Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
yup dat moet dus zijn per IP adres..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef Jump het volgende:
[..]
sla jij voor elke hit die useragent op? databse gaat snel groot worden
bij 10k records heb je al een dataabse van 1 MB.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
yup dat moet dus zijn per IP adres..
per hitben je niet goed
muahw valt nog wel mee vind ik..
met 1.048 regels is hij nu 142,9 KB groot..
hmmmquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:23 schreef Jump het volgende:
[..]
bij 10k records heb je al een dataabse van 1 MB.
Je ozu het kunnen oplossen met 1 extra query. Twee query's als het een nieuwe useragent is.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <?php $con = mysql_connect($dbHost,$dbUser,$dbPass) or die("Kon niet met de mysql server verbinden"); $db = mysql_select_db($dbName,$con) or die("Kon de database niet selecteren"); $check = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `iplog` WHERE `ip` = '".$addr."'")); if($check == 1) { $updateLine = mysql_query("UPDATE `iplog` SET hits=hits+1,`UserAgent`='".$userAgent."',`Referer`='".$referer."' WHERE ip= '".$addr."'"); } else { $insertNew = mysql_query("INSERT INTO `iplog`(`ip`,`hits`,`UserAgent`,`Referer`) VALUES('".$addr."','1','".$userAgent."','".$referer."')"); } ?> |
jawel, is gemeld aan slar maar die is te lui om em te veranderenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:33 schreef VeerMans het volgende:
moest dit niet 66 zijn?
klopt komt uiteindelijk wel goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:28 schreef SHERMAN het volgende:
ach maakt toch niet zoheel veel uit? komtwel goed
quote:
quote:
als in; we gaan weer te snel?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:49 schreef Troel het volgende:
let op de op
in combinatie met een smiley conversatiequote:
mijn schuldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:54 schreef Troel het volgende:
[..]
in combinatie met een smiley conversatie(waar ik overigens ook schuldig aan ben hoor)
lievquote:[23:57] <Troel> ik wil niet zeggen dat hij geweldig is
[23:57] <Troel> iedereen heeft zijn minpunten
[23:57] <Troel> maar ik ben wel blij dat ik hem ken
[23:57] <QuietGuy> wie? mij?
[23:57] <Troel> ja jij ja
[23:57] <QuietGuy> noem eens een minpunt Troel?
[23:58] <Troel> je hebt een vriendin
Inlikkenquote:
Dat slaat dus op deze:quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Ik wist niet dat heel Fok tot je nageslacht behoorde
quote:[23:58] <QuietGuy> Troel mag ik deze voor 't nageslacht bewaren?
[23:58] <Troel> van mij wel
Inlikken? Voor wat?quote:
Je trekt ze voorquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Bij jou is het inlikken, bij meisjes is het wel ok
Ik zal ook nooit mod worden of willen wordenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Inlikken? Voor wat?
Als ik ooit modje van DIG wordt dan is dat pas als ik de enige ben die nog op Fok rondloop. Daar hoef ik het dus niet voor te doen![]()
![]()
* mschol argreesquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit mod worden of willen worden
Al dat gezeur en er is niet echt iets waar ik veel van weet
i.p.v. ditquote:<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefromjpeg(): gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in <b>d:\www\fok\plaatje.php</b> on line <b>83</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefromjpeg(): 'http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/FOK/user_icon/' is not a valid JPEG file in <b>d:\www\fok\plaatje.php</b> on line <b>83</b><br />
1 2 3 4 5 | <?php case "Wen": return $array = array("Wen.jpg",0,10,255); break; ?> |
1 2 3 4 5 6 | <?php case "Wen": $array = array("Wen.jpg",0,10,255); return $array; break; ?> |
1 2 3 | <?php codes ?> |
1 2 3 | <?php noig meer code ?> |
Je geeft een paar eigenschappen op, en aan de hand daarvan tekent het script een plaatje.quote:
Ik ben weer helemaal bijquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben wel vrolijk, neucken?
Helpt dat?![]()
Nee, effe echt, tisser aan de hand?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:48 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal bij
Gaat niet meer lukken vandaag denk ik
Straks als Cygnusx wakker is gemaakt door mammie met een kop thee, en een boterham, ms niet meer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:55 schreef saban het volgende:
Goedemorgen mensen
Ik dacht dat de SC niet meer bestond ?
Haha, je mag hem echt niet he ? :pquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Straks als Cygnusx wakker is gemaakt door mammie met een kop thee, en een boterham, ms niet meer.
Lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:15 schreef BlueCurl het volgende:
* BlueCurl schenkt kopje thee in voor Saban. Ik heb nog een thermosfles vol
Morgequote:
Weer vrijgezel enzo.. downdag dusquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:50 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, effe echt, tisser aan de hand?
dat is kutquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:05 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Weer vrijgezel enzo.. downdag dus
Morge ben ik wel weer t ventje
Da's kut, ik weet hetquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:05 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik werkquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:33 schreef Troel het volgende:
[lullige opmerking]
ik dacht juist dat het probleem was dat er geen kut meer was
[/lullige opmerking]
tja, even door de zure appel heen. Ga iets leuks doen.
uhmmm, nee na een jaar vond ik het wel weer eventjes genoeg! ik doe nu eindelijk vakantie vierenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:18 schreef saban het volgende:
[..]
Lekker
Goedemorgen trouwens BC
Op stage?
als je het een beetje uit je gedachte kan zetten kom je er weer achter dat het ook heerlijk kan zijn om vrijgezel t zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:05 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Goedemorgen Jumpquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:12 schreef Jump het volgende:
goedemorgen BC, sherman, rene, qg, slar, troel, saban, veermans en elmarO
goeiemorge jumpquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:12 schreef Jump het volgende:
goedemorgen BC, sherman, rene, qg, slar, troel, saban, veermans en elmarO
DVD is beterquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:45 schreef Slarioux het volgende:
Ola allemaal en de nieuwe mensen hoi
The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.SEE.2DISC.DTS.READNFO.PAL.DVDr-FoA
Verschijnt zomaar op mn FTP
Anonymous ftp is daarom niet handigquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:55 schreef Chandler het volgende:
Sla, logisch; ik had ook zo een FTPtje openstaan en opeens kwamen er allemaal mensen uppentoen ze klaar waren heb ik me ftp gesloten
maaruh ik heb een nieuwe usericon
quote:Dagcijfers van Dinsdag 04 Januari 2005 (00:00 - 23:59)
6. mschol 137
17. ElmarO 92
73. SHERMAN 42
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:45 schreef Slarioux het volgende:
En dat moet een DIG mod wezen, beveilig je ftp eensquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:45 schreef Slarioux het volgende:
whehe kun je hem ff mailenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:45 schreef Slarioux het volgende:
Je hebt gelijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
Zou een backup kunnen zijn, maar het lijkt mij vrij sterk dat ze die dan geen driveletter geven. Kan je hem geen driveletter geven? Kan je tenminste zien wat er op staat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:07 schreef QuietGuy het volgende:
ja is het nu afgelopen met dat gezwaai?
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeterenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
hi jump
en hoe gaat het met je project?
whehe gaan alle DIG nerds straks datenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
Heb je aardig snel gescript dan, ik ben al weken bezig met mijn projectquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?[afbeelding]
[..]
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
maar ik ga nog ff Third Watch zien en dan dodo gaan doen![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe gaan alle DIG nerds straks datenom te testen weliswaar maar toch
![]()
als je maar niet denkt dat ik me echte naam opgeefwhehehehe blond, blauwe ogen, vul maar in
Goedemorgen DIG vriendjequote:Op donderdag 6 januari 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen dig vriendjes
Zo eiendelijk weer heel even tijd om te posten
al kan het vast niet lang duren die rust!
morgenquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen dig vriendjes
Zo eiendelijk weer heel even tijd om te posten
al kan het vast niet lang duren die rust!
't is een puzzel hequote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]
vaag icoontje... veranderd steeds...
het is niet 1 groot plaatje. ik wrd niet wijs uit de diverse kleine afbeeldingenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
't is een puzzel he
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe ziet 't plaatje er uit?
het is wel 1 groot plaatje, maar het zijn teveel kleine figuurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is niet 1 groot plaatje. ik wrd niet wijs uit de diverse kleine afbeeldingen
ietus. want ik heb dernet zitten fotosjoppenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:29 schreef Jump het volgende:
[..]
het is wel 1 groot plaatje, maar het zijn teveel kleine figuurtjes
kan je eens de grote foto posten ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]
vaag icoontje... veranderd steeds...
Ik heb zelfs na herhaaldelijk F5-en nog geen delen van hoofden kunnen vinden, of ik heb d'r armen verkeerd geplaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:28 schreef QuietGuy het volgende:
jammer, 't hoofdje vind ik ook altijd wel fijn om te zien
dat zijn nieteens spataderenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:02 schreef Troel het volgende:
volgens mij is het trouwens een best oud mens... Met die spataderen op d'r handen enzo
maar daar is toch geen lol aanquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef Chandler het volgende:
haha je had natuurlijk ook gewoon http://icon.bruggema.nl/image.jpg kunne proberen
[afbeelding]
heb ik geprobeerd, maar met verkeerde namen telkensquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef Chandler het volgende:
haha je had natuurlijk ook gewoon http://icon.bruggema.nl/image.jpg kunne proberen
[afbeelding]
Wie is wiequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Wie is het eigenlijk?
Best lullig:
ASSEN De vrouw van VVD-politicus Hans
Wiegel is bij een verkeersongeluk in
Drenthe om het leven gekomen.Ze verloor
door onbekende oorzaak de macht over
stuur.Ze is een zus van Wiegels eerste
vrouw,die in 1980 eveneens bij een
verkeersongeluk om het leven kwam.
whehe zussen en beide ongeluk... niet leuk maar wel beetje verdacht whehehequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Wie is het eigenlijk?
Best lullig:
ASSEN De vrouw van VVD-politicus Hans
Wiegel is bij een verkeersongeluk in
Drenthe om het leven gekomen.Ze verloor
door onbekende oorzaak de macht over
stuur.Ze is een zus van Wiegels eerste
vrouw,die in 1980 eveneens bij een
verkeersongeluk om het leven kwam.
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe zussen en beide ongeluk... niet leuk maar wel beetje verdacht whehehe![]()
edit:
nog goedemorgen enzo
zo naar ziekenhuis voor me knieben benieuwd wat het word... nog een keer opereren, foto's laten maken of niks... maar ik denkhet eerste :|
Maar ook ff kaartjes halen bij de bios voor a.s. Dinsdag aafHouse of the Flying Daggers
Tot vanmiddag
Straks ? In de ochtendquote:
Vanmiddagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef saban het volgende:
[..]
Straks ? In de ochtend
Welke bioscoop is zo vroeg al open, of ga je naar een leuke tekenfilm![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Details??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
MAar moet ff een stukkie reizien met de trein
En nee geen tekenfilm een of andere Bridget nog wat film
De date is waarschijnlijk beter dan de film
En ook een goeiemorge ja
zorg dat je de film ziet héquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ook een goeiemorge ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Details??
Wara ken je dr van? ze is een vriendin van een klasgenoot
Is ze leuk? waarom denk je dat ik ga
Al eerder date gehad? jup, maar de laatste 3 maanden niet, ben meer bezig geweest met mijn ex te vergeten
Waarom ga je in de middag? omdat het anders niet uitkomt met de planning
Waar moet je helemala heen? utrecht, vanuit geldermalsen, is ongeveer 20 minuten met de trein ofzo
Etc etc
welke filmquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ook een goeiemorge ja
Het is zonde om een berg geld uit te geven aan een goeie film als ik toch niet kijk nar de filmquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:37 schreef VeerMans het volgende:
Correcte film uitgezocht die je toch niet hoeft te zien
Ik wilde deze link geven maar er staan alleen maar lelijke meidenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:41 schreef VeerMans het volgende:
willen we natuurlijk wel fotos zien he
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wilde deze link geven maar er staan alleen maar lelijke meiden
Oke zij is wel liefquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind ik best meevallen![]()
ik wou die ook posten, maar ik ben het totaal met je eensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind ik best meevallen![]()
Delen dan maar?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik wou die ook posten, maar ik ben het totaal met je eens![]()
ik kom net terug vanhet ziekenhuis en daarna ben ik ff kaartjes gaan halen voor een speciale voorstelling van volgende week... in rotjeknor en de parkeerplaats van de bios was geheel gevuld en het was onwijs druk.... Maar het is dan ook vakantie.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef saban het volgende:
[..]
Straks ? In de ochtend
Welke bioscoop is zo vroeg al open, of ga je naar een leuke tekenfilm![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Ja ik kan het ook op een muskus ratquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:07 schreef VeerMans het volgende:
daar zou ik t ook wel op kunnen ja ^^
en hoe was het in het ziekenhuis? goed nieuws ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik kom net terug vanhet ziekenhuis en daarna ben ik ff kaartjes gaan halen voor een speciale voorstelling van volgende week... in rotjeknor en de parkeerplaats van de bios was geheel gevuld en het was onwijs druk.... Maar het is dan ook vakantie.
zit ik een uur te wachten zegt die beste chirurg dat ik eerst maar ff naar de fysio moet en dan over twee maanden nog maar eens moet terugkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef Jump het volgende:
[..]
en hoe was het in het ziekenhuis? goed nieuws ?
Ik heb meestal weinig tot geen opwindende gevoelens bij het zien van een naakte muskus ratquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook op een muskus rat
Maar dan heb ik liever haar![]()
Nee maar als je leven er van afhangt dan kan jet het toch wel op de muskus rat?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:04 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb meestal weinig tot geen opwindende gevoelens bij het zien van een naakte muskus rat
Met een muskus rat of met jou??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:51 schreef Marty26 het volgende:
Neuken iemand?
hahah maar hoe is het leven hier mensen
Uuuh doe maar met mij danquote:
Dat wil je echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:11 schreef Troel het volgende:
Oew, als jullie bezig zijn, maken jullie dan wel even een foto zodat we weer kunnen puzzelen. QG wil graag met hoofden
goedeavond mscholquote:
regenachtig???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:46 schreef Jump het volgende:
en wat gaan jullie doen op deze regenachtige zaterdag ?
ik was je voorquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:49 schreef BlueCurl het volgende:
Nog niemand die wat hier heeft achtergelaten? Das wel heeeeeel erg rustig!!!
Goedemorgenwhehehe de hele nacht op mijn hand gelegen dus die is nogal ongevoelig geworden
is gelukkig al aan het wegtrekken
ja, het waait hier zeer goed en nog regen erbij ookquote:
hier doet wel heel hard waiienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:51 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, het waait hier zeer goed en nog regen erbij ook
het zal er ook wel beginnen regenen, als het vandaag is niet is het een volgende keerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier doet wel heel hard waiienwhiehie maar geen regen. blauwe lucht met wolkjes
Heerlijk!
verassend zo hier in Nederland en Belgiequote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:53 schreef Jump het volgende:
[..]
het zal er ook wel beginnen regenen, als het vandaag is niet is het een volgende keer![]()
warrom moet je door die wind dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:52 schreef Jump het volgende:
gvd, het waait best goed buiten. en ik erdoor emt fietsje
nieuw graf kaartje gaan halenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
warrom moet je door die wind dan?
zou het veermans kunnen zijn ?quote:
lucht je hartquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:22 schreef SHERMAN het volgende:
mwha ze viel tegen
ze was niet zo leuk als dat ik had gedacht
tsja wat wil je horenquote:
sure, will do...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:54 schreef Jump het volgende:
morgen ben ik thuis
heb wel examens de komende drie wekendus als jullie me teveel zien, zeg eht ff
achter de examens ga ik ook men avatar script eens volledig herwerkenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
sure, will do...
en heb m'n avatartje bijgewerkt...
ben lekker overdone aan het doen:
1 table met ip's & hits
1 met referers & hits
en 1 met useragents & hits
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:01 schreef Jump het volgende:
[..]
achter de examens ga ik ook men avatar script eens volledig herwerken
nieuwe logging, nieuwe grafiekjes, nieuwe database (betere koppelingen en optimaler) en meerdere users
En ook men fok stats scriptje ga een update krijgen. dat zijn die grafiekjes in de OP
Yo allemaalquote:Op zondag 9 januari 2005 23:01 schreef Jump het volgende:
[..]
achter de examens ga ik ook men avatar script eens volledig herwerken
nieuwe logging, nieuwe grafiekjes, nieuwe database (betere koppelingen en optimaler) en meerdere users
En ook men fok stats scriptje ga een update krijgen. dat zijn die grafiekjes in de OP
quote:Meestbelovende user voor het komend jaar:
De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Butipah
Nr:2 Jump
aquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:57 schreef saban het volgende:
Goedemorgen allemaal
BC, gister waren de docenten er niet, grafische feestdag ofzo ?
Pff, kom ik er, geen docenten.
Ik zat anders 4uur lang in de les zonder een docentquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
a
Uhm nou ik zat gister gewoon op school en alle IT docenten die gaven gewoon les en ik heb ook wiskunde gehad... van karsdorp... dus ik hebniks ervangemerkt![]()
nu weer lekker zutten...
goedemorgen btw
jah een groene.. de baluwe is veelmooier.. maarhet iss crappie ding hoor die radio...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:59 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zat anders 4uur lang in de les zonder een docent
Ook zo een leuk radio gehad
Goedemiddag allemaal.
ik al een ganse dagquote:
ik was net bij de fysioquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:44 schreef Jump het volgende:
[..]
ik al een ganse dag
behalve die 5 minuten dan elektriciteit uitviel
Ik heb de blauwe :pquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah een groene.. de baluwe is veelmooier.. maarhet iss crappie ding hoor die radio...
btw ben je nu op 't glr?
en welke uren heb je allemaal op maandag dan en in welk lokaalkom ik je ff stalken op maandag
quote:3 9:55 10:45 4340 DTP2I P. Kroon & E.D. de Reuver t2ed1
4 11:05 11:55 4150 MENTO P. Kroon t2ed1
5 11:55 12:45 3280 DTP2G P. Kroon t2ed1
6 12:45 13:35 3280 DTP2G P. Kroon t2ed1
7 13:35 14:25 3280 DTP2G P. Kroon t2ed1
8 14:25 15:15 3280 DTP2G P. Kroon t2ed1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |