Ladybos ![]()
geweldig nieuws! gefeli!
Xanthe en Lily slapen begint hier ook een beetje een luxe te worden. naja. ik slaap wel, maar niet heel erg lang achter elkaar, en moet het echt inhalen overdag. Gelukkig gaat het liggen met behulp van diverse hulpattributen (alle kussens liggen zo ongeveer nu in t bed) nog wel goed, alhoewel ik wel veel draai geloof ik.
Verder kleine update: kleine ligt in onvolkomen stuit (beentjes ook omhoog), en is al deels ingedaald helaas, volgende week maandag 11 uur gaat er een poging tot draaien gedaan worden. Best spannend. Helaas geen echofoto meegekregen, jammer want het kodak moment van de dag waren toch wel die voetjes
![]()
. Weet iemand wat de kans is dat een ingedaald eerste kindje nog zelf besluit te draaien? (nul?). Naja. hoop (A op een wonder en B) dat t draaien lukt, ziekenhuis is er wel positief over, zij het realistisch. Had er op de NVOG site ook al wel over ingelezen (op aanraden van de vk gisteren). En anders kiezen tussen stuitbevalling en ks. brrr... Neelix heeft maar weer vrijgenomen. Iemand hier ervaring met draaien, trouwens? (en wil ik die ervaring lezen, is eigenlijk ook de vraag, hmmm).
vanavond eerste deel van de borstvoedingscursus van 8 tot 10 half uur fietsen hiervandaan
![]()
.