je telt de klonen ook mee....dat telt niet...quote:Op maandag 3 januari 2005 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij hebben we intussen meer leden als het NRC abonnees heeft.
Al us geprobeert?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Voordeel van het NRC is wel dat je er je reet mee kunt afvegen. Dat gaat met een monitor zo lastig.
Nee, ben bang dat mijn anus te links wordt als ik mijn kont met het NRC afveeg.quote:
Maar in het verhaal wel gewoon vertellen dat notnajja een van de actiefste columnisten is. Als er geen uitschieters zijn, kan er dus ook niet iemand het actiefst zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
"Circa 40 columnisten, maar geen echte uitschieters"
Het klopt, maar de term 'man-bijt-hond' vind ik persoonlijk vrij denigrerend.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:08 schreef whoops het volgende:
"Zowel regulier als veel 'Man-bijt-hond'-nieuws"
Dit klopt natuurlijk voor 100%... Maar Fok! pretendeert dan ook geen NRC te zijn...
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:17 schreef Roellio het volgende:
Bij meer dan 1000 gebruikers crashed de server. Fok! pronkt derhalve nog steeds met besmeurde veren.
Alle mods, ex-mods en anderen die nog steeds met zeer inmense duistere useraantallen dwepen moeten eens ophouden met het verkondigen van onzin en die energie eens richting op de hoognodige verbetering van servercapacitiet danwel script-verbetering van de forumsoftware.
Qua niveau neem ik aan danquote:Op maandag 3 januari 2005 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar in het verhaal wel gewoon vertellen dat notnajja een van de actiefste columnisten is. Als er geen uitschieters zijn, kan er dus ook niet iemand het actiefst zijn
Face it... Het tegenovergestelde is 'hond-bijt-man' nieuws en dat komt dus op Fok! minder voor, er wordt mee bedoeld dat het nieuws is dat gewoon niet 'normaal' is...quote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het klopt, maar de term 'man-bijt-hond' vind ik persoonlijk vrij denigrerend.
Moet ik ook even zeggen dat ik de web-editie van het NRC één van de beste online kranten vind die ik ben tegengekomen.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zag dat artikel voor het eten in de krant staan, vroeg me al af of het hier al stond
De NRC is denk ik jaloers op het feit dat steeds minder jongeren de krant lezen en meer actief op internet zijn. Nu moet ik wel zeggen dat de achtergrond artikelen in het NRC van ongeėvenaarde kwaliteit zijn.
net als tt pagina 192, 401 en 402 van de NOSquote:Op maandag 3 januari 2005 20:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Face it... Het tegenovergestelde is 'hond-bijt-man' nieuws en dat komt dus op Fok! minder voor, er wordt mee bedoeld dat het nieuws is dat gewoon niet 'normaal' is...
Wel uitschieters naar beneden.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen echte getalenteerde columnisten. Klopt als een bus.
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:29 schreef cultheld het volgende:
En fok neemt ook heel veel nieuwsberichten gewoon over van Ananova, wat een bullshit site is.
Ik snap niet waar deze reactie vandaan komt. Leg s uit waarin het artikel Fok! wordt afgezeken?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Alsof een bij uitstek links medium als NRC serieus te nemen is; die bagatelliseren de interesse voor en ontwikkeling van bv Fok! liever dan het als een serieus medium te zien. Die zijn als de dood dat ze de nuchtere Nederlander niet meer kunnen overschreeuwen met hun politiek-correct gebral.
Niets van aantrekken, NRC wordt toch hooguit nog gelezen door wat studentjes economie, wat verouderde kamerleden en hier en daar een semi-miljonair ergens in het gooi.
Er is een verschil tussen kwaliteit en kwantiteit, ChrisJX.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:09 schreef ChrisJX het volgende:
Maar in het verhaal wel gewoon vertellen dat notnajja een van de actiefste columnisten is. Als er geen uitschieters zijn, kan er dus ook niet iemand het actiefst zijn
Aangezien het in het blokje bij GS over de aciefste columnist gaat, neem ik aan dat dat voor FOK! ook geldt, ook al staat het er dan in andere bewoordingen.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kwaliteit en kwantiteit, ChrisJX.
Heel actief zijn betekent niet dat je een uitschieter qua niveau bent.
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:51 schreef ChrisJX het volgende:
Aangezien het in het blokje bij GS over de aciefste columnist gaat, neem ik aan dat dat voor FOK! ook geldt, ook al staat het er dan in andere bewoordingen.
En verder is kwaliteit natuurlijk subjectief
Ach, het komt uit het NRC, da's voor sommige mensen al genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze reactie vandaan komt. Leg s uit waarin het artikel Fok! wordt afgezeken?
agreequote:Op maandag 3 januari 2005 20:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
Dat bericht over die columnisten ben ik wel mee eens, of vinden jullie nou wel dat er zulke goede colomnisten zijn?
De NRC links? Ik leer elke dag wat nieuws op Fok...quote:Op maandag 3 januari 2005 20:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Alsof een bij uitstek links medium als NRC s
dat boeit toch niet? ik heb niet meer dan 100 posts, maar ik ben toch vaak op het forum te vinden (oke niet altijd ingelogd) maar ik kom bijna elke dag op inet, en dus op fok!, dus je kunt best een user zijn die vaak op het forum is, maar dan hoeft je niet perse veel posts te hebben. En op die manier kom je denk ik wel ver boven de 14.000 users.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee is overdrevener zijn op dit moment bijna 14.000 users met 100 posts of meer.
Er zijn ook tig kloons met meer dan 100 posts.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef Operc het volgende:
[..]
dat boeit toch niet? ik heb niet meer dan 100 posts, maar ik ben toch vaak op het forum te vinden (oke niet altijd ingelogd) maar ik kom bijna elke dag op inet, en dus op fok!, dus je kunt best een user zijn die vaak op het forum is, maar dan hoeft je niet perse veel posts te hebben. En op die manier kom je denk ik wel ver boven de 14.000 users.
De NRC een bij uitstek links medium?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Alsof een bij uitstek links medium als NRC serieus te nemen is; die bagatelliseren de interesse voor en ontwikkeling van bv Fok! liever dan het als een serieus medium te zien. Die zijn als de dood dat ze de nuchtere Nederlander niet meer kunnen overschreeuwen met hun politiek-correct gebral.
Niets van aantrekken, NRC wordt toch hooguit nog gelezen door wat studentjes economie, wat verouderde kamerleden en hier en daar een semi-miljonair ergens in het gooi.
Hoe wou je het dan noemenquote:Op maandag 3 januari 2005 20:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het klopt, maar de term 'man-bijt-hond' vind ik persoonlijk vrij denigrerend.
Hoe komt het NRC aan veertig columnisten, terwijl het er een stuk of veertien zijn?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bron: GS
"Aantal bezoekers en leden onbekend"
"Circa 40 columnisten, maar geen echte uitschieters"
"Zowel regulier als veel 'Man-bijt-hond'-nieuws"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |