Dit zijn geen blunders, dit zijn opvallende momenten. En das anders in mijn boekje dan een blunderquote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:
Hoort dit niet in de sex dan wel geslachtsblunderstopic?
edit leesfout .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:28 schreef J3roen het volgende:
een WTF moment....
afgelope zaterdag nacht... me vriendin en ik lekker met voorspel en we willen overgaan op het echte werk, en er dan achterkomen dat het pak condooms met 12 condooms erin dat je eergister hebt gehaald, alweer leeg is. waarbij je je op je achterhoofd krabt en denkt, WTF we lijken wel een stel konijntjes. niet leukmoesten we het op minder leuke manier afmaken.
AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef foetre het volgende:
@J3roen gebruik jij nog condooms das uit de tijd gek
Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.
Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.
The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...
Theo van Gogh - Allah weet het beter, blz 247.
De Nederlandse versie schept meer verwarring.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:42 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.
Geef toe.
ééééééén?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Robertje het volgende:
Ik ben nog niet getrouwd dus....
Geen sex voor het huwelijkquote:
Ik ken Robertje al vanaf de lagere school (jawel, we hebben op school gezeten) en dit is absoluut waar.quote:
Jij zit nog steeds op school.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:22 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik ken Robertje al vanaf de lagere school (jawel, we hebben op school gezeten) en dit is absoluut waar.
daar hebben ze dus drugs voor uitgevondenquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:39 schreef Eros83 het volgende:
Hmm ik denk dat ze vooral er spijt van hebben als ze eenmaal getrouwd zijn aangezien je dan meestal al ergens achterin de 20 begin 30 zit. Dan ben je al over je lichamelijk toppunt heen en heb je nooit echt kunnen experimenteren. en dat is nou juist t leuke aan sex vind ik.
Wat vervelend voor je....quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:23 schreef Metro2005 het volgende:
ik zat gister te internetten en mijn vriendin begon ineens me te pijpen, toen dacht ik wel even WTF
Geil gevoel man.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:59 schreef Foo_niks het volgende:
Zijn dat nou spoelwormen achter mijn eikel?
Hey dat komt mij ook bekend voor dat is inderdaad best wel klote sta je wel ff snel je vingers te drogenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:41 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste wtf moment
Was voor het 1st 's middags bij me toenmalige vriendin..
Beetje bezig in de 'erogene zones'
bonk,bonk,bonk, hoi mam!
Was dr moeder dr aan gekomen, had me broek half dicht gepropt, riem hing nog los.
Moest ik me voorstellen met mn natte vingers die net uit haar dochter kwamen..
'hoi, ik ben jelle'
Weet niet of het hier thuishoort, maar was wel vreemd.
Heb je er niet eens wat van gezegd?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had een keer een ONS, na de sex rolde ie van me af, viel METEEN in slaap en snurkte echt OORVERDOVEND.
Ik was eerst perplex, toen razend. Ben hem meteen gepeerd. Voor mij eens maar nooit weer.
ONS???quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had een keer een ONS, na de sex rolde ie van me af, viel METEEN in slaap en snurkte echt OORVERDOVEND.
Ik was eerst perplex, toen razend. Ben hem meteen gepeerd. Voor mij eens maar nooit weer.
Klopt! Nee ik heb er niks van gezegd, ik ben hem in het holst van de nacht gesmeerd en heb hem nooit weer gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |