abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 13:57:29 #176
81992 Githa
pi_24517340
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:49 schreef Xanthe het volgende:
Fijn Ladybos, zal je vast een beetje extra rust geven

Ik ga nog even op bed , ben moe , heb geen energie en een raar gevoel onderin mijn buik als ik zit.
Voelt een beetje als een combinatie van druk op mijn blaas en urineweg ontsteking en daar heb ik geen last van als ik lig.
Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen is je buik ook aan het zakken ?

Ladybos, wat een geweldig nieuws gefeliciteerd

prima vraag Damon .... en wat zei de vk ?
Lily toch nog een klein hormonstertje langs geweest ...maar ookal heb je het al 100x gehad dan nog snappen mannen dat niet hoor
pi_24519286
Ladybos wat lekker
Dat is een hele opluchting zeg.
pi_24519445
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:57 schreef Githa het volgende:

[..]

Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen is je buik ook aan het zakken ?
Een zakkende buik? Niet echt volgens mij...
Zal het Jeroen eens navragen.
Ik heb wel olifantepootjes en opgezette handen
Volgens mij ook minder druk tegen mijn ribben aan (wat dus weer op het indalen zou kunnen wijzen) Vrijdag over een week moet ik terug komen in het ziekenhuis dus ben benieuwd wat ze dan gaan zeggen
pi_24519450
ladybos hoera, fijn zeg!

damon!

heb net die vriendin gesproken die vorige week bevallen is. ze zijn nu thuis en 't gaat nu heel goed, hoera!
pi_24519853
Ladybos wat een goed nieuws!
Lily en Bix gaat nu wel erg opschieten he!!! Leuk leuk leuk

Over anticonceptie gesproken, ik ben inmiddels aan de minipil. Kreng kostte me bijna 20 euro en aangzien Benthe bij mij in bed ligt is dat erg goede anticonceptie.

Maar goed... wie weet over een paar weken, dan slaapt ze hopelijk in haar eigen bedje en kunnen papa en mama ook eens wat anders doen
pi_24520746
ik vond dat toen ook zo bizar dat iedereen meteen over anticonceptie begon, terwijl ik er zelf echt nog niet aan moest denken om ook maar weer iets in de richting van bevruchten te ondernemen. maar op zich is het natuurlijk wel goed om er alvast over na te denken hoe je dat aan gaat pakken.

ik ontdekte net dat ik vanavond weer zwangerschapsyoga heb. bah, helemaal geen zin om de deur nog uit te moeten! maar ja, ik ga toch maar ff, wie weet heb ik er nog wat aan binnenkort.
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 21:06:09 #182
43556 miss_dynastie
pi_24521161
La dy bos Heerlijk!!!

bix, das toch wel een teken dat het snel gaat gebeuren hoor sprak zij optimistisch
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:30:52 #183
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_24523170
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef melonovy het volgende:

Die kleine in mijn buik is echt een grote druktemaker, deze is echt een stuk actiever dan Chiara. Zegt dat eigenlijk iets over het karakter van het kindje als het eenmaal geboren is??
Ik had een enome drukte maker in mijn buik maar Thijs is de rust zelfve, dus volgens mij zegt het niet veel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24523577
De vriendin van mijn schoonzus was op dezelfde dag uitgerekend als mijn schoonzus. De kans dat ze gelijk zouden bevallen zou dus heel minimaal zijn. Maar ze hebben het toch voor elkaar, de kleintjes schelen een paar uur
De kleine van mijn broertje bewoog bijna niet en is nu ook best rustig en Djulian zelfde verhaal. Djen was een druktemakertje daar kon je de voetjes en de handjes beetpakken en is nu ook een heel druk meisje Dus succes alvast Melonovy
pi_24523588
oja nog over die hormoon-buien: heb ik ook niet echt veel last van hoor. wel wat sneller ontroerd en erg vergeetachtig/chaotisch, maar dat is 't ook wel zo ongeveer (voor zover ik weet..).
pi_24527626
Goeie morgen!
Weer een slechte nachtrust gehad.
Ik weet me gewoon geen houding te geven in bed , word daardoor draaierig en dat doet weer ontzettend zeer in mijn bekken en onderin mijn buik...
Dus ik slaap een paar uurtjes lekker , sta moe op en ga uiteindelijk terug in bed omdat ik te moe ben om mijn ogen nog langer open te houden.
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.

Hoe is het met de nachtrust van de andere dames?
pi_24528150
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:30 schreef dolle_hond het volgende:
succes lily
dankjewel
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:12 schreef Xanthe het volgende:
Hoe is het met de nachtrust van de andere dames?
Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).

Ach ja, hoort erbij heh .....
pi_24528336
Ik heb meer het gevoel dat mijn bekken langs elkaar schuurt van binnen.
Dus het draaien op zich doet al erge pijn.
Maagzuuraanvallen heb ik niet echt , af en toe een keertje , maar ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik er tot op heden s'nachst ook geen last van heb gehad.
Pijn in mijn handen herken ik wel een beetje , die zijn hier ook wel wat opgezet
En kramp in de kuiten??? Gelukkig niet elke nacht maar zo'n 4 keer in de week voel ik het wel even.
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2005 @ 10:00:57 #190
81992 Githa
pi_24528743
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef lily het volgende:

[..]

[..]

Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).

Ach ja, hoort erbij heh .....
Net zo hoort er idd bij.
gisterochtend was het zelfs zo frustrerend de telefoon ging en ik kreeg dat ding toch niet opgepakt met mijn stramme handen ....gelukkig gaat dat verder op de dag beter anders had ik nog een headset aan moeten schaffen
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:16:15 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24531183
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:12 schreef Xanthe het volgende:

Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.
Reken maar op de eerst komende jaren , ik heb sinds mijn zoon er is nooit meer zo diep geslapen als daarvoor.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24532982
Ik slaap zowiezo nooit diep , ben daardoor altijd erg snel wakker.
Maar met de genen van papa's kant is de kans erg groot dat het een makkelijk kind gaat worden
pi_24533608
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:56 schreef Xanthe het volgende:
Ik slaap zowiezo nooit diep , ben daardoor altijd erg snel wakker.
Maar met de genen van papa's kant is de kans erg groot dat het een makkelijk kind gaat worden
Straalturbine met injectiesysteem ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:12:35 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24534857
LadyBos wat goehoeeeed

eerste dag overleefd, was niet eng hoor kraamverzorgster was lief maar ik mis er weinig aan heb ik het idee, zo veel nieuws had zij mij niet te vertellen aangezien ze zelf een leerling is haar begeleidsters had ik meer aan

en advies gevraagd, staat in eigen topic Maxim!!!!
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:26:29 #195
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24535077
Ladybos geweldig nieuws! gefeli!

Xanthe en Lily slapen begint hier ook een beetje een luxe te worden. naja. ik slaap wel, maar niet heel erg lang achter elkaar, en moet het echt inhalen overdag. Gelukkig gaat het liggen met behulp van diverse hulpattributen (alle kussens liggen zo ongeveer nu in t bed) nog wel goed, alhoewel ik wel veel draai geloof ik.

Verder kleine update: kleine ligt in onvolkomen stuit (beentjes ook omhoog), en is al deels ingedaald helaas, volgende week maandag 11 uur gaat er een poging tot draaien gedaan worden. Best spannend. Helaas geen echofoto meegekregen, jammer want het kodak moment van de dag waren toch wel die voetjes . Weet iemand wat de kans is dat een ingedaald eerste kindje nog zelf besluit te draaien? (nul?). Naja. hoop (A op een wonder en B) dat t draaien lukt, ziekenhuis is er wel positief over, zij het realistisch. Had er op de NVOG site ook al wel over ingelezen (op aanraden van de vk gisteren). En anders kiezen tussen stuitbevalling en ks. brrr... Neelix heeft maar weer vrijgenomen. Iemand hier ervaring met draaien, trouwens? (en wil ik die ervaring lezen, is eigenlijk ook de vraag, hmmm).

vanavond eerste deel van de borstvoedingscursus van 8 tot 10 half uur fietsen hiervandaan .
..en laat gaan...
pi_24535207
Dat klinkt luxe een borstvoedingscursus , daar had ik nog niet van gehoord.
Alleen wel een pokke end fietsen

Ik voelde me nog steeds wat onzeker over wat er nou uit mijn schede liep , vruchtwater? Afscheiding?
Ik heb Jeroen maar eens laten kijken , vond dat ie ook best een vies klusje mocht doen om mij even gerust te stellen
Maar het is volgens hem gewoon afscheiding , wel een beetje ranzig allemaal hoor.

En TC ik snap je niet...
pi_24535772
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef Xanthe het volgende:
En TC ik snap je niet...
Of je wederhelft extra lawaai maakt tijdens de nachtelijke uren . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24536363
Nee anders moctht ie op de bank slapen
Tis niet zo'n persoon als onze vorige buurvrouw
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:10 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24538291
ladybos, super nieuws .
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:12:46 #200
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24538695
bv cursus via de vbn, 20 euro, en ik ben blij verrast door de 2 uur die ik vanavond voorgeschoteld heb gekregen. veel praktische, down to earth tips, geen geitewollensokken gedoe. nog 2 keer een avond van 2 uur elk, best netjes.

En inderdaad, de mannen mogen zich ook eens buigen over vieze klusjes zoals afscheiding vs vruchtwater! Maar wel spannend hoor, elke verandering kijk je toch met meer interesse dan voorheen aan!
..en laat gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')