quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
Zou een backup kunnen zijn, maar het lijkt mij vrij sterk dat ze die dan geen driveletter geven. Kan je hem geen driveletter geven? Kan je tenminste zien wat er op staat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef cygnusx het volgende:
goeiedag, ben ik weer , Op de laptop , die vanochtend om half 11 arriveerde.
werkt lekker enzo.. moet zeggne dat ik best tevreden ben over dell.
aleen he, dr zit een partitie vna iets van 3 gig op.. is dat nuttig? of gewoon domweg niet gepartitioneerd en kan ik dat zo formatteren ofzo (die partitie heeft geen aanknopingspunt zoals C: of D: maar is wel "geformatteerd als fat32") ik denk dat daar de backup van het systeem op staat die je kunt hetstellen ofzo...
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:07 schreef QuietGuy het volgende:
ja is het nu afgelopen met dat gezwaai?
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeterenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
hi jump
en hoe gaat het met je project?
whehe gaan alle DIG nerds straks datenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
Heb je aardig snel gescript dan, ik ben al weken bezig met mijn projectquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
mag ik nog 1 keer terugzwaaien ?[afbeelding]
[..]
goed goed. ik verwacht dat het zaterdag af is zodat ik nog een ganse zondag heb voor anderen te laten testen en fouten te verbeteren
maar ik ga nog ff Third Watch zien en dan dodo gaan doen![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe gaan alle DIG nerds straks datenom te testen weliswaar maar toch
![]()
als je maar niet denkt dat ik me echte naam opgeefwhehehehe blond, blauwe ogen, vul maar in
Goedemorgen DIG vriendjequote:Op donderdag 6 januari 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen dig vriendjes
Zo eiendelijk weer heel even tijd om te posten
al kan het vast niet lang duren die rust!
morgenquote:Op donderdag 6 januari 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen dig vriendjes
Zo eiendelijk weer heel even tijd om te posten
al kan het vast niet lang duren die rust!
't is een puzzel hequote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]
vaag icoontje... veranderd steeds...
het is niet 1 groot plaatje. ik wrd niet wijs uit de diverse kleine afbeeldingenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
't is een puzzel he
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe ziet 't plaatje er uit?
het is wel 1 groot plaatje, maar het zijn teveel kleine figuurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is niet 1 groot plaatje. ik wrd niet wijs uit de diverse kleine afbeeldingen
ietus. want ik heb dernet zitten fotosjoppenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:29 schreef Jump het volgende:
[..]
het is wel 1 groot plaatje, maar het zijn teveel kleine figuurtjes
kan je eens de grote foto posten ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef Chandler het volgende:
[afbeelding]
vaag icoontje... veranderd steeds...
Ik heb zelfs na herhaaldelijk F5-en nog geen delen van hoofden kunnen vinden, of ik heb d'r armen verkeerd geplaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:28 schreef QuietGuy het volgende:
jammer, 't hoofdje vind ik ook altijd wel fijn om te zien
dat zijn nieteens spataderenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:02 schreef Troel het volgende:
volgens mij is het trouwens een best oud mens... Met die spataderen op d'r handen enzo
maar daar is toch geen lol aanquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef Chandler het volgende:
haha je had natuurlijk ook gewoon http://icon.bruggema.nl/image.jpg kunne proberen
[afbeelding]
heb ik geprobeerd, maar met verkeerde namen telkensquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef Chandler het volgende:
haha je had natuurlijk ook gewoon http://icon.bruggema.nl/image.jpg kunne proberen
[afbeelding]
Wie is wiequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Wie is het eigenlijk?
Best lullig:
ASSEN De vrouw van VVD-politicus Hans
Wiegel is bij een verkeersongeluk in
Drenthe om het leven gekomen.Ze verloor
door onbekende oorzaak de macht over
stuur.Ze is een zus van Wiegels eerste
vrouw,die in 1980 eveneens bij een
verkeersongeluk om het leven kwam.
whehe zussen en beide ongeluk... niet leuk maar wel beetje verdacht whehehequote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:00 schreef Troel het volgende:
Wie is het eigenlijk?
Best lullig:
ASSEN De vrouw van VVD-politicus Hans
Wiegel is bij een verkeersongeluk in
Drenthe om het leven gekomen.Ze verloor
door onbekende oorzaak de macht over
stuur.Ze is een zus van Wiegels eerste
vrouw,die in 1980 eveneens bij een
verkeersongeluk om het leven kwam.
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe zussen en beide ongeluk... niet leuk maar wel beetje verdacht whehehe![]()
edit:
nog goedemorgen enzo
zo naar ziekenhuis voor me knieben benieuwd wat het word... nog een keer opereren, foto's laten maken of niks... maar ik denkhet eerste :|
Maar ook ff kaartjes halen bij de bios voor a.s. Dinsdag aafHouse of the Flying Daggers
Tot vanmiddag
Straks ? In de ochtendquote:
Vanmiddagquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef saban het volgende:
[..]
Straks ? In de ochtend
Welke bioscoop is zo vroeg al open, of ga je naar een leuke tekenfilm![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Details??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
MAar moet ff een stukkie reizien met de trein
En nee geen tekenfilm een of andere Bridget nog wat film
De date is waarschijnlijk beter dan de film
En ook een goeiemorge ja
zorg dat je de film ziet héquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ook een goeiemorge ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Details??
Wara ken je dr van? ze is een vriendin van een klasgenoot
Is ze leuk? waarom denk je dat ik ga
Al eerder date gehad? jup, maar de laatste 3 maanden niet, ben meer bezig geweest met mijn ex te vergeten
Waarom ga je in de middag? omdat het anders niet uitkomt met de planning
Waar moet je helemala heen? utrecht, vanuit geldermalsen, is ongeveer 20 minuten met de trein ofzo
Etc etc
welke filmquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vanmiddag
En ook een goeiemorge ja
Het is zonde om een berg geld uit te geven aan een goeie film als ik toch niet kijk nar de filmquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:37 schreef VeerMans het volgende:
Correcte film uitgezocht die je toch niet hoeft te zien
Ik wilde deze link geven maar er staan alleen maar lelijke meidenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:41 schreef VeerMans het volgende:
willen we natuurlijk wel fotos zien he
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wilde deze link geven maar er staan alleen maar lelijke meiden
Oke zij is wel liefquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind ik best meevallen![]()
ik wou die ook posten, maar ik ben het totaal met je eensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind ik best meevallen![]()
Delen dan maar?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:52 schreef Jump het volgende:
[..]
ik wou die ook posten, maar ik ben het totaal met je eens![]()
ik kom net terug vanhet ziekenhuis en daarna ben ik ff kaartjes gaan halen voor een speciale voorstelling van volgende week... in rotjeknor en de parkeerplaats van de bios was geheel gevuld en het was onwijs druk.... Maar het is dan ook vakantie.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef saban het volgende:
[..]
Straks ? In de ochtend
Welke bioscoop is zo vroeg al open, of ga je naar een leuke tekenfilm![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Ja ik kan het ook op een muskus ratquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:07 schreef VeerMans het volgende:
daar zou ik t ook wel op kunnen ja ^^
en hoe was het in het ziekenhuis? goed nieuws ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik kom net terug vanhet ziekenhuis en daarna ben ik ff kaartjes gaan halen voor een speciale voorstelling van volgende week... in rotjeknor en de parkeerplaats van de bios was geheel gevuld en het was onwijs druk.... Maar het is dan ook vakantie.
zit ik een uur te wachten zegt die beste chirurg dat ik eerst maar ff naar de fysio moet en dan over twee maanden nog maar eens moet terugkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef Jump het volgende:
[..]
en hoe was het in het ziekenhuis? goed nieuws ?
Ik heb meestal weinig tot geen opwindende gevoelens bij het zien van een naakte muskus ratquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook op een muskus rat
Maar dan heb ik liever haar![]()
Nee maar als je leven er van afhangt dan kan jet het toch wel op de muskus rat?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:04 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb meestal weinig tot geen opwindende gevoelens bij het zien van een naakte muskus rat
Met een muskus rat of met jou??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:51 schreef Marty26 het volgende:
Neuken iemand?
hahah maar hoe is het leven hier mensen
Uuuh doe maar met mij danquote:
Dat wil je echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:11 schreef Troel het volgende:
Oew, als jullie bezig zijn, maken jullie dan wel even een foto zodat we weer kunnen puzzelen. QG wil graag met hoofden
goedeavond mscholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |