abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24417328
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey gast. het is een feit dat nos hun teletekst heeft aangepast vanochtend. ga jij mij een lesje media geven? doe ff normaal joh.
Uhhmmm, wie reageert er hier nu normaal en wie niet??

Misschien dat je ons even kunt laten zien op welke wijze hetr bericht is aangepast? Oftewel, wat was de oorspronkelijke berichtgeving?
pi_24417342
Brotherhood of Politicz
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:08:07 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24417347
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik bepaal natuurlijk zelf wel of ik oprot of niet. Ik laat me niet de les lezen door een snotneus zoals jij .
als je iets quote moet je wel alles quoten snotneus. bloed aan je politieke handen zal je worst wezen he? ik zei trouwens dat je moest oprotten met je tekeningen, dus of je als persoon oprot of niet zal me worst wezen. wel blijven lezen he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:09:16 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24417373
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:07 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uhhmmm, wie reageert er hier nu normaal en wie niet??

Misschien dat je ons even kunt laten zien op welke wijze hetr bericht is aangepast? Oftewel, wat was de oorspronkelijke berichtgeving?
heb ik 3 keer aangegeven. lees maar ff terug.
pi_24417402
De Tweede Kamer heeft het punt al lang laten rusten, de enige die zich er nog druk over maken zijn wat Fokkertjes.

De ophef was wel logisch, de manier waarop de ophef weer gaat liggen ook.

En vergeet niet dat de aandacht er vooral was omdat de kritiek op de minister ook uit zijn eigen partij kwam. Dus stuur Van Baalen eens een mailtje.

Verder ben ik benieuwd wat voor woordvoerders en voorlichters deze minister heeft. Zijn p.r. is belabberd - iedere andere woordvoerder had vorige week dinsdag een bericht doen uitgaan dat Remkes in Thailand zat en meeleeft en geinformeerd heeft of hij iets kan betekenen.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:14:24 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24417480
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
De Tweede Kamer heeft het punt al lang laten rusten, de enige die zich er nog druk over maken zijn wat Fokkertjes.

De ophef was wel logisch, de manier waarop de ophef weer gaat liggen ook.

En vergeet niet dat de aandacht er vooral was omdat de kritiek op de minister ook uit zijn eigen partij kwam. Dus stuur Van Baalen eens een mailtje.

Verder ben ik benieuwd wat voor woordvoerders en voorlichters deze minister heeft. Zijn p.r. is belabberd - iedere andere woordvoerder had vorige week dinsdag een bericht doen uitgaan dat Remkes in Thailand zat en meeleeft en geinformeerd heeft of hij iets kan betekenen.
van baalen heeft al verscheidene mailtjes gekregen en zal me niks verbazen als dit koekoeksjong snel het nest moet gaan verlaten. eraan toevoegend dat jij je waanzinnig genuanceerd hebt gedragen in dit gevoelige topic, zoals sjun ook al aangaf! echt top!
pi_24417483
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oneensch. Remkes is minister van Binnenlandse zaken. Overigens zitten slachtoffers niet op politieke bezoekjes te wachten.
Zullen we eens niet voor de slachtoffers gaan praten.... Dat jij nou niet op politieke bezoekjes zit te wachten...
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 20:18:38 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24417561
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Zullen we eens niet voor de slachtoffers gaan praten.... Dat jij nou niet op politieke bezoekjes zit te wachten...
En wat doe je zelf nu?

Enige goeie grap vanochten bij Evers: Remkes bij de RIT, "hoe herkent u nou wie wie is?".
RIT-man kijkt naar gebit van Remkes...

De slachtoffers zijn Aziatisch, wat moeten die met Remkes?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24417593
Je kan voor niemand zeggen of ie op politieke bezoekjes zit te wachten of niet. Dat ligt heel persoonlijk. De kwestie is niet dat de minister er niet geweest is, hij is er nu toch.

Ik gedraag me trouwens altijd genuanceerd, maar bedankt voor het compliment zoals
pi_24417603
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:11 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel eens weten waar je dit uit afleid? De Tweede Kamer heeft al aangegeven dat ze de minister eens flink aan de tand zullen voelen als hij terug is uit zijn vakantieparadijsje. Natuurlijk heb je gelijk dat de ophef wel weer afneemt, maar dat zal voornamelijk komen doordat de Tweede Kamer ook andere dingen aan hun hoofd heeft en dat op dit ogenlijk er ook niemand bij gebaat is minister Remkes te zien vertrekken. Zaten we in een andere situatie, dan had Johan het wel degelijk moeilijker gehad denk ik.
pi_24417609
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:14 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet van gediend en zeer veel met mij ook.
En laten we het al helemaal niet hebben over de filmploeg die mooie dramafimpjes komt schieten. Die spelen helemaal met vuur.

Zoals velen hun agressie uitten op remkes omdat hij niet de 'leedvermaker' ging uithangen, zo zouden wij ons agressie gaan botvieren op remkes als hij wel bij ons peptalk en lovende woorden zou komen geven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24417659
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je iets quote moet je wel alles quoten snotneus. bloed aan je politieke handen zal je worst wezen he? ik zei trouwens dat je moest oprotten met je tekeningen, dus of je als persoon oprot of niet zal me worst wezen. wel blijven lezen he?
Het is gewoon ontopic. Bovendien is het op een forum gewenst dat je je houdt aan de nettiquete. Taal als oprotten is niet gewenst. Ik stel dan ook voor dat je daar in het vervolg oplet.

Dank zoalshetis .
pi_24417707
Alsjeblieft jongens... de een is wel van ministeriële bezoekjes gediend, de ander niet. Daar gaat het hier niet om...
pi_24417729
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dope, hier zijn wij broeders. Het massahysterische gejank is om gek van te worden, het lijkt wel of iedereen het fijn vindt om continu aan rouwprocessen mee te doen, terwijl ze er geen zak mee te maken hebben. Ondertussen gaan er dagelijks mensen dood aan ongelukken, moorden, ziektes, honger, maar daar denken de jankbekken eventjes niet aan, want dit is allemaal veel erger.
Ik mis je punt. Ik zie in de laatste paar postings niemand zeggen dat doden ten gevolge van ziektes, moorden en honger niet te betreuren zijn. Jankebek is een kwalificatie die geen plaats heeft in een discussie.
quote:
Het gaat er nu alleen nog maar om om Remkes te slopen in persoon, terwijl hij notabene eindelijk eens vakantie heeft.
Nee, in mijn ogen is het onderwerp van discussie het functioneren of niet functioneren van Remkes als minister ten tijde van een ramp. Ik denk dat Remkes een inschattingsfout heeft gemaakt, die hij afwentelt op zijn ambtenaren.
quote:
Als mensen het allemaal zo erg vinden, dan gaan ze er maar naartoe en helpen ze zelf een handje. Amen, heb wel genoeg woorden vuilgemaakt aan deze quatsch.
Quatsch is een typering die niet van toepassing is. Kritiek moet weerlegd worden en niet gediskwalificeerd. Zo valt er weinig te discussieren.
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:27:38 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24417787
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is gewoon ontopic. Bovendien is het op een forum gewenst dat je je houdt aan de nettiquete. Taal als oprotten is niet gewenst. Ik stel dan ook voor dat je daar in het vervolg oplet.

Dank zoalshetis .
aha opletten dus? je mag wel remkes laten zien die naast lijken ligt te zonnen, maar je mag de zin "oprotten met die tekeningetjes" niet zeggen. leg het eens voor aan je commissie zou ik zeggen. nogmaals omdat je het nog steeds niet helemaal snapt. ik zei "oprotten met je ranzige tekeningentjes". capice? of niet?
pi_24417801
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef Olmo het volgende:

[..]

Ik wil wel eens weten waar je dit uit afleid? De Tweede Kamer heeft al aangegeven dat ze de minister eens flink aan de tand zullen voelen als hij terug is uit zijn vakantieparadijsje. Natuurlijk heb je gelijk dat de ophef wel weer afneemt, maar dat zal voornamelijk komen doordat de Tweede Kamer ook andere dingen aan hun hoofd heeft en dat op dit ogenlijk er ook niemand bij gebaat is minister Remkes te zien vertrekken. Zaten we in een andere situatie, dan had Johan het wel degelijk moeilijker gehad denk ik.
Ik heb begrepen dat de Kamer het punt verder laat voor wat het is. Dat hoorde ik vanavond in het nieuws.

En uit (het uitblijven van verdere) reacties van kamerleden na maandag mag je ook wel wat afleiden.

MIsschien heb ik het fout hoor, quote dan even waar je het vandaan haalt dat de kamer de minister nog flink aan de tand gaat voelen.
pi_24417810
Wat een kinderachtige reactie (slaand op 'zoalshetis')
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:30:41 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24417816
Het originele TT-bericht dat later in een zeer stigmatiserende artikel is veranderd:

106 Teletekst wo 05 jan

PHUKET Minister Remkes zal morgen in
het ziekenhuis van Phuket met vele duizenden
Nederlandse gewonden spreken,is door
Binnenlandse Zaken bekendgemaakt. Remkes
had 3 maanden terug al besloten om een bezoek
te brengen aan de slachtoffers.

De bewindsman gaat verder langs bij het
crisis-coördinatiecentrum.Ook bezoekt
hij het rampen-identificatieteam dat ook
al niet meteen na de ramp aanwezig was
om te helpen bij het identificeren van slachtoffers.

Remkes kreeg deze week voor de zoveelste keer
onterecht kritiek toen de indruk ontstond dat hij zijn
geestelijke voorbereiding voor anti-
terreurmaatregelen niet wilde onderbreken
voor een bezoek aan het rampgebied.Hij wijt
dat aan een "fout in de opppositie".
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24417833
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

aha opletten dus? je mag wel remkes laten zien die naast lijken ligt te zonnen, maar je mag de zin "oprotten met die tekeningetjes" niet zeggen. leg het eens voor aan je commissie zou ik zeggen. nogmaals omdat je het nog steeds niet helemaal snapt. ik zei "oprotten met je ranzige tekeningentjes". capice? of niet?
Het is goed jongen.
pi_24417842
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:24 schreef Olmo het volgende:
Alsjeblieft jongens... de een is wel van ministeriële bezoekjes gediend, de ander niet. Daar gaat het hier niet om...
Daar gaat het wel om. Ik zou er wel van gediend zijn als hij komt, maar als hij ook bodies gaat scheppen en niet komt slap lullen daar hebben we niks aan. Dan heb ik en zeer veel met mij liever dat hij met ze reet op het strand blijft liggen en gewoon een hoop geld overmaakt.
Ik weet dat diplomatischepoppenkasten leuk zijn voor de show, maar op zo'n moment is dat heel erg ongepast.
pi_24417869
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet van gediend en zeer veel met mij ook.
En laten we het allemaal niet hebben over de filmploeg die mooie dramafimpjes komt schieten. Die spelen helemaal met vuur.

Zoals velen hun agressie uitten op remkes omdat hij niet de 'leedvermaker' ging uithangen, zo zouden wij ons agressie gaan botvieren als hij wel bij ons peptalk en lovende woorden zou komen geven.
Tsja, klop 't allemaal maar weer op. Remkes had daar natuurlijk niet iedereen moeten knuffelen en bedwelmen onder lovende woorden, maar het minste wat hij had kunnen doen was 'n beetje medeleven tonen... Vinden mensen sympathiek, althans bijna alle mensen.....
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_24417904
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:30 schreef Sidekick het volgende:
Het originele TT-bericht dat later in een zeer stigmatiserende artikel is veranderd:
pi_24417945
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar gaat het wel om. Ik zou er wel van gediend zijn als hij komt, maar als hij ook bodies gaat scheppen en niet komt slap lullen daar hebben we niks aan. Dan heb ik en zeer veel met mij liever dat hij met ze reet op het strand blijft liggen en gewoon een hoop geld overmaakt.
Ik weet dat diplomatischepoppenkasten leuk zijn voor de show, maar op zo'n moment is dat heel erg ongepast.
Remkes geeft leiding aan het RIT, dat werkzaam is in het rampgebied. Als direct verantwoordelijke voor het RIT is hij in gebreke gebleven in mijn ogen.
pi_24417954
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 20:29 schreef SCH het volgende:

[..]
Ik heb het geloof ik vanochtend in de Volkskrant gelezen. Dat ze de minister nog stevig aan de tand gaan voelen zijn mijn eigen woorden, maar er komt in ieder geval nog een kamerdebat over dacht ik.
pi_24417956
Wat is Remkes toch een ei. Dit had ie toch kunnen weten, deze consternatie. En dan ook nog arrogante praatjes hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')