Je hebt gelijkquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
Zou een backup kunnen zijn, maar het lijkt mij vrij sterk dat ze die dan geen driveletter geven. Kan je hem geen driveletter geven? Kan je tenminste zien wat er op staat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:07 schreef QuietGuy het volgende:
ja is het nu afgelopen met dat gezwaai?
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeterenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
hi jump
en hoe gaat het met je project?
whehe gaan alle DIG nerds straks datenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
Heb je aardig snel gescript dan, ik ben al weken bezig met mijn projectquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?[afbeelding]
[..]
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
maar ik ga nog ff Third Watch zien en dan dodo gaan doen![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe gaan alle DIG nerds straks datenom te testen weliswaar maar toch
![]()
als je maar niet denkt dat ik me echte naam opgeefwhehehehe blond, blauwe ogen, vul maar in
Goedemorgen DIG vriendjequote:Op donderdag 6 januari 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen dig vriendjes
Zo eiendelijk weer heel even tijd om te posten
al kan het vast niet lang duren die rust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |