O ja, dat was daarvoor. Maar wie kijkt daar nou langer dan 5 seconden naar?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan heb je zijn gezever niet gehoord? Hij doet net alsof Nederland getroffen is, volgens mij wil die de nieuwe paus worden.
Jaha, dat is belangrijk nieuws voor het 8 uur journaalquote:President Bush geeft 10000 dollar uit eigen zak, nog zo'n hypocriete kuthommel. Bah, ik walg als Monidique. Wat een massahysterie!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Is dat een verweekt en ontbonden thais lijk?quote:
Ja, wel 10.000'den Dollars uit eigen zak terwijl ze miljarden bezitten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
Ware het niet dat Arabieren wél geld gegeven hebben.
http://www.juancole.com/2(...)ontributions-to.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, wel 10.000'den Dollars uit eigen zak terwijl ze miljarden bezitten.
En daarna in dat linkse bolwerk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:59 schreef Harry_Sack het volgende:
vergeet Remkes niet in het 10 uur journaal
Volgens mij is dat dan alweer een promoplaatje hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarna in dat linkse bolwerk.
remkes belaagd door de buitenlandse pers:quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dan alweer een promoplaatje hoor
Waarmee ie de rest ,op Bot na ( hoewel zijn engels ook om te janken is), ver achter zich laatquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
remkes belaagd door de buitenlandse pers:
"It has not cum up in my majnd." (op de vraag of hij moet resignen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |