Bietjuh stuur maar ff naar 715@home.nl dan zet ik ze wel onlinequote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:53 schreef Xanthe het volgende:
Niemand waar Bietjuh een foto van haar meid heen kan sturen , ben onwijs nieuwsgierig en ik kan zelf ook geen foto's online zetten
dat dacht ik ook dat de gyn wel een redelijke schatting kon maken, 2 pond ernaast maar liefst.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:14 schreef Githa het volgende:
of het geen joekel wordt weet je natuurlijk nooit zeker tot het er is maar ik denk dat een VK toch wel een redelijke schatting kan maken ???? een grote baby is opzich allemaal zo erg nog niet maar hij zal er ook uit moeten![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:37 schreef bixister het volgende:
ik ben druk m'n to-do-list af aan 't werken. de enveloppen voor de kaartjes zijn geschreven, olé.
Ik heb er dus helemaal geen last van. Ik heb welgeteld 1 keer "zomaar" gehuild en dat was eergisteren. Mijn man stomverbaasd: wat is er? Ik dus: niks....weeeh. Hij is het niet gewend dus begreep er niks van en keek me wat raar aan...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:00 schreef Githa het volgende:
Mel, vreselijk kunnen die hormonen zijn hedan weet je met jezelf geen raad
Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:49 schreef Xanthe het volgende:
Fijn Ladybos, zal je vast een beetje extra rust geven
Ik ga nog even op bed , ben moe , heb geen energie en een raar gevoel onderin mijn buik als ik zit.
Voelt een beetje als een combinatie van druk op mijn blaas en urineweg ontsteking en daar heb ik geen last van als ik lig.
Een zakkende buik? Niet echt volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:57 schreef Githa het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het kleintje toch aan het indalen isje buik ook aan het zakken ?
Ik had een enome drukte maker in mijn buik maar Thijs is de rust zelfve, dus volgens mij zegt het niet veelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:52 schreef melonovy het volgende:
Die kleine in mijn buik is echt een grote druktemaker, deze is echt een stuk actiever dan Chiara. Zegt dat eigenlijk iets over het karakter van het kindje als het eenmaal geboren is??
dankjewelquote:
Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:12 schreef Xanthe het volgende:
Hoe is het met de nachtrust van de andere dames?
Net zoquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:11 schreef lily het volgende:
[..]
[..]
Ik slaap ook al een paar weken heel slecht. Van linkerzij naar rechterzij en weer terug de hele nacht. Heel veel maagzuuraanvallen en de laatste tijd veel last van stekende pijn in armen en handen (door het vocht).
Ach ja, hoort erbij heh .....
Reken maar op de eerst komende jarenquote:
Straalturbine met injectiesysteem ??quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:56 schreef Xanthe het volgende:
Ik slaap zowiezo nooit diep , ben daardoor altijd erg snel wakker.
Maar met de genen van papa's kant is de kans erg groot dat het een makkelijk kind gaat worden![]()
Of je wederhelft extra lawaai maakt tijdens de nachtelijke uren . . .quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:35 schreef Xanthe het volgende:
En TC ik snap je niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |