Dit zijn geen blunders, dit zijn opvallende momenten. En das anders in mijn boekje dan een blunderquote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:
Hoort dit niet in de sex dan wel geslachtsblunderstopic?
edit leesfout .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:28 schreef J3roen het volgende:
een WTF moment....
afgelope zaterdag nacht... me vriendin en ik lekker met voorspel en we willen overgaan op het echte werk, en er dan achterkomen dat het pak condooms met 12 condooms erin dat je eergister hebt gehaald, alweer leeg is. waarbij je je op je achterhoofd krabt en denkt, WTF we lijken wel een stel konijntjes. niet leukmoesten we het op minder leuke manier afmaken.
AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef foetre het volgende:
@J3roen gebruik jij nog condooms das uit de tijd gek
Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.
Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.
The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...
Theo van Gogh - Allah weet het beter, blz 247.
De Nederlandse versie schept meer verwarring.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:42 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.
Geef toe.
ééééééén?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Robertje het volgende:
Ik ben nog niet getrouwd dus....
Geen sex voor het huwelijkquote:
Ik ken Robertje al vanaf de lagere school (jawel, we hebben op school gezeten) en dit is absoluut waar.quote:
Jij zit nog steeds op school.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik ken Robertje al vanaf de lagere school (jawel, we hebben op school gezeten) en dit is absoluut waar.
daar hebben ze dus drugs voor uitgevondenquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:39 schreef Eros83 het volgende:
Hmm ik denk dat ze vooral er spijt van hebben als ze eenmaal getrouwd zijn aangezien je dan meestal al ergens achterin de 20 begin 30 zit. Dan ben je al over je lichamelijk toppunt heen en heb je nooit echt kunnen experimenteren. en dat is nou juist t leuke aan sex vind ik.
Wat vervelend voor je....quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
ik zat gister te internetten en mijn vriendin begon ineens me te pijpen, toen dacht ik wel even WTF
Geil gevoel man.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Foo_niks het volgende:
Zijn dat nou spoelwormen achter mijn eikel?
Hey dat komt mij ook bekend voor dat is inderdaad best wel klote sta je wel ff snel je vingers te drogenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:41 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste wtf moment
Was voor het 1st 's middags bij me toenmalige vriendin..
Beetje bezig in de 'erogene zones'
bonk,bonk,bonk, hoi mam!
Was dr moeder dr aan gekomen, had me broek half dicht gepropt, riem hing nog los.
Moest ik me voorstellen met mn natte vingers die net uit haar dochter kwamen..
'hoi, ik ben jelle'
Weet niet of het hier thuishoort, maar was wel vreemd.
Heb je er niet eens wat van gezegd?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had een keer een ONS, na de sex rolde ie van me af, viel METEEN in slaap en snurkte echt OORVERDOVEND.
Ik was eerst perplex, toen razend. Ben hem meteen gepeerd. Voor mij eens maar nooit weer.
ONS???quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had een keer een ONS, na de sex rolde ie van me af, viel METEEN in slaap en snurkte echt OORVERDOVEND.
Ik was eerst perplex, toen razend. Ben hem meteen gepeerd. Voor mij eens maar nooit weer.
Klopt! Nee ik heb er niks van gezegd, ik ben hem in het holst van de nacht gesmeerd en heb hem nooit weer gezien.quote:
ik vond het al zo vreemd toen ik alleen wakker werdtquote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
en toen dacht je WTF neuken en dan nog gratis zuipen ookquote:Op zondag 9 januari 2005 23:51 schreef Kamphuys het volgende:
Tijdens de seks te horen krijgen of ik de week daarop als vriendje meeging naar de bruiloft van haar zus. (Was de 3e keer dat ik haar zag)
Hulde!quote:Op maandag 10 januari 2005 01:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
toen werd ik wakker en keek ik na mijn wekker... die stond op 06:45... toen dacht ik .. WTF
je was wat vergeten, heb de vrijheid genomen het aan te vullenquote:Op maandag 10 januari 2005 03:23 schreef SomeDude het volgende:
Ik weet wel dat ik een ander zo'n moment heb bezorgd.
Net doen alsof ik niet klaarkwam, en daarna dik in haar oog... HAHAHAHA
Die werd wakker, kon niet in de spiegel kijken door de ooginfectie en dacht; WTF!
Maargoed, ik nog wel galant en met haar de volgende ochtend naar de dokter gaan. Dus wij lopen arm in arm over de stoep, komt er een lantaarnpaal aan. Ik zeg "lieverd, loop iets naar rechts er staat een lantaarnpaal."
BAM! Haha, zou ze hem eigenlijk missen maar nu liep ze er vol tegenop, dus zij weer; WTF!!
Ik dik lachen natuurlijk, en toen maar naar huis gegaan. Ik kan niet zo goed tegen zeurende mensen namelijk.
en toen werdt ik wakker en had een natte droom gehad, maar was nog steeds maagd
was vast zn bedoelingquote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Hulde, jij doet me denken aan m'n eigen vriendin (WTF!quote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
ik heb een vriend wat verder op wonen. als ik naar hem toe ga, blijf ik altijd slapen. tussen hem en mij is het gezellig leuk vriendschappelijk. die avond film kijken, ik beetje met zn lippen spelen, dat was al zijn eerste WTF momentwas grappig want we zaten op de bank met zn tweeen en naast ons zaten ook zn vrienden.
toen we gingen slapen lag ik met hem op 1 matras onder 1 2persoons deken, er waren namelijk niet genoeg matrassen. en naja rond 12 uur wou iedereen gaan slapen (we lagen met meerdere personen in een keldertje). ik had geen zin in slapen, dus gaf ik hem gewoon een kus om te kijken of hij wakker was, en dat was hij. ik zoende hem, en dat was zn 2e WTF moment. ik lijk op een braaf meisje die preuts en verlegen is, maar binnen in mij, schuilt een beest. en dat liet ik ff merken
tot 7 uur sochtend heerlijk gezoend en toen is hij maar naar boven gegaan want hij hield het echt niet meer vol. alleen maar zoenen is niet echt zijn ding terwijl het best geil was..
de volgende ochtend ook zat hij mij aan te kijken van ''dat had ik nou NOOIT verwacht van jou'' (y)
Nou wat een beest zul je zijn, heel de nacht ZOENEN maar liefstquote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
ik heb een vriend wat verder op wonen. als ik naar hem toe ga, blijf ik altijd slapen. tussen hem en mij is het gezellig leuk vriendschappelijk. die avond film kijken, ik beetje met zn lippen spelen, dat was al zijn eerste WTF momentwas grappig want we zaten op de bank met zn tweeen en naast ons zaten ook zn vrienden.
toen we gingen slapen lag ik met hem op 1 matras onder 1 2persoons deken, er waren namelijk niet genoeg matrassen. en naja rond 12 uur wou iedereen gaan slapen (we lagen met meerdere personen in een keldertje). ik had geen zin in slapen, dus gaf ik hem gewoon een kus om te kijken of hij wakker was, en dat was hij. ik zoende hem, en dat was zn 2e WTF moment. ik lijk op een braaf meisje die preuts en verlegen is, maar binnen in mij, schuilt een beest. en dat liet ik ff merken
tot 7 uur sochtend heerlijk gezoend en toen is hij maar naar boven gegaan want hij hield het echt niet meer vol. alleen maar zoenen is niet echt zijn ding terwijl het best geil was..
de volgende ochtend ook zat hij mij aan te kijken van ''dat had ik nou NOOIT verwacht van jou'' (y)
Wat een kutstreek! Da's geen What The Fuck moment maar een Where's The Fuck momentquote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
ROFL.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:22 schreef egilio het volgende:
[..]
Wat een kutstreek! Da's geen What The Fuck moment maar een Where's The Fuck moment
Ik heb hem nu 3x gelezen en ik snap hem ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:22 schreef egilio het volgende:
[..]
Wat een kutstreek! Da's geen What The Fuck moment maar een Where's The Fuck moment
Hij had gewoon verwacht dat je een makkelijk slet was en niet dat hij urenlang in jouw speeksel moest roeren.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
Tsja...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hij had gewoon verwacht dat je een makkelijk slet was en niet dat hij urenlang in jouw speeksel moest roeren.
En dat deed ie toch nog, en met kaakkramp hoopte hij op sex. Wat heeft hij zich die ochtend waarschijnlijk moeten inhouden.
Weet je... ik kan taal van jongens/mannen wel interpeteren omdat ik er zelf ook één ben.
Hij zei volgens universele taal van de man dit: "wat ben jij een labiele grafhoer, mijn tong heeft blaren, mijn kaak is ontwricht en ik heb om 7 uur 's ochtends zelf aan mijn pik moeten trekken".
Dan vond hij het toch juist niet geil?quote:alleen maar zoenen is niet echt zijn ding terwijl het best geil was..
-edit-quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3x gelezen en ik snap hem ook niet.
En dat wil wat zeggen hoor.
[edit: ah, ik denk dat ik hem snap] (zie geboortedatum poster, en toch.. niet dat ik zo snel wat overigens.)
Een beetje liggen zoenen, en dan uren lang. Wat een beest zeg! Echt niet normaal meer.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
ik lijk op een braaf meisje die preuts en verlegen is, maar binnen in mij, schuilt een beest. en dat liet ik ff merken
![]()
Dit is eerder een "versierblunder moment".quote:Op maandag 10 januari 2005 18:51 schreef kreeftje het volgende:
Maar verder is wel alles goed gekomen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:59 schreef Morwen het volgende:
Is een gescheurde condoom een "WTF"-moment![]()
I think so!!!!!!
Vooral als je ongesteldheid uitblijft, je ouders denken dat sex iets is wat je weg moet zappen op tv, je ongesteldheid na 2 weken nog steeds niet doorgebroken is en je visioenen krijgt van diepgaande gesprekken met je ouders (die al een maand op vakantie zijn en niet weten -willen weten- dat jij je vriendje dagelijks ligt te neuken) en dat je nu al weet dat je allerlei stompzinnige rationele verklaringen naar je kop gaat krijgen.
Zoiets? Ja, dat ken ik wel![]()
Ja, ik werd ongesteld op de dag voor ze thuis kwamen, maar tot die tijd.................[billenknijpmodus aan] elk uur kijken in mijn onderbroek(billenknijpmodus uit]. Not funnyquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Maar verder is wel alles goed gekomen?
Misschien hebben de mensen hier gewoon andere opvattingen over wat "wild" is, of wat "seks" is in het algemeen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 04:26 schreef Termietje het volgende:
Wel grappig hoe men hier stuk voor stuk denkt dat een nacht lang zoenen niet leuk/geil/fijn/prettig kan zijn, prutsers![]()
Van een hele nacht zoenen wordt ik wel wild maar als ik het daarna zelf moet "afmaken" dan zou ik die ervaring toch gauw uit mijn geheugen willen bannen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien hebben de mensen hier gewoon andere opvattingen over wat "wild" is, of wat "seks" is in het algemeen.
dat had ik ook eens gedaan, bij een jongen die ik paar dagen kende. was in de vakantie in frankrijk, hij schrok zich dood.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:17 schreef Mazora het volgende:
Wtf moment: Mn vriendin die me in mn kont bijt voor de grap:
Bwhahahahahahahahaha!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:58 schreef kreeftje het volgende:
kom op, als het vriendschappelijk is, dan vind ik zoenen leuk en ok. dat is mijn mening, waarschijnlijk zijn anderen hier wel tegen, en het is niet zo dat ik met al mijn vrienden zoen ofzomaar meer als zoenen vind ik gewoon niet mijn ding..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
iets minder mag ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Bwhahahahahahahahaha!!!!!!
Wat en wilde meid ben jij zeg!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Kan iemand me even wegdragen, ik val echt om van het lachen hier!!!
HULDE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sorry ik lag echt in een scheur. Dat wilde ik dolgraag met jullie delen.quote:
vindt jij maar eens een mannetjequote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:58 schreef kreeftje het volgende:
maar meer als zoenen vind ik gewoon niet mijn ding..
sex met vrienden doelde ze opquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef ElCriz het volgende:
Mijn laatste WTF-moment was even schrikken...![]()
En misschien zijn er mensen die het ook wel eens hebben meegemaakt; na de sex erachter komen dat het condoom zoek isTerwijl je er toch zeker van was dat ie.. dat ie... nouja, dat 'ie mee 'terug' kwam toen het afgelopen was... Natuurlijk vonden we 'm terug op de plaats waar je na even nadenken vanzelf op kwam... Gelukkig was er verder niks mee mis gegaan en heben we er nog om kunnen lachen ook
Och ik had hem wakker kunnen stompen en in zijn oor kunnen schreeuwen dat ie er geen reet van bakt in bed en dat zijn pik kleiner dan de norm is en dat ie een smerig snurkend varken is...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:01 schreef ritjero het volgende:
whahaha cinnamongirl, misschien maargoed ook dat je hem nooit weer heb gezien.
Als je hem namelijk moet uitleggen waarom je em gesmeerd was...
beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Bwhahahahahahahahaha!!!!!!
Wat en wilde meid ben jij zeg!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Kan iemand me even wegdragen, ik val echt om van het lachen hier!!!
HULDE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jullie willen toch altijd zo lekker multicultureel doen in Nederland? Prima, laat er ook patsers zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:35 schreef Passione het volgende:
[..]
beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..
Had er ook niet echt iets meequote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:40 schreef Eros83 het volgende:
Oh man dat is lullig voor je . Als ik jou was zou ik dan maar snel een ander zoeken aangezien je niet met een vrouw wil die aan iemand anders denk als jij met dr bezig bent. Tenminste ik niet.
...terwijl jij toch zelf degene was die 'm had veroorzaaktquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
Een Queef!! Lachen man...en ik snap dat zij zich schaamt...jij ligt er een beetje lomp lucht in te pompen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
dat was voor ons ook een WTF moment hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:21 schreef Whistler112 het volgende:
mwah, toen ik, op de verjaardag van mn ex, met mn ex en een vriendin in bed belande en er na +- 30 min een of andere kerel naar boven kwam om te zeiken dat we niet netjes waren en beneden bij de gasten moesten zitten ofzo.. heb het hem nog steeds niet vergeven.
's avonds laat nogmaals met die 2 in bed toen iedereen ging slapen enzo (was ook onze planning, al werd er wel beetje gekloot ;x ), komt er ffs nog een kerel bijliggen :| toen ben ik maar ergens anders gaan liggen
Was gewoon een hele wtf dag
A tsunami-girl! haha, dat is idd best WTF als je dat voor de eerste keer meemaakt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef madmatt het volgende:
er achter komen na 3 maanden dat je vriendin de neiging heeft iets meer vocht aan te maken dan standaard..... ben je lekker bezig komt er ineens een warme gloed over je benen zetten..... das een heel prettig WTF moment
(denk aan ongeveer een halve liter extra vocht en nee das geen pis)
En toen pakte zij haar mega dildo uit de kast en zei: Draai je maar even om.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef RonaldMcD het volgende:
Oh nog een toevoeging: M'n vriendin die op een bepaald moment (tijd geleden al) vroeg of ik 'into' anale seks was. Eerlijk als ik ben zei ik ja, waarop ik natuurlijk dezelfde vraag stelde en eveneens een 'ja' terug kreeg. Olé.
ej! ik werkte eerst nog tegen hoor, ben op de 1e verdieping toen nog blijven hangen achter de pcquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
dat was voor ons ook een WTF moment hoor
Moment dat ik denk: WTF!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef Billengezicht het volgende:
mijne had hem tijdens het pijpen afgebeten
toen moest ze kokhalzen en had ze me ondergekotst
en toen maakte ze het uit
en nu wil niemand mij meer
Ik word niet goed van die zogenaamde uitspraken: je weet niet wat je gemist hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Eros83 het volgende:
jeetje dat die er nog zijn joh, dat hoor je ook niet vaak meer. Nouja zelf ook weten natuurlijk ik respecteer het wel. Alleen je weet niet wat je mist/ gemist hebt.
Dude.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hmm een WTF moment wat nog vers in m'n geheugen ligt... Ah.
Mijn laatste (nu ex) vriendinnetje... Daar klikte het sexueel redelijk goed mee. Ze was in het begin nog maagd, maar ze leerde snel. Een aantal keer sex gehad.. Of met condooms, of voor het zingen de kerk uit, etc.
En, wat antwoorde je daarop?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'
..............................
Dat doet me denken aan een ding wat ik nog een keer wil uitproberen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ze heeft hem een hondenkoekje als beloning gegeven ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een ding wat ik nog een keer wil uitproberen.
Iemand het maybe al geprobeerd? Tijdens de seks een pak koekjes pakken (voorbereid dus, naast het bed) en roepen 'Koekje d'rbij?' Een lach of een klap, we zullen zien.
En dan de stukjes uit spuugt in je gezicht!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:17 schreef Mazora het volgende:
Wtf moment: Mn vriendin die me in mn kont bijt voor de grap:
Met chocolade gedaan, ik weet niet hoe snel die chocolade uit m'n mond was maar m'n vriendin was erg gretig!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
Iemand het maybe al geprobeerd? Tijdens de seks een pak koekjes pakken (voorbereid dus, naast het bed) en roepen 'Koekje d'rbij?' Een lach of een klap, we zullen zien.
nice one..quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:16 schreef Riot het volgende:
Ben eens gepijpt door de zus van m'n ex.
Omdat ze ruzie met d'r zus had zei ze.............
toen dacht ik ook WTF...
hehe, mooi, heeel mooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ooit met een vriendin...
Ik lag bovenop, en had ff een rustpauze. Ze keek me lief aan en drukte op mijn neus en zei heel lief "toet".
Ik bedacht me geen moment en stootte op dat moment met mijn heupen en penetreerde haar terwijl ik "TOET!" terug zei.
Voor haar een wtf moment denk ik.
Vannacht geprobeerd. Na de heftige, elkaar opvolgende orgasmes toch maar de magische woorden uitgesproken 'Koekje d'rbij?'. Een geile, voldane glimlach kwam mij tegemoet gevolgd door een 'Ja lekker'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef Keksi het volgende:
[..]
Met chocolade gedaan, ik weet niet hoe snel die chocolade uit m'n mond was maar m'n vriendin was erg gretig!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'
..............................
Minder... Helemaal als dat gezegd wordt tijdens de sexquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:08 schreef BlackOrchid het volgende:
Een ex waarmee ik voor het eerst een gesprek had om alles uit te praten die vroeg of hij nog 1 keer met mij in bed mocht, tja eh wtf..
Hehe niet goed gelezen.. een andere dan:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Minder... Helemaal als dat gezegd wordt tijdens de sex![]()
Ik had het over mezelf..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef Nuek het volgende:
Ik had het wel goed gelezenhet ging toch over wtf-momenten tijdens de sex!
Haha, ik deed dat ook wel eens bij mijn ex als ik wat gedronken had. En dan was hij het dus die dacht: WTF doe niet zo domquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:53 schreef seilram het volgende:
Iemand uit een ander topic (size does matter) herrinerde mij ineens aan een erg gezellige WTF?
Na een avondje singstar met wat vrienden (leuk spelletje btw) lag ik met partner in bed...... tja...... raad je het al?Heb ik met zijn "microfoon" een mooi liedje voor hem gezongen. Lol. Was een leuke avond verder
![]()
Voegenkit? wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef Aventura het volgende:
...dat iemand een kwakje had dat ik het beste kan omschrijven als voegenkit..brr..
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef RonaldMcD het volgende:
Hmpf, mededeling tussendoor. Er zijn blijkbaar 'vrienden' van me die hier ook lopen te lurken en mijn posts openbaar maken op een ander forum waar nog meer 'vrienden' zitten en mij hiermee belachelijk proberen te maken.
Stoer jongens, erg stoer! Lame fuckers.
Anyways, ga vooral verder in dit topic!
Nou geprobeerd hoor... Het antwoord was: 'nee!'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:48 schreef Sanduhrr het volgende:
Volgende ochtend, wakker, koppijn! ..zien jas: Crunchy cum!![]()
arm dingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:25 schreef Rhoona het volgende:
Had laatst (een wat mindere) one night stand, te dronken en zo, dan gaat het allemaal wat minder. Hij na een paar minuten al klaar (gelukkig wel een lang voorspel) en dan vragen of ik ben klaar gekomen... WTF... Wat denk je zelf?!
idd erg bekend: "ja, *kreun, hijg steun* ja, KRAMP!, nee..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:38 schreef JooB het volgende:
En deze is ook altijd "Leuk": 'Au, au, au,....Kramp!!!'![]()
Fokke en Sukke: ¨eerst neuken, dan zuipen¨quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:25 schreef Rhoona het volgende:
Had laatst (een wat mindere) one night stand, te dronken en zo, dan gaat het allemaal wat minder. Hij na een paar minuten al klaar (gelukkig wel een lang voorspel) en dan vragen of ik ben klaar gekomen... WTF... Wat denk je zelf?!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:37 schreef Xebrozius het volgende:
-edit- doe maar niet.
Goede illustratie van WTF moment.
PS: sukkels die dat beveiliging-dingetje installeren moeten niet gaan huilen, had je hem maar moeten wegklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |