet er exact hetzelde uit als deze versie (van autotrader), zelfde kleur enz.
binnenkort meer specs.
welterusten
nicequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
foto's komen, ik ben nog aan het onderhandelen qua prijs![]()
Het is een USA versie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De spider ziet er exact hetzelde uit als deze versie (van autotrader), zelfde kleur enz.
binnenkort meer specs.
welterusten
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:33 schreef Youp het volgende:
[..]
niceziet er beter uit iig als de amerikaanse versie van mijn oto....
kijk die bumper[afbeelding]
ik geloof dat jij de enige in de SC bent die ze echt geknuffeld heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:33 schreef Youp het volgende:
[..]
ik knuffel ze niet... ik trek ze om met den trekkert![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in de scheepsbouw noemen wij dat een fender of stootrand
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:37 schreef Youp het volgende:
[..]maarja die amerikanen willen alles groot enzo.. nou zo kunnen ze het krijgen
blijkbaar
met de auto... maar dat was niet zo intiem, het boompje was wat jong en lag zo plat ongeveerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik geloof dat jij de enige in de SC bent die ze echt geknuffeld heeft
neh.... eerder een beugel oidquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:39 schreef Fwnk het volgende:
Ik noem dat gewoon een taartschep
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:38 schreef Youp het volgende:
[..]
met de auto... maar dat was niet zo intiem, het boompje was wat jong en lag zo plat ongeveerik heb een intiemer moment gehad in het bos met mijn 'allroadbromfiets'
och dr is zon stukje bos bij het dorp waar ik geboren en getogen benquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:50 schreef Youp het volgende:
[..]
och dr is zon stukje bos bij het dorp waar ik geboren en getogen benen dat heeft nogal hoogte verschil enzo en daar kan je leuk 8tjes draaien op een stuk van 50 bij 25 meter ofzo is een leuk baantje zeg maar en voor de bocht heb je een lekkere sprong... en ik ging daar met mn DTtje leuk en aardig en bochtje en spring en bochtje en spring etc. en toen ging ik eens wat harder en toen spring en bochtje en spring en bochtje etc. en toen ging ik nog effe wat harder per ongeluk en toen was het van bochtje en spring en kut.. ik zie een boom... en 1 meter voor de boom landde ik en die kon ik op wonderbaarlijke wijze ontwijken... waardoor ik vol op de 2e knalde
![]()
idd... gelukkig was het voor mn CR500 tijd... anders had ik t niet na kunnen vertellenquote:
eensch....quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:16 schreef Fugie het volgende:
slapen is voor de zwakkelingen in de samenleving
Snel typen, en dan gaan slapen hèquote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:16 schreef Fugie het volgende:
slapen is voor de zwakkelingen in de samenleving
Typischquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:18 schreef BoJo het volgende:
heb net gecheckt, ze weten er nog geen oplossing voor![]()
nieuwe spellingquote:markje ™ 17:00 cocktail party <--- ik ben er klaar voor says:
....
1 fles Bacardi Brieser
....
Jha mooi hequote:
ik kom volgende week vast wel dagelijks in zwollequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:40 schreef D-Devil het volgende:
Niemand die me trouwens volgens mij gisteren kon vertellen waar ik deze goedkoper kon krijgen:
[afbeelding]
Motorkap powerlifts. De prijs is 29 euro, maar verzenden is 15 euro. Dit is in zwolle, dus als iemand daar toevallig komt ?.
Bij mij in de buurt krijg ik ze van Bonrath voor 75 euro, maar dat vind ik al helemaal veel te veel.
Vriend, makker, kameraad.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kom volgende week vast wel dagelijks in zwolle![]()
nee nee het zal nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jha mooi he![]()
En ik was het deze keer niet eens.
Harde werkerquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:11 schreef D-Devil het volgende:
En besteld. ik ben gewoon erg ongeduldig
.
groenquote:
kikkerquote:
Dat is juist t probleem, ik zie em welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:12 schreef MutZ het volgende:
*wakker schrikt*
Er is leven hier...
PeuRac, wees blij dat je die foto niet 'kan' bekijken...
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:13 schreef PeuRac het volgende:
ed
[..]
Dat is juist t probleem, ik zie em wel![]()
Ja, want ik ga zo weer weg... Ga ff slapen...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:16 schreef PeuRac het volgende:
Hoi MutZ trouwens![]()
Hopenlijk komen er weer, anders blijft t zo rustig hier
Gaan FOK!kenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:19 schreef D-Devil het volgende:
Wat te doen als je al 20 keer in een uur op de klok hebt gekeken omdat je je verveelt.
Fok is kutquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, want ik ga zo weer weg... Ga ff slapen...
Dat klopt, maar helaas heb ik niks beters te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Fok is kut. vooral met deze snelheid...
Idd jaquote:
www.flabber.nlquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd jabreng me eens op ideeen, wat kan ik gaan doen, ik verveel me dood hier
er is ook niemand die ik ken hier in de buurt die thuis is
Dat soort website's mogen hier niet gekeken wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
www.flabber.nl
www.retecool.com
www.geenstijl.nl
www.nozzman.nl
www.entensity.net
www.ebaumsworld.com
http://weblog.fok.nl.
En een dure ook jaquote:
zeker!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En een dure ook ja. Maar wel tof
.
danku peu!quote:
da's niet te duurquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
Ford Fiestä is gekeurd.
Nieuw handvat
Nieuwe fuseekogel
APK keuring
100 euro.
hebben ze bij jullie in de kroeg compjoeters staan dan??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:38 schreef Fugie het volgende:
d-devil, ik ben vrij,ben net wakker. Was tot 4 uur in het cafeIk ga nu ff een weekendje naar de ardennen. Dus veel succes op je werk allemala
![]()
doegggg
quote:
Kon de hele buurt mee genieten?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Naar dtc? Als ik er tijd voor zou hebben wel.. Ben de hele week druk bezig geweest..
Nieteens op die manier.. Veel activiteiten, zoals bij vrienden langs, winkels afstruinen, steden tripjes, vandaag ff wat rustiger gehouden en 't weekend helemaal rustend doorkomen.. zometeen lekker bedje inquote:
lul niet zo domquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Bojooooooooo klinkt net als iemand die sterft
Ik was The Grudge aan het kijken, en ik schrik normaal al best snel maar het is een wonder dat ik nog leefquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:24 schreef PeuRac het volgende:
Waar is BoJo eigenlijk? Is hij al maffen?
issie gaaf..??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was The Grudge aan het kijken, en ik schrik normaal al best snel maar het is een wonder dat ik nog leef![]()
ik heb net skycaptain and the world of tomorrow gekekenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vette film, wel vet fanta natuurlijk maar who cares![]()
hoorde van een collega dat is best lachen was. Binnenkort maar eens "kopen".quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb net skycaptain and the world of tomorrow gekeken
hoe nepwel enigszins vermakelijk
Hoi Alexxxxxquote:
Past in hetzelfde rijtje als verzorging zekerquote:
neequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Past in hetzelfde rijtje als verzorging zeker.
De haar-elastiekjes van de Zeeman hebben een uitzondelrijk goede prijs-kwaliteitverhoudingquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:31 schreef BoJo het volgende:
Ik wil al maanden naar de kapper maar ik heb steeds geen zin![]()
same here....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:31 schreef BoJo het volgende:
Ik wil al maanden naar de kapper maar ik heb steeds geen zin![]()
psies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
same here....
over 'n half uurtje mag/moet ik... de mat in m'n nek begint té erg te worden
tietuuuhquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:56 schreef BazzoS het volgende:
Ghoeeeeiemorgen
Gisteren met een maat van me en 3 dames op een trampoline gesprongen
Dat haal je nooit meer, ik ben morgen al jarigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:06 schreef BazzoS het volgende:
och ik moet nog een cadeautje halen, dat ga ik nu maar eens doen, de groeten
goed etenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:42 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is wakker en ben echt verrot. Eerst heel veel gezopen op het werk...
Peu en Hugster, dat lijstje met drank he. Dat is allemaal op gegaan op de vieux na. En dat met 6 man......
ik moet straks naar een opening van een kroeg. Maar ik kan nu al niet staan
Hoe kom ik van dat kut gevoel af
oja er na ben ik naar loco gegaan in zoetermeer naar een jaren 80 feestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:42 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is wakker en ben echt verrot. Eerst heel veel gezopen op het werk...
Peu en Hugster, dat lijstje met drank he. Dat is allemaal op gegaan op de vieux na. En dat met 6 man......
ik moet straks naar een opening van een kroeg. Maar ik kan nu al niet staan
Hoe kom ik van dat kut gevoel af
arme jijquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja er na ben ik naar loco gegaan in zoetermeer naar een jaren 80 feest
waar ik rond half 3 naar huis gegaan ben omdat ik het echt niet meer trok
Je gelooft het nooit, maar daar ga ik vanavond ook heenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja er na ben ik naar loco gegaan in zoetermeer naar een jaren 80 feest
waar ik rond half 3 naar huis gegaan ben omdat ik het echt niet meer trok
kijk maar uit dat je niet door de kots van ook_gek heen wandeltquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je gelooft het nooit, maar daar ga ik vanavond ook heen
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:07 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet door de kots van ook_gek heen wandelt
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
nee heb niet gekotst. Net niet dan
maar ik ben echt helemaal gaar gek
maar ik ben de 5.1 digicam van m,n moeder kwijt kom ik net achter
ojeej.. dalijk slaat je moeder je kapot met :quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:21 schreef ook_gek het volgende:
nee heb niet gekotst. Net niet dan
maar ik ben echt helemaal gaar gek
maar ik ben de 5.1 digicam van m,n moeder kwijt kom ik net achter
doei fwnk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:55 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weg, nieuwe pc bij me opa installeren
moet ik ook eens gaan doen... * Youp die hier nog in zn badjas zitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Zo ik kom weer wat tot leven na douchen![]()
Ik nietquote:
quote:
ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:57 schreef Youp het volgende:
[..]
moet ik ook eens gaan doen... * Youp die hier nog in zn badjas zit
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[quote]Op zaterdag 8 januari 2005 15:28 schreef Youp het volgende:
[..]
nee ze knuffelen nooit echt liev terug![]()
jaquote:wat een kutbomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |