Hij heeft pas zijn contract verlengd tot 2008, dus uiteindelijk zal hij het niet langer uithouden dan tot komende zomer, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ze willen hem vermoedelijk verhuren, dus zal niet veel zijn.
Wat moet Cheslea nou met Kalou , alsof ze met een spitsen probleem zitten , voor Feyenoord zou het wel mooi zijn een beetje geldquote:Op zondag 9 januari 2005 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea are set to offer striker Mateja Kezman and £10m cash for Tottenham's Jermain Defoe. (News of the World)
Chelsea have agreed a £10m fee with Dutch club Feyenoord for their 19-year-old striker Salomon Kalou. (Sunday Mirror)
Is dat dé Gaby Mudingayi ? Die Belgisch-Congolese bankzitter van bij AA Gent ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaby Mudingayi zegt dat Arsenal bij Torino een bod van 1,5 mio op hem heeft gedaan.
Laat maar komen Defoe kunnen we toch niet vast houden... en krijgen er Kezman voor terug + 15 miljoen pondquote:Op zondag 9 januari 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Kezze + 15 miljoen naar Spurs voor Defoe. Wel compleet zijn, mm
Betrouwbaarheidsgraad 0 dusquote:Op zondag 9 januari 2005 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea are set to offer striker Mateja Kezman and £10m cash for Tottenham's Jermain Defoe. (News of the World)
Tja, het lijkt wel een goede deal. Maar ja, voorlopig heeft Kezman zich nog niet bewezen in Engeland en Defoe wel. Ik weet nog niet of ik het zou doen, maar het geld wat erbij komt, maakt natuurlijk een hoop goed.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
Ik zou het ook doen als ik de Spurs (mooie club trouwens) was. Kezman met Keane en Kanouté als voorhoede, dát is pas K3 met powerEn dan ook nog 15 miljoen om uit te geven, daar zou ik dan een stabiele middenvelder en een verdediger van halen
En als de Spurs het echt slim spelen, halen ze dan Van Bommel er ook nog bij, en kunnen ze CL voetbal halen volgend jaar, mits ze Ledley King, de keeper en Kanouté behouden
Sorry, had de eerste reactie erover niet gezien, dus dacht dat jij het "tussen neus en lippen door" gaf op die manierquote:Op zondag 9 januari 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik reageerde op dat gerucht, ik bracht het niet.
tuulik.. leuk verzonnen grapjasquote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef yvette1982 het volgende:
BREAKING NEWS: Feyenoord en Chelsea rond over Kalou
ROTTERDAM, 10 januari 2005 17:53 - Het bericht werd vandaag door alle betrokkenen ontkend, maar de overgang van Salomon Kalou naar Chelsea is definitief. De Londense club onderhandelde de afgelopen weken uitvoerig met de Rotterdammers over de transfer van de 19-jarige spits en was daarin uiteindelijk succesvol. Als transfersom wordt 15 miljoen euro genoemd, maar het is niet bekend of dit bedrag klopt.
Het is niet de bedoeling dat Kalou al tussentijds naar Engeland vertrekt. De Ivoriaan zal zich na dit seizoen bij Chelsea melden
die spelen gewoon in de primera division en daar doen ze het nog goed ook. En waarschijnlijk zullen ze daar ook wel in blijven.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Zo, dat is pas een stap terug.. Of spelen ze aardig in de Primera D.?
Laat die gozer maar naar the Saints gaan... zie die gozer liever niet bij de Spurs !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:02 schreef ChAoZ het volgende:
Spurs en Southampton worden ook genoemd ivm Mido (zie bbc football)
Sorry mm, maar we hebben em afgetest, hij is alweer een paar dagen naar Duitsland toequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Marco Toppmöller naar Cambuur
Volgens mij speelde die zelfs al mee in enkele interlands toen hij nog maar een jaar of 16 was.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pius Ikedia naar Tottenham Hotspur!
Maar ik ben benieuwd hoe ze die werkvergunning gaan regelen, want is ie wel international?
Hij is gescout in Toulon, als jeugdinternational. Hij zal ook heus wel een interlandje hebben gespeeld, voor de A-kern.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij speelde die zelfs al mee in enkele interlands toen hij nog maar een jaar of 16 was.
Er zijn meerdere mogelijkheden hé , x aantal wedstrijden in een EU land gespeeld hebben , x aantal jaar in een EU land gespeeld hebben , varianten op beide , enzovoort ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij is gescout in Toulon, als jeugdinternational. Hij zal ook heus wel een interlandje hebben gespeeld, voor de A-kern.
Maar om voor een work-permit in aanmerking te komen, moet je toch vast international zijn? Of minimaal zoveel caps per jaar.
Dat zou nog eens een transfer zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pius Ikedia naar Tottenham Hotspur!
Maar ik ben benieuwd hoe ze die werkvergunning gaan regelen, want is ie wel international?
Yep.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een transfer zijnDan zijn ze dat AZ ook mooi te slim af, Jol en Arnesen bij de spurs is echt een goede zet geweest van die voorzitter.
Hehe, ik heb hem nog live mogen aanschouwen. Vooral z'n voornaam (antti) leverde leuke spreekkoren op.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:43 schreef DutchGooner het volgende:
en wie kent hem nog?
Last Updated: Wednesday, 12 January, 2005, 19:57 GMT
Pars consider Sumiala
nee, naar AZ:quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ikedia naar Tottenham Hotspur
quote:ALKMAAR (ANP) - Pius Ikedia (24) speelt volgend seizoen voor AZ. De Nigeriaanse aanvaller van RBC Roosendaal heeft in Alkmaar een contract voor drie jaar getekend. Dat gebeurde al in juli vorig jaar, zo bevestigde een woordvoerder van AZ donderdag.
,,We hebben dat al die tijd stil gehouden, omdat hij nog een heel seizoen bij een andere club actief zou zijn'', liet de AZ-zegsman weten. ,,Deze week kwam er echter veel druk op deze zaak te zitten. We moesten het daarom nu wel naar buiten brengen.''
heus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef TheGHunter het volgende:
Laszlo Bodnár van Roda JC naar Chelsea
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:42 schreef twi het volgende:
[..]
nee, naar de Spurs
nee, naar AZ
nee, naar niemand
Leuk, mensen die 2 contracten tekenen
quote:'Arsenal volgt Van der Sar'
Uitgegeven: 17 januari 2005 09:59
Laatst gewijzigd: 17 januari 2005 10:01
AMSTERDAM - Edwin van der Sar staat volgens de Engelse krant The Guardian in de belangstelling van Arsenal.
De 33-jarige Nederlander steekt de afgelopen weken goed in vorm en behoedde Fulham zondag met enkele knappe reddingen voor een blamage tegen hekkensluiter West Bromwich Albion. Arsenal heeft al enige tijd problemen tussen de palen.
De Gunners begonnen het seizoen met de Duitser Jens Lehmann in het doel. Deze maakte echter een onzekere indruk en moest zijn basisplaats afstaan aan de Spanjaard Almunia. Met hem op het doel verloor Arsenal afgelopen zaterdag uit bij Bolton Wanderers met 1-0. Coach Arsène Wenger was nadien niet te spreken over het optreden van zijn keeper.
Is de haat van Advocaat tegen de Nederlanders zo groot geworden dat hij zich in een Duits-Belgische kolonie wil vertoeven ofzo ???quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Filip Daems rond met Borussia MGB
www.bsiderats.nlquote:Het gonsde al langer van de geruchten over de terugkeer van Pierre van Hooijdonk naar NAC, maar vandaag kan er wat ons betreft weer een nieuw hoofdstuk in het boek, maar wel eentje van de categorie 'érg betrouwbaar'.
Twee van uw BSR-reporters hingen zojuist aan de telefoon, met allebei min of meer dezelfde boodschap: "Pi-Air gaat tekenen!" Tot in de details waren de verhalen hetzelfde, wat voor ons reden genoeg is het te plaatsen. Binnen NAC zijn er wat mensen geweest die hun mond niet konden houden hierover, en zo is het balletje dus gaan rollen. Het 'gerucht' luidt als volgt:
Pierre van Hooijdonk wil nu weg uit Turkije, want z'n gezin is nogal unhappy daar. Hij heeft in Breda al wat moois gekocht om te wonen, en daar zal hij binnenkort gaan intrekken. Zijn contract met Fenerbahçe wordt beëindigd. Bij NAC gaat hij voor 2 seizoenen tekenen, waarschijnlijk deze week al (woensdag/donderdag).
Het is dus een gerucht, maar in dit geval geloven wij de 'boodschappers' op hun woord. Als 2 verschillende (inside-)personen met exact hetzelfde verhaal komen, weet je vaak al genoeg. Denk er dus van wat je wilt (geloof het of geloof het niet), maar wij krijgen voor het eerst échte hoop op de terugkeer van Van Hooijdonk.
En oja, Fenerbahçe heeft vandaag voor 12 miljoen euro een nieuwe spits aangetrokken, namelijk Nicolas Anelka van Manchester City. En die haal je niet voor de bank.....
update 22:00
Uit enkele Turkse bronnen komen dezelfde geruchten voort. Verder weet een Turkse vriend ons te melden dat met het aantrekken van Anelka (bevestigd op Fenerbahce.com) het aantal buitenlanders op 7 komt. Guess what, het aantal buitenlanders in een selectie in Turkije is hooguit 6. Eentje moet er dus zoiezo vertrekken.
Update 17/01 09:45
Volgens Fenerbahce.com is Bert van Marwijk van plan PvH naar Borussia Dortmund te halen. De club zou 1,7 miljoen Euro over hebben voor Pierre, die zo herenigd zou worden met zijn ex-trainer bij Feyenoord. Alhoewel het nu wel vaststaat dat PvH gaat vertrekken uit Turkije is dit natuurlijk slecht nieuws. Pierre, laat je hart spreken...
Update 10:29 | Daum ontkent komst Anelka en vertrek PvH
Mogelijk slecht nieuws van het Turkse front. De inmiddels niet geheel betrouwbare site Fenerbahce.com geeft te lezen dat vertegenwoordigers van Fenerbahce de transfer van Anelka ontkennen. 'Anelka'ya Pierre freni' zijn zelfs de woorden van Daum. Dit betekent: Anelka komt niet, we hebben Pierre. Dit zou dubbel slecht nieuws betekenen, maar we blijven hopen...
Het is nog geen 1 April, MM.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
FC Porto op een haar na rond met de Braziliaanse spits van Gremio, luisterend naar de hoog eigenaardige naam Cláudio Pitbull.
quote:17/1/2005 - "Neretljak heel dicht bij transfer naar Feyenoord"
(Van onze verslaggever K)
Het blijft namen regenen van verdedigers. Dit keer ontdekte HENK VOS FAN een link naar het Kroatische nogometni-magazin.com waarin gemeld wordt dat de Kroatische verdediger Mato Neretljak dichtbij een overgang is naar Feyenoord. Hij zou morgen al een contract kunnen tekenen waarmee een bedrag van 250.000 euro zou zijn gemoeid en een contractduur voor 3,5 jaar. Hij zou vervolgens zondag al zijn debuut kunnen maken.
Het zou mij sterk verbazen hoor, ik denk niet dat je erop moet rekenen dat hij naar NAC komt.quote:
de geruchten zijn anders heel sterkquote:Op maandag 17 januari 2005 23:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou mij sterk verbazen hoor, ik denk niet dat je erop moet rekenen dat hij naar NAC komt.
In Breda willen ze het erg graag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de geruchten zijn anders heel sterk
Ga eens doodquote:
Jeetje, dat had hij toch van tevoren wel enigszins kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:38 schreef ChAoZ het volgende:
Newcastle are set to make a £10m offer for Real Madrid striker Michael Owen. The England star is said to be fed up with his substitute status at the Bernabeu. (The Sun)
[...]
idd, die gozer heeft mij nog NOOIT kunnen overtuigen van zn kwaliteiten (hij mist namelijk ERG veel kansen), en toch is het een engels lievelingetje. ik snap er niks van en de genoemde prijs is dus echt veel te hoog!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:01 schreef WasQ het volgende:
[..]
Jeetje, dat had hij toch van tevoren wel enigszins kunnen verwachten...
en hij wil graag bij nac zijn carriere afsluitenquote:
Sneijder ook naar de Spursquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:28 schreef The_Hives het volgende:
VD Vaart naar de Spurs
Het is zijn voetbalbijnaam, las ik net op A Bola.quote:
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het lijkt me sterk dat er met bijv. Trabelsi wel een probleem is en met Maxwell niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
ja k weet t ook niet precies. Maar mij is bijgebleven dat t niet alleen van het aantal interlands afhankelijk is,quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |