quote:
als in; we gaan weer te snel?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:49 schreef Troel het volgende:
let op de op
in combinatie met een smiley conversatiequote:
mijn schuldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:54 schreef Troel het volgende:
[..]
in combinatie met een smiley conversatie(waar ik overigens ook schuldig aan ben hoor)
lievquote:[23:57] <Troel> ik wil niet zeggen dat hij geweldig is
[23:57] <Troel> iedereen heeft zijn minpunten
[23:57] <Troel> maar ik ben wel blij dat ik hem ken
[23:57] <QuietGuy> wie? mij?
[23:57] <Troel> ja jij ja
[23:57] <QuietGuy> noem eens een minpunt Troel?
[23:58] <Troel> je hebt een vriendin
Inlikkenquote:
Dat slaat dus op deze:quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Ik wist niet dat heel Fok tot je nageslacht behoorde
quote:[23:58] <QuietGuy> Troel mag ik deze voor 't nageslacht bewaren?
[23:58] <Troel> van mij wel
Inlikken? Voor wat?quote:
Je trekt ze voorquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Bij jou is het inlikken, bij meisjes is het wel ok
Ik zal ook nooit mod worden of willen wordenquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Inlikken? Voor wat?
Als ik ooit modje van DIG wordt dan is dat pas als ik de enige ben die nog op Fok rondloop. Daar hoef ik het dus niet voor te doen![]()
![]()
* mschol argreesquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit mod worden of willen worden
Al dat gezeur en er is niet echt iets waar ik veel van weet
i.p.v. ditquote:<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefromjpeg(): gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in <b>d:\www\fok\plaatje.php</b> on line <b>83</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecreatefromjpeg(): 'http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/FOK/user_icon/' is not a valid JPEG file in <b>d:\www\fok\plaatje.php</b> on line <b>83</b><br />
1 2 3 4 5 | <?php case "Wen": return $array = array("Wen.jpg",0,10,255); break; ?> |
1 2 3 4 5 6 | <?php case "Wen": $array = array("Wen.jpg",0,10,255); return $array; break; ?> |
1 2 3 | <?php codes ?> |
1 2 3 | <?php noig meer code ?> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |