...terwijl jij toch zelf degene was die 'm had veroorzaaktquote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
Een Queef!! Lachen man...en ik snap dat zij zich schaamt...jij ligt er een beetje lomp lucht in te pompen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Een ander WTF moment is van een paar vriendinnetjes terug.. Toen ik voor de eerste (en gelukkig enige) keer ondervond hoe een vaginale scheet hoorde (en voelde). Ik schrok me helemaal de tering, en zij schaamde zich rot.. Was best wel een WTF moment.
dat was voor ons ook een WTF moment hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:21 schreef Whistler112 het volgende:
mwah, toen ik, op de verjaardag van mn ex, met mn ex en een vriendin in bed belande en er na +- 30 min een of andere kerel naar boven kwam om te zeiken dat we niet netjes waren en beneden bij de gasten moesten zitten ofzo.. heb het hem nog steeds niet vergeven.
's avonds laat nogmaals met die 2 in bed toen iedereen ging slapen enzo (was ook onze planning, al werd er wel beetje gekloot ;x ), komt er ffs nog een kerel bijliggen :| toen ben ik maar ergens anders gaan liggen
Was gewoon een hele wtf dag
A tsunami-girl! haha, dat is idd best WTF als je dat voor de eerste keer meemaakt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:43 schreef madmatt het volgende:
er achter komen na 3 maanden dat je vriendin de neiging heeft iets meer vocht aan te maken dan standaard..... ben je lekker bezig komt er ineens een warme gloed over je benen zetten..... das een heel prettig WTF moment
(denk aan ongeveer een halve liter extra vocht en nee das geen pis)
En toen pakte zij haar mega dildo uit de kast en zei: Draai je maar even om.quote:Op maandag 10 januari 2005 19:21 schreef RonaldMcD het volgende:
Oh nog een toevoeging: M'n vriendin die op een bepaald moment (tijd geleden al) vroeg of ik 'into' anale seks was. Eerlijk als ik ben zei ik ja, waarop ik natuurlijk dezelfde vraag stelde en eveneens een 'ja' terug kreeg. Olé.
ej! ik werkte eerst nog tegen hoor, ben op de 1e verdieping toen nog blijven hangen achter de pcquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
dat was voor ons ook een WTF moment hoor
Moment dat ik denk: WTF!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:39 schreef Billengezicht het volgende:
mijne had hem tijdens het pijpen afgebeten
toen moest ze kokhalzen en had ze me ondergekotst
en toen maakte ze het uit
en nu wil niemand mij meer
Ik word niet goed van die zogenaamde uitspraken: je weet niet wat je gemist hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:06 schreef Eros83 het volgende:
jeetje dat die er nog zijn joh, dat hoor je ook niet vaak meer. Nouja zelf ook weten natuurlijk ik respecteer het wel. Alleen je weet niet wat je mist/ gemist hebt.
Dude.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:54 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hmm een WTF moment wat nog vers in m'n geheugen ligt... Ah.
Mijn laatste (nu ex) vriendinnetje... Daar klikte het sexueel redelijk goed mee. Ze was in het begin nog maagd, maar ze leerde snel. Een aantal keer sex gehad.. Of met condooms, of voor het zingen de kerk uit, etc.
En, wat antwoorde je daarop?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'
..............................
Dat doet me denken aan een ding wat ik nog een keer wil uitproberen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ze heeft hem een hondenkoekje als beloning gegeven ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een ding wat ik nog een keer wil uitproberen.
Iemand het maybe al geprobeerd? Tijdens de seks een pak koekjes pakken (voorbereid dus, naast het bed) en roepen 'Koekje d'rbij?' Een lach of een klap, we zullen zien.
En dan de stukjes uit spuugt in je gezicht!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:17 schreef Mazora het volgende:
Wtf moment: Mn vriendin die me in mn kont bijt voor de grap:
Met chocolade gedaan, ik weet niet hoe snel die chocolade uit m'n mond was maar m'n vriendin was erg gretig!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
Iemand het maybe al geprobeerd? Tijdens de seks een pak koekjes pakken (voorbereid dus, naast het bed) en roepen 'Koekje d'rbij?' Een lach of een klap, we zullen zien.
nice one..quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:16 schreef Riot het volgende:
Ben eens gepijpt door de zus van m'n ex.
Omdat ze ruzie met d'r zus had zei ze.............
toen dacht ik ook WTF...
hehe, mooi, heeel mooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ooit met een vriendin...
Ik lag bovenop, en had ff een rustpauze. Ze keek me lief aan en drukte op mijn neus en zei heel lief "toet".
Ik bedacht me geen moment en stootte op dat moment met mijn heupen en penetreerde haar terwijl ik "TOET!" terug zei.
Voor haar een wtf moment denk ik.
Vannacht geprobeerd. Na de heftige, elkaar opvolgende orgasmes toch maar de magische woorden uitgesproken 'Koekje d'rbij?'. Een geile, voldane glimlach kwam mij tegemoet gevolgd door een 'Ja lekker'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:34 schreef Keksi het volgende:
[..]
Met chocolade gedaan, ik weet niet hoe snel die chocolade uit m'n mond was maar m'n vriendin was erg gretig!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:58 schreef Nuek het volgende:
Mijn WTF-moment: na een befbeurt te horen krijgen 'ik kan wel likken als lassie he?'
..............................
Minder... Helemaal als dat gezegd wordt tijdens de sexquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:08 schreef BlackOrchid het volgende:
Een ex waarmee ik voor het eerst een gesprek had om alles uit te praten die vroeg of hij nog 1 keer met mij in bed mocht, tja eh wtf..
Hehe niet goed gelezen.. een andere dan:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Minder... Helemaal als dat gezegd wordt tijdens de sex![]()
Ik had het over mezelf..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:04 schreef Nuek het volgende:
Ik had het wel goed gelezenhet ging toch over wtf-momenten tijdens de sex!
Haha, ik deed dat ook wel eens bij mijn ex als ik wat gedronken had. En dan was hij het dus die dacht: WTF doe niet zo domquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:53 schreef seilram het volgende:
Iemand uit een ander topic (size does matter) herrinerde mij ineens aan een erg gezellige WTF?
Na een avondje singstar met wat vrienden (leuk spelletje btw) lag ik met partner in bed...... tja...... raad je het al?Heb ik met zijn "microfoon" een mooi liedje voor hem gezongen. Lol. Was een leuke avond verder
![]()
Voegenkit? wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:08 schreef Aventura het volgende:
...dat iemand een kwakje had dat ik het beste kan omschrijven als voegenkit..brr..
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef RonaldMcD het volgende:
Hmpf, mededeling tussendoor. Er zijn blijkbaar 'vrienden' van me die hier ook lopen te lurken en mijn posts openbaar maken op een ander forum waar nog meer 'vrienden' zitten en mij hiermee belachelijk proberen te maken.
Stoer jongens, erg stoer! Lame fuckers.
Anyways, ga vooral verder in dit topic!
Nou geprobeerd hoor... Het antwoord was: 'nee!'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef RonaldMcD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:48 schreef Sanduhrr het volgende:
Volgende ochtend, wakker, koppijn! ..zien jas: Crunchy cum!![]()
arm dingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:25 schreef Rhoona het volgende:
Had laatst (een wat mindere) one night stand, te dronken en zo, dan gaat het allemaal wat minder. Hij na een paar minuten al klaar (gelukkig wel een lang voorspel) en dan vragen of ik ben klaar gekomen... WTF... Wat denk je zelf?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |