SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film duurt maar 90 minuten, maar je leert de karakters zo goed kennen, echt knap.
Heb dan ook de volle tijd gewoon geboeid, en blij zitten kijken. Gaat dat zien!!!
En wat een ontzettend mooi meisje zeg. Maakt hier haar acteerdebuut en doet dat alleen al super, maar wat is ze mooi....en schattig....en lief....ik ben verliefd
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Ja, van JH.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Van Joe Hisaisi? Die ook de nieuwe dvd uitgave heeft verzorgd?
En waar draait ie? Ik zie hem niet in de bioscoopagenda staan
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nynke
Voornamelijk in het Fries gesproken,gelukkig met Nederlandse ondertiteling![]()
Mooie film,en mooi verhaal,alleen een beetje triest![]()
Die heb ik vorig jaar op het Rotterdams filmfestival gezien, hij is inhoudelijk best interessant maar echt te traag en saai om te kunnen boeien.quote:
Ik vond het wel een van de meest realistische toekomstvisies, maar inhoudelijk niet bijster interessant inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:27 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar op het Rotterdams filmfestival gezien, hij is inhoudelijk best interessant maar echt te traag en saai om te kunnen boeien.
De film dropt een aantal interessante zaken, maar doet er vervolgens niks mee. Ook vond ik de chemie tussen Robbins en Morton ver te zoeken. Al met al echt onder de maat.quote:
Hier had ik ook last van ja, en ik vrees dat t door haar komtquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
Ook vond ik de chemie tussen Robbins en Morton ver te zoeken.
Misschien omdat je ze in omgekeerde volgorde gezien hebt, maar ik wist van Amores Perros helemaal niks voor ik 'm zag en vond 't niet voorgekauwd en wel verrassend. Sowieso is die gimmick niet 't hoofdthema van de film. Het heeft een geweldige toegevoegde waarde, maar het draait voor mij om het rauwe, zeer realistische in-your-face drama. Jij zegt daar niets over en lijkt de film uitsluitend op de gimmick te willen beoordelen. Wel geef je aan dat het script en acteerwerk erg goed zijn, wat ik uiteraard ook vind. De film grijpt je bij de strot en laat je twee en half uur niet meer los. Alles bij elkaar vind ik Amores Perros nog steeds de beste film van dit decennium tot nu toe.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:14 schreef Timo20 het volgende:
Amores Perros
We volgen het leven van een aantal verschillende mensen die door een aantal gebeurtenissen met elkaar te maken krijgen: een ex-crimineel, een foto model en een gewone jongen die verliefd is op de vrouw van zijn broer...
Toen ik een tijdje terug 21 Grams (ook van regisseur Alejandro González Iñárritu) zag vond ik het idee van het heen en weer in de tijd gaan erg goed en origineel. Ook goed uitgewerkt. Hier doet ie dat dus ook, maar ik vind t niet zo goed als bij 21 Grams. Het wordt in Amores Perros beter uitgelegd, waardoor alles een beetje wordt voorgekauwd en de verassing er een beetje uit is. En dat is jammer. Want het script en de gedachte erachter zijn juist erg goed. Het acteerwerk is wel erg sterk. Met name Emilio Echevarría zet een erg goede prestatie neer.
Het is dus zeker een goede film, maar niet zo goed als 21 Grams.
Wat bezielde je om deze film te gaan kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:37 schreef Sai het volgende:
Santa Claus Conquers the Martians: Jezus Christus, wat een kutfilm.
ik vond dat dat redelijk goed werd neergezet, aangezien het haar gewoon weinig boeit allemaal. dat straalt ze heel duidelijk uit. ze heeft weinig op met haar eigen leven. zo begint ze het verhaal zo'n beetje.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
De film dropt een aantal interessante zaken, maar doet er vervolgens niks mee. Ook vond ik de chemie tussen Robbins en Morton ver te zoeken. Al met al echt onder de maat.
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:14 schreef kinky_queen het volgende:
Wat bezielde je om deze film te gaan kijken?
Klopt, Morton is okee.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:14 schreef dolle_hond het volgende:
SM kan imho in dergelijke rollen gewoon lekker vaag blijven, net als in morvern callar.
Zekerquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:47 schreef Arcee het volgende:
Klopt, Morton is okee.
Nee, vreemd eigenlijk, want met Allen, Morton, Penn en Thurman heb je wel een topkwartet te pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:51 schreef California het volgende:
Zeker. Sweet and Lowdown van Woody Allen gezien?
Ik las een tijd geleden een interview met Morton waarin ze zei dat ze eigenlijk soms tegen haar zin op de set stond, vooral omdat ze Robbins een arrogante lul vond.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
De film dropt een aantal interessante zaken, maar doet er vervolgens niks mee. Ook vond ik de chemie tussen Robbins en Morton ver te zoeken. Al met al echt onder de maat.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
chris cooper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ja met zo'n script had ik ook wel kunnen vertellen dat het geen goede film zou worden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:40 schreef Durbin het volgende:
Fly Me To Polaris
[afbeelding]
"Onion", een blinde jongen die als gevolg van een herseninfarct ook niet kan praten, wordt dagelijks verzorgd door een jonge verpleegster waar hij heimelijk verliefd op is. Net op het punt dat ze elkaar beter leren kennen, komt hij om wanneer hij aangereden wordt door een auto. Eenmaal in de hemel is hij de zoveel biljoenste 'nieuweling' en mag hij één wens doen. Hij mag in een andere gedaante voor vijf dagen terug naar de aarde en hij mag/kan niet vertellen dat hij de overleden Onion is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |