abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24520156
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Limme het volgende:

[..]

vindt jij maar eens een mannetje
sex met vrienden doelde ze op
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24520298
whahaha cinnamongirl, misschien maargoed ook dat je hem nooit weer heb gezien.
Als je hem namelijk moet uitleggen waarom je em gesmeerd was...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:11:01 #93
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_24521258
Mijn laatste WTF-moment was even schrikken...

En misschien zijn er mensen die het ook wel eens hebben meegemaakt; na de sex erachter komen dat het condoom zoek is Terwijl je er toch zeker van was dat ie.. dat ie... nouja, dat 'ie mee 'terug' kwam toen het afgelopen was... Natuurlijk vonden we 'm terug op de plaats waar je na even nadenken vanzelf op kwam... Gelukkig was er verder niks mee mis gegaan en heben we er nog om kunnen lachen ook
...That makes kinda two of us...
pi_24521325
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef ElCriz het volgende:
Mijn laatste WTF-moment was even schrikken...

En misschien zijn er mensen die het ook wel eens hebben meegemaakt; na de sex erachter komen dat het condoom zoek is Terwijl je er toch zeker van was dat ie.. dat ie... nouja, dat 'ie mee 'terug' kwam toen het afgelopen was... Natuurlijk vonden we 'm terug op de plaats waar je na even nadenken vanzelf op kwam... Gelukkig was er verder niks mee mis gegaan en heben we er nog om kunnen lachen ook
pi_24521489
Mijn ex vriendje kwam op bezoek om te praten en besprong me meteen.. 's ochtends vroeg.. nee, dat had ik niet verwacht.
Delivered without an information leaflet
pi_24521727
Een echte WTF moment was voor mij sex op een op het strand van een onbewoond eiland, dat opeens bewoond bleek te zijn.
pi_24523532
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 19:01 schreef ritjero het volgende:
whahaha cinnamongirl, misschien maargoed ook dat je hem nooit weer heb gezien.
Als je hem namelijk moet uitleggen waarom je em gesmeerd was...
Och ik had hem wakker kunnen stompen en in zijn oor kunnen schreeuwen dat ie er geen reet van bakt in bed en dat zijn pik kleiner dan de norm is en dat ie een smerig snurkend varken is...
Maar zo'n vrouw ben ik niet
pi_24524738
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Bwhahahahahahahahaha!!!!!!

Wat en wilde meid ben jij zeg!!!!!!!

Kan iemand me even wegdragen, ik val echt om van het lachen hier!!!

HULDE!!!!!!
beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:39:29 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24524827
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:35 schreef Passione het volgende:

[..]

beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..
Jullie willen toch altijd zo lekker multicultureel doen in Nederland? Prima, laat er ook patsers zijn
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24531426
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 09:40 schreef Eros83 het volgende:
Oh man dat is lullig voor je . Als ik jou was zou ik dan maar snel een ander zoeken aangezien je niet met een vrouw wil die aan iemand anders denk als jij met dr bezig bent. Tenminste ik niet.
Had er ook niet echt iets mee
Lambo of Rekt
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:54:10 #101
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24539426
Hmm een WTF moment wat nog vers in m'n geheugen ligt... Ah.

Mijn laatste (nu ex) vriendinnetje... Daar klikte het sexueel redelijk goed mee. Ze was in het begin nog maagd, maar ze leerde snel. Een aantal keer sex gehad.. Of met condooms, of voor het zingen de kerk uit, etc. Zegt ze een keer, totaal onverwacht: "Kom maar in me klaar, ik moet toch morgen ongesteld worden". Ik: "Weet je het zeker?" Zij: "Heel erg zeker. Ik wil dat je in me klaarkomt". Nou, ja, als man zeg je daar natuurlijk geen nee tegen.

Volgende dag: "Lieverd, ben je al ongesteld?" "Nee, maar dat zal later op de dag wel gebeuren!" "Goed."

Nee hoor. Dag erna: "Euh, lief... ik ben nog steeds niet ongesteld". Dat was nogal een WTF moment voor mij. Wij een zwangerschapstest halen, negatieve uitslag. Kreeg ik later op die dag te horen dat je minstends 3 dagen moest wachten. Wij konden ondertussen onze lust niet echt bedwingen, en hebben nog 2x sex gehad (met de standaard techniques weer), waardoor de volgende test toch een week op zich liet wachten. En ondertussen nog steeds niet ongesteld hoor.

Ondertussen wist mijn ma en haar zus er al van. Die ouders (streng gelovig) kregen er ook lucht van. Hoewel het uiteindelijk goed is afgelopen (negatieve uitslag), was de blik op het gezicht van die ouders onvergeetbaar. * Dat* moet pas een WTF moment voor hun geweest zijn.

Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
There is consciousness in all things.
  donderdag 13 januari 2005 @ 01:42:58 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24540204
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
...terwijl jij toch zelf degene was die 'm had veroorzaakt
pi_24540648
mwah, toen ik, op de verjaardag van mn ex, met mn ex en een vriendin in bed belande en er na +- 30 min een of andere kerel naar boven kwam om te zeiken dat we niet netjes waren en beneden bij de gasten moesten zitten ofzo.. heb het hem nog steeds niet vergeven.

's avonds laat nogmaals met die 2 in bed toen iedereen ging slapen enzo (was ook onze planning, al werd er wel beetje gekloot ;x ), komt er ffs nog een kerel bijliggen :| toen ben ik maar ergens anders gaan liggen

Was gewoon een hele wtf dag
pi_24540667
Ik neukte laatst een chick. Gaat de deur van de slaapkamer ineens open. Komen daar zussen, moeders en oma aangesneld. Ik; "WTF!". Zij zo in koor; "Ja wij willen ook".

The gum you like, is coming back in style.
pi_24540731
quote:

Een Queef!! Lachen man...en ik snap dat zij zich schaamt...jij ligt er een beetje lomp lucht in te pompen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 13 januari 2005 @ 07:57:46 #106
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_24541559
Vaginale Scheetjes
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:43:05 #107
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_24542409
er achter komen na 3 maanden dat je vriendin de neiging heeft iets meer vocht aan te maken dan standaard..... ben je lekker bezig komt er ineens een warme gloed over je benen zetten..... das een heel prettig WTF moment

(denk aan ongeveer een halve liter extra vocht en nee das geen pis )
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_24542770
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:21 schreef Whistler112 het volgende:
mwah, toen ik, op de verjaardag van mn ex, met mn ex en een vriendin in bed belande en er na +- 30 min een of andere kerel naar boven kwam om te zeiken dat we niet netjes waren en beneden bij de gasten moesten zitten ofzo.. heb het hem nog steeds niet vergeven.

's avonds laat nogmaals met die 2 in bed toen iedereen ging slapen enzo (was ook onze planning, al werd er wel beetje gekloot ;x ), komt er ffs nog een kerel bijliggen :| toen ben ik maar ergens anders gaan liggen

Was gewoon een hele wtf dag
dat was voor ons ook een WTF moment hoor
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:10:06 #109
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_24543732
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef madmatt het volgende:
er achter komen na 3 maanden dat je vriendin de neiging heeft iets meer vocht aan te maken dan standaard..... ben je lekker bezig komt er ineens een warme gloed over je benen zetten..... das een heel prettig WTF moment

(denk aan ongeveer een halve liter extra vocht en nee das geen pis )
A tsunami-girl! haha, dat is idd best WTF als je dat voor de eerste keer meemaakt.
There is consciousness in all things.
  donderdag 13 januari 2005 @ 11:37:57 #110
35662 Heintje
Gears of War.
pi_24544176
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef RonaldMcD het volgende:
Oh nog een toevoeging: M'n vriendin die op een bepaald moment (tijd geleden al) vroeg of ik 'into' anale seks was. Eerlijk als ik ben zei ik ja, waarop ik natuurlijk dezelfde vraag stelde en eveneens een 'ja' terug kreeg. Olé.
En toen pakte zij haar mega dildo uit de kast en zei: Draai je maar even om.
Jij: WTF
Zij: Olé
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_24545562
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

dat was voor ons ook een WTF moment hoor
ej! ik werkte eerst nog tegen hoor, ben op de 1e verdieping toen nog blijven hangen achter de pc , alleen dat vonden de dames niet goed
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:16:40 #112
102747 Riot
Je weet toch....
pi_24545805
Ben eens gepijpt door de zus van m'n ex.
Omdat ze ruzie met d'r zus had zei ze.............
toen dacht ik ook WTF...
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:21:03 #113
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_24545888
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef Billengezicht het volgende:
mijne had hem tijdens het pijpen afgebeten
toen moest ze kokhalzen en had ze me ondergekotst
en toen maakte ze het uit
en nu wil niemand mij meer
Moment dat ik denk: WTF!
Niet mieten! Door gieten!
pi_24546204
Was nog met mn ex, ik lag bovenop zeg maar, en ze duwde mij van haar af, aangezien ze een ander standje wou ofzo, dus er kwam redelijk wat spanning op mijn geslacht. Op het moment dat hij eruit floepte kwam er meteen een lading vocht mee naar buiten recht in mn gezicht
(katapult idee dus)
wtf.. maar wel gelachen samen
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:53:22 #115
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_24546461
Iemand uit een ander topic (size does matter ) herrinerde mij ineens aan een erg gezellige WTF?
Na een avondje singstar met wat vrienden (leuk spelletje btw) lag ik met partner in bed...... tja...... raad je het al? Heb ik met zijn "microfoon" een mooi liedje voor hem gezongen. Lol. Was een leuke avond verder
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 13 januari 2005 @ 23:58:04 #116
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24554616
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'

..............................
Proud Powerpauper
pi_24557535
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Eros83 het volgende:
jeetje dat die er nog zijn joh, dat hoor je ook niet vaak meer. Nouja zelf ook weten natuurlijk ik respecteer het wel. Alleen je weet niet wat je mist/ gemist hebt.
Ik word niet goed van die zogenaamde uitspraken: je weet niet wat je gemist hebt.
Naar hun idee missen ze niks maar krijgen ze er wat bij.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:07:59 #118
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_24558067
quote:
Hmm een WTF moment wat nog vers in m'n geheugen ligt... Ah.

Mijn laatste (nu ex) vriendinnetje... Daar klikte het sexueel redelijk goed mee. Ze was in het begin nog maagd, maar ze leerde snel. Een aantal keer sex gehad.. Of met condooms, of voor het zingen de kerk uit, etc.
Dude.
pi_24560388
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'

..............................
En, wat antwoorde je daarop?
Seems the only difference between mid week shit and weekend is how loud I speak
The Streets - Same Old Thing
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:37:25 #120
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24562795
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:37 schreef RonaldMcD het volgende:

[..]

En, wat antwoorde je daarop?
Ze heeft hem een hondenkoekje als beloning gegeven ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')