Hij heeft pas zijn contract verlengd tot 2008, dus uiteindelijk zal hij het niet langer uithouden dan tot komende zomer, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ze willen hem vermoedelijk verhuren, dus zal niet veel zijn.
Wat moet Cheslea nou met Kalou , alsof ze met een spitsen probleem zitten , voor Feyenoord zou het wel mooi zijn een beetje geldquote:Op zondag 9 januari 2005 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea are set to offer striker Mateja Kezman and £10m cash for Tottenham's Jermain Defoe. (News of the World)
Chelsea have agreed a £10m fee with Dutch club Feyenoord for their 19-year-old striker Salomon Kalou. (Sunday Mirror)
Is dat dé Gaby Mudingayi ? Die Belgisch-Congolese bankzitter van bij AA Gent ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaby Mudingayi zegt dat Arsenal bij Torino een bod van 1,5 mio op hem heeft gedaan.
Laat maar komen Defoe kunnen we toch niet vast houden... en krijgen er Kezman voor terug + 15 miljoen pondquote:Op zondag 9 januari 2005 17:01 schreef twi het volgende:
Kezze + 15 miljoen naar Spurs voor Defoe. Wel compleet zijn, mm
Betrouwbaarheidsgraad 0 dusquote:Op zondag 9 januari 2005 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Chelsea are set to offer striker Mateja Kezman and £10m cash for Tottenham's Jermain Defoe. (News of the World)
Tja, het lijkt wel een goede deal. Maar ja, voorlopig heeft Kezman zich nog niet bewezen in Engeland en Defoe wel. Ik weet nog niet of ik het zou doen, maar het geld wat erbij komt, maakt natuurlijk een hoop goed.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
Ik zou het ook doen als ik de Spurs (mooie club trouwens) was. Kezman met Keane en Kanouté als voorhoede, dát is pas K3 met powerEn dan ook nog 15 miljoen om uit te geven, daar zou ik dan een stabiele middenvelder en een verdediger van halen
En als de Spurs het echt slim spelen, halen ze dan Van Bommel er ook nog bij, en kunnen ze CL voetbal halen volgend jaar, mits ze Ledley King, de keeper en Kanouté behouden
Sorry, had de eerste reactie erover niet gezien, dus dacht dat jij het "tussen neus en lippen door" gaf op die manierquote:Op zondag 9 januari 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik reageerde op dat gerucht, ik bracht het niet.
tuulik.. leuk verzonnen grapjasquote:Op maandag 10 januari 2005 18:26 schreef yvette1982 het volgende:
BREAKING NEWS: Feyenoord en Chelsea rond over Kalou
ROTTERDAM, 10 januari 2005 17:53 - Het bericht werd vandaag door alle betrokkenen ontkend, maar de overgang van Salomon Kalou naar Chelsea is definitief. De Londense club onderhandelde de afgelopen weken uitvoerig met de Rotterdammers over de transfer van de 19-jarige spits en was daarin uiteindelijk succesvol. Als transfersom wordt 15 miljoen euro genoemd, maar het is niet bekend of dit bedrag klopt.
Het is niet de bedoeling dat Kalou al tussentijds naar Engeland vertrekt. De Ivoriaan zal zich na dit seizoen bij Chelsea melden
die spelen gewoon in de primera division en daar doen ze het nog goed ook. En waarschijnlijk zullen ze daar ook wel in blijven.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Zo, dat is pas een stap terug.. Of spelen ze aardig in de Primera D.?
Laat die gozer maar naar the Saints gaan... zie die gozer liever niet bij de Spurs !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:02 schreef ChAoZ het volgende:
Spurs en Southampton worden ook genoemd ivm Mido (zie bbc football)
Sorry mm, maar we hebben em afgetest, hij is alweer een paar dagen naar Duitsland toequote:Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Marco Toppmöller naar Cambuur
Volgens mij speelde die zelfs al mee in enkele interlands toen hij nog maar een jaar of 16 was.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pius Ikedia naar Tottenham Hotspur!
Maar ik ben benieuwd hoe ze die werkvergunning gaan regelen, want is ie wel international?
Hij is gescout in Toulon, als jeugdinternational. Hij zal ook heus wel een interlandje hebben gespeeld, voor de A-kern.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij speelde die zelfs al mee in enkele interlands toen hij nog maar een jaar of 16 was.
Er zijn meerdere mogelijkheden hé , x aantal wedstrijden in een EU land gespeeld hebben , x aantal jaar in een EU land gespeeld hebben , varianten op beide , enzovoort ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij is gescout in Toulon, als jeugdinternational. Hij zal ook heus wel een interlandje hebben gespeeld, voor de A-kern.
Maar om voor een work-permit in aanmerking te komen, moet je toch vast international zijn? Of minimaal zoveel caps per jaar.
Dat zou nog eens een transfer zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 02:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pius Ikedia naar Tottenham Hotspur!
Maar ik ben benieuwd hoe ze die werkvergunning gaan regelen, want is ie wel international?
Yep.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een transfer zijnDan zijn ze dat AZ ook mooi te slim af, Jol en Arnesen bij de spurs is echt een goede zet geweest van die voorzitter.
Hehe, ik heb hem nog live mogen aanschouwen. Vooral z'n voornaam (antti) leverde leuke spreekkoren op.quote:Op donderdag 13 januari 2005 03:43 schreef DutchGooner het volgende:
en wie kent hem nog?
Last Updated: Wednesday, 12 January, 2005, 19:57 GMT
Pars consider Sumiala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |