Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef Noca het volgende:
Maar jij bent degene die zegt het persoonlijke leven er buiten te houden..terwijl hetgeen er gezegd wordt toch redelijk ontopic en logisch is gezien de reacties ervoor.
Maar zoals ik zei: Ieder zijn eigen![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk betuttelend lief groothartig is dat een woord?stoer culinair wijf!
Mag dat ook?
Gewoon één keer doen. Daarna wordt het per topic simpelerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Luckepuk het volgende:
Ik vind het eng om een nieuw deel aan te maken.... stom he...![]()
Ik begrijp je welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Reese het volgende:
Nog even uit het laatste topic:
[..]
Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.
Ieder zijn eigen, maar ik wil zo graag dat je begrijpt wat ik bedoel.....![]()
Dat (onbewuste) betuttelende toontje is er omdat ik kijk naar degene die een reactie plaatst en niet zomaar wat in de wilde rondte ga roepen met de kans dat ik iemand ontzettend kwets.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef Reese het volgende:
Nog even uit het laatste topic:
[..]
Ja, het persoonlijke leven van Spin! Daar ging het nu namelijk niet om. Zij was toevallig degene die reageerde. Als iemand anders die reacties had geplaatst, had men zich anders verweerd. Nu ging dat betuttelende toontje aan.
Ieder zijn eigen, maar ik wil zo graag dat je begrijpt wat ik bedoel.....![]()
Willen jullie er aub nu ruzie om gaan maken, we zijn toch al lekker bezigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef poemojn het volgende:
Ja, maar jouw topic stond lager dan het mijne dus jij was eerst.
*pakt er popcorn bij*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Willen jullie er aub nu ruzie om gaan maken, we zijn toch al lekker bezig![]()
![]()
Uhhh....neequote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:00 schreef poemojn het volgende:
Mocht iemand mijn mening willen weten dan mag je me dat altijd vragen.
Hee wacht eens even!!! Niet zonder mijn mening gaan slapen hoor!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:02 schreef snakelady het volgende:
Hoe dan ook, ik ga slapen.
welterusten meiden en sweet dreams.![]()
En dan denk ik ook, juist omdat Spin het zegt, je zou het zo graag en zo goed doenquote:Je zou ze de kost moeten geven
Ze is jarig vandaag (na ja ondertussen gisteren).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef poemojn het volgende:
* poemojn schopt Bar en Loena ook naar bed
enne.. hier met die popcorn Luckepuck (gefeliciteerd waarmee trouwens? ik zie alleen dat suus' site uit de lucht is)
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:55 schreef Spindizzy het volgende:
Deze was iets eerder geloof ik. Dus deze wordt het
[..]![]()
[Bedremmeld] Dat mag
Ik weet ook wel dat ik vaak met mijn kisten overal overheen stamp maar ik heb verrekte hard gewerkt om assertief te worden en vaak kan (en wil) ik het niet eens stoppen.
Goedzo!!! en nou truste, ik moet naar bed van tante Poemojnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
hahaha loena, maar goed dat ik er nog ben dan.
gelukkig is het een ongelofelijke schat waar ik helemaal weg van ben.
Nee!!! niet op slakken staan hoor van dat gekraak word ik altijd een beetje misselijk, vinnik zielig voor dat beest en ook voor mezelf trouwens. Over slakken gesproken jij wordt nu ook wel een beetje slijmerig hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:12 schreef Reese het volgende:
[..]
Stamp jij maar lekker door de porceleinkast, door de plassen en de slakken, hoor! Ik vind het wel 'verfrissend'
Hoe oud ben je dan Oma Poemojn?quote:
Ik heb mijn """""ongi"""" hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Slaap lekker dan maar Loena-tik en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef poemojn het volgende:
24![]()
Maar 't gaat toch om hoe oud je je voelt? Je geestelijke leeftijd zogezegd?
Jaaaaaah! Goed he? Ik ben slijmbal eerste klas, kijk maar op bankje 184. Er loopt zo'n heel glimmend spoor naar dit exemplaar...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef Loena-tik- het volgende:
jij wordt nu ook wel een beetje slijmerig hoor![]()
Nee hoor, van vozen kun je zwanger raken en daar ben ik tegenwoordig bang voorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef poemojn het volgende:
Balen Loena.
* poemojn zoekt toch nog maar ff verder naar de gemiddelde leeftijd waarop een baby 'mama' zegt.. ik moet de opa's en oma's toch handvaten geven om te kunnen opscheppen
Laten we het dan maar houden op: je bent wijs voor je leeftijdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:22 schreef poemojn het volgende:
Jij zegt het, Loenaik weet er wel vleiender bewoordingen voor
LOLquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:22 schreef Reese het volgende:
[..]
Jaaaaaah! Goed he? Ik ben slijmbal eerste klas, kijk maar op bankje 184. Er loopt zo'n heel glimmend spoor naar dit exemplaar...![]()
Heb hem op DVD en vind het een prachtfilm.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:33 schreef Sugar het volgende:
Hee, Donnie Darko, vinden jullie dat ook zo'n k*tfilm?
Ik ook hoor. Maar in het programma rookte hij in de woonkamer, daar is hij dus blijkbaar mee gestopt (hartstikke goed snakehusb! en ik hoop dat het jou ook *ooit* lukt te stoppen, al is minderen natuurlijk ook al heel goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:26 schreef bixister het volgende:
5 sigaretjes per dag en dat in een apart kamertje, nah daar zou ik denk ik ook wel mee kunnen leven.
Nee nog niet. Ik ga vanmiddag naar de bieb dus ik schrijf de naam even op, kan ik ernaar op zoek gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:25 schreef danosa het volgende:
Jammer dat die film zo laat kwam. Ik leen hem nog wel een keertje van iemand. Ik heb trouwens Open Water gezien Spin, wat een k*tfilm was dat zeg! Heb je al iets van Catherine Duval gelezen?
Bookmarkjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond deze bakken
Makkelijke chocoladerecepten.
Nee hoor, geen PMS nodig voor chocolaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat hebben we vandaag toch met chocola? massaal pms ofzo?
Chocolaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat hebben we vandaag toch met chocola?
hij steunt me juist geweldig, maar remco is idd geen persoon die van de daken gaat schreeuwen hoe super ik het doen, dat doet hij als we alleen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:09 schreef bixister het volgende:
snakelady, ik heb (de rest van) die uitzending net nog even bekeken op www.uitzendinggemist.nl. fijn dat het jou nu zonder al te veel moeite lukt om van de peuken af te blijven. en remco kwam ook wel erg weinig steunend over zeg, kan me voorstellen dat dat irritaties opriep. maar daar was vast ook een deel onhandigheid/gene voor de camera bij. houdt ie zich nu een beetje aan het jou (en de baby) rookvrij houden?
mensen, door al die chocola-verhalen en een totaal ontbreken van koekjes hier heb ik net 2 crackers met hagelslag bij de koffie weg zitten werken.rewimo, ziet er lekker uit dat recept, helemaal als je er ook nog ijs bij serveert!
ik weet dat 't kan, maar ik zou geen idee hebben hoe ik aardappels ofzo in de magnetron zou moeten koken..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:13 schreef poemojn het volgende:
Lekker, Chinees.Dan heb je niet eens een magnetron nodig
kun je gewoon laten thuisbezorgen.
Ik ken wel mensen die alles in de magnetron koken, maar die hebben geen kinderen, dus dan is dat minder werk lijkt mij.
De R 963heeft dit ook, ik kan gewoon de pizza op aan gegeven temp bakken en ook de taarten hoef niet te rekenen hoeveel lager of hoger hij moet, nee hup gewoon aan zettenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:11 schreef E.T. het volgende:
Die wil ik ook!
Ik wacht op een leuke aanbieding(de 967 is trouwens een van de weinige combi's waarbij de oventemperatuur ook dicht bij de aangegeven temperatuur ligt.. bij veel combi's wijkt dit heel erg af (zegt de consumentenbond)
Aardappels koken in de magnetron heeft helemaal geen zin. Het kan prima hoor. Maar je moet ze geloof ik 8 minuten koken en dan nog 10 minuten laten nagaren. En dat kost dus vrijwel evenveel tijd als ze gewoon op het gas kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:14 schreef E.T. het volgende:
ik weet dat 't kan, maar ik zou geen idee hebben hoe ik aardappels ofzo in de magnetron zou moeten koken..
Klopt, ik doe gewoon alles volgens recept en dat werkt primaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:15 schreef Anitra het volgende:
De R 963heeft dit ook, ik kan gewoon de pizza op aan gegeven temp bakken en ook de taarten hoef niet te rekenen hoeveel lager of hoger hij moet, nee hup gewoon aan zetten
Ziehier ... je slogan !!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef dutchie het volgende:
Arrrrggghhh!!! Ik zit vast!!![]()
![]()
![]()
Heb last van een writers-block ofzo.
![]()
...
Gaat je toch niet in de kouwe kleren zitten zo'n vakantiebreak.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:13 schreef bixister het volgende:
wat moet er zoal nog meer gebeuren dan?
en loena, waah een G-stringetje zeker?!![]()
komt door dat voornemen van je om alles te zeggen wat in je opkomt (vrij vertaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
Dit is echt mijn week niet, eerst dat gebeuren van dat kinderarbeid nu dit weer, ik lees ook gewoon niet goed hoor, ik zie wat staan en geef mijn bek maar weer een dauw
![]()
is dat niet voldoende dan? *nul verstand van dit soort dingen heeft hoor*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:22 schreef dutchie het volgende:
Wat moet er nog meer gebeuren? Ik moet gaan berekenen wat zo'n exclusief vip-achtige abonnement moet gaan kosten. Da's niet zo'n punt. Maar ik moet ook bedenken wat het verder voor de ondernemers aantrekkelijk maakt om hier aan deel te nemen.
Dat van die 12.5% heb ik al vermeld als lokkertje (we hebben bijv. nl. ook bedrijfsfitness) en ook dat ze met hun klanten bij ons kunnen komen sporten. Dus in een sportieve ongedwongen ambiance zaken doen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor het netwerken. En dat ze zelf ook eens toekomen aan het verbeteren van hun eigen gezondheid.
Maar toen liep het megabrein hier vast.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef dutchie het volgende:
Zo om het kwartier komt er dan weer een zin opborrelen of een nieuw idee ontspringt en dan zakt mijn inspidinges (met dank aan NoNick)weer als een plumpudding dramatisch in elkaar.
Vind jij het ook zo gezellig hier .... die nachtelijke lieflijke gesprekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:30 schreef No Nick het volgende:
[..]
Die van mij is totaal verdwenen en als ik de gezelligheid *PROEST* van de afgelopen tijd hier zo lees dan vind ik dat helegaar niezo errug![]()
*zucht* sentiment Dutch, sentiment... mijn inspidingus
Niks, alles goed mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:49 schreef easy-going het volgende:
wat is er met die dames aan de hand dan?
Op zich ben ik het helemaal met je eens, er is hier ook een tijd geweest dat je helemaal nìets kon zeggen zonder op tenen te trappen, maar ik krijg zo langzamerhand wel het gevoel dat men een beetje doorslaat naar de andere kant.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:02 schreef bixister het volgende:
als iemand nou eenmaal een zeer uitgesproken mening/standpunt heeft ergens over moet hij/zij die toch kwijt kunnen in een discussieforum? ik ben juist blij dat het hier niet zo'n alleen-maar-met-elkaar-meepraat-forum is als in sommige andere baby/ouder-fora. er is genoeg weerwoord gekomen lijkt me, dus dat is dan toch ok?
ik eigenlijk ook....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb overigens ook compleet gemist waarom LadyS, LB en beef nu afwezig zijn { Maar ik mis ze wel...
Ik weet t ook niet, en ik lees toch alle bankjes altijd mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb overigens ook compleet gemist waarom LadyS, LB en beef nu afwezig zijnMaar ik mis ze wel...
Die staat aanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik eigenlijk ook....
maar eh.... rewimo, zet je msn eens aan![]()
Geen schot inquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:32 schreef clauwheee het volgende:
Ja zit daar een beetje schot in dan Syrena? Of is het nog steeds toekomstmuziek? Die combidinges van Rewimo en Anitra hou ik ook in m'n gedachten. Voor later, als we groot zijn..en ook eindelijk weer es kunnen verhuizen enzo
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:24 schreef Lois het volgende:
*claustrofobisch hyperventileert*
nou jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ookIk krijg het al hartstikke benauwd als ik iemand op tv in zo'n ding zie. Maaaaaaaaaaaaar Lady-wrb is een echte bikkel
Die doet dat gewoon ffies en heeft nergens last van
Dat heb ik met m'n verstandskiezen... (die zitten er nog steeds).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
Ow zeer herkenbaar Syrena, hier dus precies hetzelfde nog steeds!
Lois ik krijg het ook al benauwd als ik er naar kijk..ik ben zo'n mietje. Moet nog steeds op schildklier worden geprikt (en ik weet gewoon bijna zeker dat het dat is maar ik durf gewoon niet..) ik schaam me dood maar goed...
he, hier had ik op geantwoord en foetsie is het antwoord weerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:59 schreef jessie het volgende:
Lady-wrb waarom moet je een scan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:47 schreef Karin het volgende:
Nu heb ik helemaal zin in dat bankstel waar ik op heb gelegenbij de Ikea![]()
ah kijk, zie je wel Nicky. Je haalt best nog wat nuttige info door erover heen te scrollenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Magnetron is trouwens een R967.
Oh ja, die hebben wij ook. Voorwaarden bij mij was ik wil best wel een combi, maar dan wel met bakplaten etc. Anders wilde ik liever een echte oven. Maar deze is zo fijn! Raad ik iedereen aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Magnetron is trouwens een R967.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:24 schreef bixister het volgende:
[..]
komt door dat voornemen van je om alles te zeggen wat in je opkomt (vrij vertaald). zo zie je maar weer dat daar ook nadelen aan kleven.
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:42 schreef poemojn het volgende:
Tip voor mensen met meerdere kinderen: probeer dit te voorkomen.
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je in het donker ligt, licht zat daarin (teveel voor mijn smaak). Gewoon rustig liggen en over je heen laten komen . . .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet morgen voor een mri-scan... is dat eng?![]()
Tssk, tskk, tssk, tssk . . .quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:09 schreef Neva het volgende:
rewimo ik doe je donderdag de cd op de post ben beetje druk geweest en nog met vriendje lief
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tssk, tskk, tssk, tssk . . .Heb overigens je kaartje gekregen
![]()
Rewimo, gefeliciteerd.
Mij hoor je ook daar niet over. Als je teveel gaat zweven, dan bind ik je wel vast aan de dichtbijzijne boom/lantaarnpaal/zwaar persoon/vrachtwagen of ander bewegend voertuig/aan je geliefde zelf *quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij hoor je ook daar niet over. Als je teveel gaat zweven, dan bind ik je wel vast aan de dichtbijzijne boom/lantaarnpaal/zwaar persoon/vrachtwagen of ander bewegend voertuig/aan je geliefde zelf *
*] Doorhalen wat niet van toepassing is
nu mis ik iets... waarvoor zijn ze weg?quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:18 schreef zeeuwse het volgende:
Rewimo gefeliciteerd.
Ik als lurker hoop ook dat Luchtbel, Beefcake, LadyS maar ook Pluisje (want die wordt volgens mij nog al eens vergeten) gauw terug komen. [/spuit elf]
Liefquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Bedankt voor de felicitatiesIk ben vanmorgen al erg verwend door Christan met grote blauwe giraffensloffen en een opbergbox voor DVD's
Plus een heleboel kusjes en een zelfgemaakt lied over Hamtaro (die kennelijk ook jarig is)
Men neme een Cas, een René en een doosje make up........quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:42 schreef poemojn het volgende:
Tip voor mensen met meerdere kinderen: probeer dit te voorkomen.
2,50 maar liefstquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:28 schreef Beaker het volgende:die sloffen
Geweldig!!!!!
Uhmm...heb jij nog wat gewonnen met de loterijwij wel 5 hele euro's
Ook geen miljonair dusquote:
Zo, ga jij ff lekker mij de ogen uitsteken zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Appelflappen, appelflappen... ik krijg ook zin in appelflappen
* miss_dynastie duikt even de keuken in om te bakken.....
Nou nee....... ik liep de keuken in, zag een enoooooooooooooooooorme vaat en................ ben gewoon weer weggeholdquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef dutchie het volgende:
[..]
Zo, ga jij ff lekker mij de ogen uitsteken zeg.![]()
*maag knort*
Die smiley?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:45 schreef dutchie het volgende:
Laat zien dan!
Zal idd wel raar zijn ja...quote:Ben een beetje melo... mijn forumpie gaat weer dicht. Maar we gaan gewoon 31 oktober weer open hoor. De feestdagen zijn dan echt wel helemaal definitief voorbij.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier staat een linkje naar mijn bezoekje aan de dierenarts.
ik heb mijn meissie terug!!!!!!!
ik ben er nogal overstuur weggegaan.
Heel graagquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:02 schreef Karin het volgende:
Ik heb hier toevallig een foldertje voor me liggen miss_d.
3-zits kost 799, 2-zits 699. Wil je ook nog prijzen van chaise longue?
O jee, sorry, lees dit nu pas..... wat vreselijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Vanmorgen belde mijn chef op. Om me te feliciteren maar vooral om te zeggen dat mijn collega vanmorgen overleden is...Vaarwel, Piet...
Rewimo sterktequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heel graag
Eindelijk een bank die niet direct is afgekeurd door mister_d
Thanxquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:02 schreef Karin het volgende:
De 2-zitter met 1 armleuning kost 649. De chaise longue kost 599. Voetenbankje (98 * 86 cm) kost 329.
Vergeet ik toch helemaal de special edition van Harry Potter 3 op DVD plus nog een DVD: Ontdek de echter wereld van Harry Potterquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Naast de sloffen en de DVD-opbergbox heb ik bijdragen gekregen voor mijn inmiddels bestelde fotorugzak
[afbeelding]
En een wandbord met een kannetje erbij. En geluksbamboeen twee bossen rozen en een grote bos freesia's, ik ben echt in de bloemetjes gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |