Het zou mij sterk verbazen hoor, ik denk niet dat je erop moet rekenen dat hij naar NAC komt.quote:
de geruchten zijn anders heel sterkquote:Op maandag 17 januari 2005 23:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou mij sterk verbazen hoor, ik denk niet dat je erop moet rekenen dat hij naar NAC komt.
In Breda willen ze het erg graag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de geruchten zijn anders heel sterk
Ga eens doodquote:
Jeetje, dat had hij toch van tevoren wel enigszins kunnen verwachten...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:38 schreef ChAoZ het volgende:
Newcastle are set to make a £10m offer for Real Madrid striker Michael Owen. The England star is said to be fed up with his substitute status at the Bernabeu. (The Sun)
[...]
idd, die gozer heeft mij nog NOOIT kunnen overtuigen van zn kwaliteiten (hij mist namelijk ERG veel kansen), en toch is het een engels lievelingetje. ik snap er niks van en de genoemde prijs is dus echt veel te hoog!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:01 schreef WasQ het volgende:
[..]
Jeetje, dat had hij toch van tevoren wel enigszins kunnen verwachten...
en hij wil graag bij nac zijn carriere afsluitenquote:
Sneijder ook naar de Spursquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:28 schreef The_Hives het volgende:
VD Vaart naar de Spurs
Het is zijn voetbalbijnaam, las ik net op A Bola.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |