Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 januari 2005 20:12 schreef meneerdeman het volgende:
Dinsdag is mijn lieve kleine Sanna Leonie geboren. Het is zo'n moppie. Onze eigenwijze meid lag in stuit en is dus via de keizersnede geboren. Ze is erg klein .... maar oooohhhh zo fijn. Ze weegt maar 2580 gram en is 46 centimeter groot. Moeder de vrouw is na vier dagen thuis gekomen en het echte genieten is begonnen. Mijn vriendin heeft na een zware eerste dag na de operatie het hersteld snel in gezet en rent het huis al weer rond. En wat is het heerlijk om de oma's en de opa te zien stralen van geluk. Ik kan het proberen, maar ik ook krijg de smile niet van mijn gezicht...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2005 08:05 schreef bietjuh het volgende:
hoi ik ben de man van bietjuh.
gisterochtend is ons dochterje geboren genaamd marissa.
marissa is geboren om 5 voor 7 gisterochtend precies.
ze is 7 pond en kerngezond
Yeahquote:foto's volgen...
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 9 januari 2005 20:12 schreef meneerdeman het volgende:
Dinsdag is mijn lieve kleine Sanna Leonie geboren. Het is zo'n moppie. Onze eigenwijze meid lag in stuit en is dus via de keizersnede geboren. Ze is erg klein .... maar oooohhhh zo fijn. Ze weegt maar 2580 gram en is 46 centimeter groot. Moeder de vrouw is na vier dagen thuis gekomen en het echte genieten is begonnen. Mijn vriendin heeft na een zware eerste dag na de operatie het hersteld snel in gezet en rent het huis al weer rond. En wat is het heerlijk om de oma's en de opa te zien stralen van geluk. Ik kan het proberen, maar ik ook krijg de smile niet van mijn gezicht...
Heel graag, maar ehhhh hoe doe ik dat ?quote:Op maandag 10 januari 2005 06:13 schreef heavenswoman het volgende:
Van hart gefeliciteerd MeneerMan!!
Laat gauw eens een fotootje zien??
Ik dacht al dat het aan mij lag , maar ik kan m ook niet zien.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:50 schreef heavenswoman het volgende:
meneerMan ik kan je foto niet zien helaas.....
Zelfs ik kan hem niet zien .... ga zo wel wat anders proberen. ...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:58 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag , maar ik kan m ook niet zien.
Ja ze is echt mooi he! En ik ben ook zo trots op haar. Ze is nu na 7 dagen al 100 gram boven haar geboorte gewicht .... Als ze nu maar niet zo'n buikje als pappie krijgtquote:Op maandag 10 januari 2005 13:25 schreef kozakken het volgende:
Je foto doet ut! Wat een scheetje zeg![]()
Volgens mij vindt ze badderen wel leuk.
Igraine, wat fijn zeg dat alles goed is...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:42 schreef Igraine het volgende:
Ik heb vandaag m'n 2e echo gehad, 10 weken en 6 dagen nu. Alles zag er goed uit, 2 armpjes, 2 beentjes, handjes en voetjes...hartje klopte en er werd naar ons gezwaaid...![]()
Alleen, heb ik er wel een beetje rotgevoel aan over gehouden door die echografiste...Raar mens was 't.
Bietjuh stuur maar ff naar 715@home.nl dan zet ik ze wel onlinequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:53 schreef Xanthe het volgende:
Niemand waar Bietjuh een foto van haar meid heen kan sturen , ben onwijs nieuwsgierig en ik kan zelf ook geen foto's online zetten
dat dacht ik ook dat de gyn wel een redelijke schatting kon maken, 2 pond ernaast maar liefst.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:14 schreef Githa het volgende:
of het geen joekel wordt weet je natuurlijk nooit zeker tot het er is maar ik denk dat een VK toch wel een redelijke schatting kan maken ???? een grote baby is opzich allemaal zo erg nog niet maar hij zal er ook uit moeten![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef bixister het volgende:
ik ben druk m'n to-do-list af aan 't werken. de enveloppen voor de kaartjes zijn geschreven, olé.
Ik heb er dus helemaal geen last van. Ik heb welgeteld 1 keer "zomaar" gehuild en dat was eergisteren. Mijn man stomverbaasd: wat is er? Ik dus: niks....weeeh. Hij is het niet gewend dus begreep er niks van en keek me wat raar aan...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:00 schreef Githa het volgende:
Mel, vreselijk kunnen die hormonen zijn hedan weet je met jezelf geen raad
Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:49 schreef Xanthe het volgende:
Fijn Ladybos, zal je vast een beetje extra rust geven
Ik ga nog even op bed , ben moe , heb geen energie en een raar gevoel onderin mijn buik als ik zit.
Voelt een beetje als een combinatie van druk op mijn blaas en urineweg ontsteking en daar heb ik geen last van als ik lig.
Een zakkende buik? Niet echt volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:57 schreef Githa het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen isje buik ook aan het zakken ?
Ik had een enome drukte maker in mijn buik maar Thijs is de rust zelfve, dus volgens mij zegt het niet veelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef melonovy het volgende:
Die kleine in mijn buik is echt een grote druktemaker, deze is echt een stuk actiever dan Chiara. Zegt dat eigenlijk iets over het karakter van het kindje als het eenmaal geboren is??
dankjewelquote:
Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:12 schreef Xanthe het volgende:
Hoe is het met de nachtrust van de andere dames?
Net zoquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef lily het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).
Ach ja, hoort erbij heh .....
Reken maar op de eerst komende jarenquote:
Straalturbine met injectiesysteem ??quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:56 schreef Xanthe het volgende:
Ik slaap zowiezo nooit diep , ben daardoor altijd erg snel wakker.
Maar met de genen van papa's kant is de kans erg groot dat het een makkelijk kind gaat worden![]()
Of je wederhelft extra lawaai maakt tijdens de nachtelijke uren . . .quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef Xanthe het volgende:
En TC ik snap je niet...
quote:Martineke, vervelend, joh! Ik heb met ongeveer 34 weken (volgens mij) laten proberen te draaien. Ze deden dat met 3 mensen (gyn, pleeg, pleeg).
Je buik wordt helemaal ingesmeerd met echo-gel. De gyn pakte het koppie, de ene pleeg pakte onder het kontje (dus onder jouw schaambeen) en ze wringen dan je baby door je buik heen op z'n koppie...
Bij mij kwamen ze tot diagonaal. De andere pleeg zit met een echo-apparaatje tussen al die handen op je buik, om het hartje in de gaten te blijven houden. Apie werd er niet zo vrolijk van en het hartje ging zakken, daarom zijn ze gestopt na nog wat keren proberen iets verder te komen.
Al met al voelt het alsof ze iets totaal onmogelijks aan het doen zijn. Zeg maar alsof ze je lurven () helemaal naar je linkerschouder willen duwen, terwijl je huid dat natuurlijk belemmert. Gek en pijnlijk. (Sorry
)
Maar ik moet je zeggen dat ik door mijn ogen te sluiten en vooral op ademhaling te letten, redelijk goed wist te surviven!Vond het sowieso ook wel een goeie pijnoefening voor de bevalling!
Sterkte! Ik hoop echt dat jouw kleintje vanzelf draait óf zich laat draaien zonder problemen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |