sex met vrienden doelde ze opquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:11 schreef ElCriz het volgende:
Mijn laatste WTF-moment was even schrikken...![]()
En misschien zijn er mensen die het ook wel eens hebben meegemaakt; na de sex erachter komen dat het condoom zoek isTerwijl je er toch zeker van was dat ie.. dat ie... nouja, dat 'ie mee 'terug' kwam toen het afgelopen was... Natuurlijk vonden we 'm terug op de plaats waar je na even nadenken vanzelf op kwam... Gelukkig was er verder niks mee mis gegaan en heben we er nog om kunnen lachen ook
Och ik had hem wakker kunnen stompen en in zijn oor kunnen schreeuwen dat ie er geen reet van bakt in bed en dat zijn pik kleiner dan de norm is en dat ie een smerig snurkend varken is...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:01 schreef ritjero het volgende:
whahaha cinnamongirl, misschien maargoed ook dat je hem nooit weer heb gezien.
Als je hem namelijk moet uitleggen waarom je em gesmeerd was...
beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:28 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Bwhahahahahahahahaha!!!!!!
Wat en wilde meid ben jij zeg!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Kan iemand me even wegdragen, ik val echt om van het lachen hier!!!
HULDE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Jullie willen toch altijd zo lekker multicultureel doen in Nederland? Prima, laat er ook patsers zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:35 schreef Passione het volgende:
[..]
beleef je er plezier aan? Stoer doen tegenover iemand uit '88? Doe ff relaxed ofzo, patser..
Had er ook niet echt iets meequote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:40 schreef Eros83 het volgende:
Oh man dat is lullig voor je . Als ik jou was zou ik dan maar snel een ander zoeken aangezien je niet met een vrouw wil die aan iemand anders denk als jij met dr bezig bent. Tenminste ik niet.
...terwijl jij toch zelf degene was die 'm had veroorzaaktquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
Een Queef!! Lachen man...en ik snap dat zij zich schaamt...jij ligt er een beetje lomp lucht in te pompen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
dat was voor ons ook een WTF moment hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:21 schreef Whistler112 het volgende:
mwah, toen ik, op de verjaardag van mn ex, met mn ex en een vriendin in bed belande en er na +- 30 min een of andere kerel naar boven kwam om te zeiken dat we niet netjes waren en beneden bij de gasten moesten zitten ofzo.. heb het hem nog steeds niet vergeven.
's avonds laat nogmaals met die 2 in bed toen iedereen ging slapen enzo (was ook onze planning, al werd er wel beetje gekloot ;x ), komt er ffs nog een kerel bijliggen :| toen ben ik maar ergens anders gaan liggen
Was gewoon een hele wtf dag
A tsunami-girl! haha, dat is idd best WTF als je dat voor de eerste keer meemaakt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef madmatt het volgende:
er achter komen na 3 maanden dat je vriendin de neiging heeft iets meer vocht aan te maken dan standaard..... ben je lekker bezig komt er ineens een warme gloed over je benen zetten..... das een heel prettig WTF moment
(denk aan ongeveer een halve liter extra vocht en nee das geen pis)
En toen pakte zij haar mega dildo uit de kast en zei: Draai je maar even om.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef RonaldMcD het volgende:
Oh nog een toevoeging: M'n vriendin die op een bepaald moment (tijd geleden al) vroeg of ik 'into' anale seks was. Eerlijk als ik ben zei ik ja, waarop ik natuurlijk dezelfde vraag stelde en eveneens een 'ja' terug kreeg. Olé.
ej! ik werkte eerst nog tegen hoor, ben op de 1e verdieping toen nog blijven hangen achter de pcquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
dat was voor ons ook een WTF moment hoor
Moment dat ik denk: WTF!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef Billengezicht het volgende:
mijne had hem tijdens het pijpen afgebeten
toen moest ze kokhalzen en had ze me ondergekotst
en toen maakte ze het uit
en nu wil niemand mij meer
Ik word niet goed van die zogenaamde uitspraken: je weet niet wat je gemist hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Eros83 het volgende:
jeetje dat die er nog zijn joh, dat hoor je ook niet vaak meer. Nouja zelf ook weten natuurlijk ik respecteer het wel. Alleen je weet niet wat je mist/ gemist hebt.
Dude.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hmm een WTF moment wat nog vers in m'n geheugen ligt... Ah.
Mijn laatste (nu ex) vriendinnetje... Daar klikte het sexueel redelijk goed mee. Ze was in het begin nog maagd, maar ze leerde snel. Een aantal keer sex gehad.. Of met condooms, of voor het zingen de kerk uit, etc.
En, wat antwoorde je daarop?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'
..............................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |