abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24371892
WTF als in: What The Fuck dus, om het ff duidelijk te maken. Wat zijn jouw momenten tijdens/voor/na de seks waarvan je dacht 'holy shit, dat had ik niet verwacht', zij het positief of negatief. Acties van je partner waar je ff van moest schrikken/slikken/stikken (ga zelf maar door ).

Omdat een topicstarter naar mijn mening altijd het goede voorbeeld moet geven:

- Gepijpt worden terwijl m'n vriendin ijsblokjes in d'r mond had (wat ik dus niet wist van tevoren).
- Zomaar tijdens het tv kijken gepijpt worden terwijl er familie in huis rondliep (broek omlaag, hoppa) (Dit was trouwens tijdens Star Trek Voyager, voor degenen die het willen weten)

Zegt u maar..
Seems the only difference between mid week shit and weekend is how loud I speak
The Streets - Same Old Thing
pi_24372409
Hahaha - en maar kicken op 7of9
Magoe ... Een lekkere WTF: in de vakantie: Mevrouw heeft gedouched en komt in jurk naar buiten (waar anderen dus kunnen kijken) en toont dat ze er niks onder heeft; onnodig om te zeggen dat 'hij' zich direct wilde laten gelden; gelukkig waren de tuinstoelen daar erg sterk en niks van de buren gehoord, terwijl ze wel konden kijken (Had ik dus nooit van mevrouw verwacht)
Wat minder: Lekker aan de pijp, kom je klaar en dan gaat ze alleen nog met het handje verder Jammer hoor!! (Maargoed, nog genoeg herkansingen hoor!)
pi_24373838
Hoort dit niet in de sex dan wel geslachtsblunderstopic?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_24375358
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef DanielBo het volgende:
Hoort dit niet in de sex dan wel geslachtsblunderstopic?
Dit zijn geen blunders, dit zijn opvallende momenten. En das anders in mijn boekje dan een blunder Dus je moet denken aan momenten waarbij je dacht van 'damn, ik wist niet dat (insert name van (seks)partner) zulke dingen zou doen'
Seems the only difference between mid week shit and weekend is how loud I speak
The Streets - Same Old Thing
pi_24383927
een WTF moment....
afgelope zaterdag nacht... me vriendin en ik lekker met voorspel en we willen overgaan op het echte werk, en er dan achterkomen dat het pak condooms met 12 condooms erin dat je eergister hebt gehaald, alweer leeg is. waarbij je je op je achterhoofd krabt en denkt, WTF we lijken wel een stel konijntjes. niet leuk moesten we het op minder leuke manier afmaken.
pi_24383986
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:28 schreef J3roen het volgende:
een WTF moment....
afgelope zaterdag nacht... me vriendin en ik lekker met voorspel en we willen overgaan op het echte werk, en er dan achterkomen dat het pak condooms met 12 condooms erin dat je eergister hebt gehaald, alweer leeg is. waarbij je je op je achterhoofd krabt en denkt, WTF we lijken wel een stel konijntjes. niet leuk moesten we het op minder leuke manier afmaken.
edit leesfout .

Ik zal es ff nadenken, post zo wel weer.
onder
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:09:38 #7
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_24384738
@J3roen gebruik jij nog condooms das uit de tijd gek
pi_24384913
mja, ken me vriendin net 2 weken en ze is niet aan de pil mag dan uit de tijd zijn, maar voorlopig blijft het zo :p
pi_24384926
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef foetre het volgende:
@J3roen gebruik jij nog condooms das uit de tijd gek
AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:28:54 #10
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24384988
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:23 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

AIDS is inderdaad echt helemaal dé shit.
Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_24385013
no leaf clover?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:37:04 #12
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24385088
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Leuke signature, maar laat hem gewoon in het Engels, net even wat krachtiger.
Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...
Theo van Gogh - Allah weet het beter, blz 247.
pi_24385111
mijne had hem tijdens het pijpen afgebeten
toen moest ze kokhalzen en had ze me ondergekotst
en toen maakte ze het uit
en nu wil niemand mij meer
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:42:19 #14
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_24385142
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik kwam hem tegen in een NEDERLANDS boek...
Theo van Gogh - Allah weet het beter, blz 247.
The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.

Geef toe.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:43:21 #15
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24385150
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:42 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

The light at the end of the tunnel.... is nothing but a freight-train coming your way.

Geef toe.
De Nederlandse versie schept meer verwarring.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:31:52 #16
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_24388576
Een WTF moment.. even denken. Ik was aan het zoenen zijn met iemand, hij ging via de achterkant van mn broek naar binnen, hij voelt beetje aan mn string, en opeens voel je een vinger in je kont, toen dacht ik wel even wtf??
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:25:08 #17
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24395013
Ik ben nog niet getrouwd dus....
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24395114
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:25 schreef Robertje het volgende:
Ik ben nog niet getrouwd dus....
ééééééén?

dus wat?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:33:28 #19
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24395152
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:30 schreef KeesKeesKees het volgende:

[..]

ééééééén?

dus wat?
Geen sex voor het huwelijk
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24410886
jeetje dat die er nog zijn joh, dat hoor je ook niet vaak meer. Nouja zelf ook weten natuurlijk ik respecteer het wel. Alleen je weet niet wat je mist/ gemist hebt.
A dirty mind is a joy forever
pi_24411178
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:33 schreef Robertje het volgende:

[..]

Ik ken Robertje al vanaf de lagere school (jawel, we hebben op school gezeten) en dit is absoluut waar.
bla bla bla......
pi_24411441
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:33 schreef Robertje het volgende:

[..]

dat is pas een WTF moment
pi_24411499
Hmm ik denk dat ze vooral er spijt van hebben als ze eenmaal getrouwd zijn aangezien je dan meestal al ergens achterin de 20 begin 30 zit. Dan ben je al over je lichamelijk toppunt heen en heb je nooit echt kunnen experimenteren. en dat is nou juist t leuke aan sex vind ik.
A dirty mind is a joy forever
pi_24411520
was al een paar keer met een jongen wezen stappen, maar verder was er nog niet echt iets gebeurt. Het was een hele rustige, verlegen, beetje suffe studie-type jongen.
Op een middag kwam ik hem toevallig tegen in de stad en we gingen wat drinken. Van het een kwam het ander en we belandde bij mij op mijn kamer. Toen begon hij zich ineens uit te kleden en bleek hij onder zijn kleren niets aan te hebben, behalve een soort leer/lak shirtje en geen short.
Had nog al zoiets van WTF zeker omdat we elkaart die dag niet zouden zien en toevallig op mijn kamer belandde en omdat hi zo verlegen leek.

uiteindelijk is er niets gebeurt, was toch een iets te groot WTF moment voor me
pi_24411556
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:36 schreef BobRooney het volgende:

[..]

dat is pas een WTF moment
En natuurlijk grote bullshit

Oops..
bla bla bla......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: