Tuuk Anitra, maar dat wordt dan wel morgen, aangezien ik nu een beetje suf uit mijn ogen kijk.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:51 schreef Anitra het volgende:
MUUS zou je voor mij ook een kaart willen trekken?
Wow mooiquote:Op zondag 27 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Voor Merisse heb ik gekozen voor een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden.
Ram
Mijn pc was trouwens zo onder de indruk van deze kaart, die 'ie bij de eerste poging om dit te posten spontaan crashte..
Alle kaarten die ik gebruik zijn allemaal erg positief. Tarotkaarten hebben vaak een (naar mijn mening) te negatieve klank en het gevolg daarvan is dat mensen alleen maar aan het negatieve denken en de positieve punten niet eens meer horen/zien, laat staan dat ze er aan werken.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wow mooiben ook onder de indruk. Thanks Muus.
Het zegt wel iets over mijn karakter en de zaken die spelen in mijn leven maar ik vind het vooral zo mooi omdat ie positief is. Niet positief in de zin van dat ik alles krijg wat ik wens maar positief in de zin van dat alles uiteindelijk gaat zoals het moet gaan. Een soort van "basisvertrouwen" in het leven dat ik een beetje dreig kwijt te raken maar o.a. door zo'n kaart weer zie.
Wat is eigenlijk het verschil? Het eerste bevat die aantallen zoals bv 8 zwaarden enzo? De andere zijn meer algemene teksten?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:31 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ook tarotkaarten, maar ik merk dat ik er zelf veel minder mee kan dan met mijn orakeldecks.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:25 schreef MUUS het volgende:
En wat hebben we nu geleerd, mensen? Juist, als je gevoel zegt dat je *nu* iets moet doen, moet je dat dus ook gewoon doen!.
Nou ja, om dat verschil uit te leggen, heb ik eigenlijk dit topic geopend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil? Het eerste bevat die aantallen zoals bv 8 zwaarden enzo? De andere zijn meer algemene teksten?
Ach ja, ik schud ze zo uit mijn mouw joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:27 schreef Anitra het volgende:
MUUS wat zit die kaart van mij dicht bij de waarheidIk ben nl idd met een aantal veranderingen begonnen om zo meer in zicht te krijgen over mijn dochter, het bleek alleen ook te gelden voor mezelf. Dat van de dingen van te voren weten klopt ook erg. Ik weet al hoe mijn lichamelijk situatie is over een tijdj maar ik blijf er tegen vechten, terwijl ik het moety accpeteren en dan verder kan gaan. Dat beslissingen makkelijker gaan heb ik ook gemerkt, normaal twijfel ik over alles en gister heb ik bv al heel snel voor mijn doen een knoop door gehakt.
Het is zeker een kaart die erg bij mij past. En hij is zeker ook heel mooi de afbeelding!!
Thanks!!!
Ik weet niet of je mij bedoelde, maar voila......te laatquote:
Ik vind het helemaal niet onbevredigend, ik heb er juist heel veel lol in. En als iemand er dan ook nog wat aan heeft, vind ik het helemaal geweldig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef Merisse het volgende:
Muus, Morwen, hebben jullie nou niet dat jullie het onbevredigend vinden om op deze wijze voor mensen te leggen? Ik bedoel het is een hoop werk met weinig ruimte voor eigen inbreng/interpretatie omdat jullie vaak de vraag niet weten en ook niet hoe iemand het antwoord interpreteert.
Je staat samen met UncleScorp, Ripley en Morwen al op een lijstje wat naast mijn pc ligt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:03 schreef erodome het volgende:
Muus, zou je voor mij ook nog zo'n dierenkaart willen trekken, de kaart van morwen is goed bevallen dus ik durf het wel aan
Ja, doe ikquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:42 schreef sannydude het volgende:
heb je er ook eentje voor mij morwen? Kijken of die veel afwijkt van die van muus.![]()
Geen dank, graag gedaan. Sterkte met die verzekeringsluiquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:01 schreef sannydude het volgende:
Nou hoop niet dat ik naar de rechtbank hoef. Heb al weer gedoe met verzekering, omdat mijn fiets op een auto van een collega gevallen was. Zucht. Opzich nog niet heel erg veel van ongerechtigheid gemerkt, maar wie weet komt het. Ben iig wel tegen onrecht. Dat laatste doe ik denk ik al genoeg, maar misschien wordt ik er nog een keer met m'n neus op gedrukt. Iig bedankt morwen![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb er veel plezier in hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef Merisse het volgende:
Muus, Morwen, hebben jullie nou niet dat jullie het onbevredigend vinden om op deze wijze voor mensen te leggen? Ik bedoel het is een hoop werk met weinig ruimte voor eigen inbreng/interpretatie omdat jullie vaak de vraag niet weten en ook niet hoe iemand het antwoord interpreteert.
komt wel goed denk ik. Valt onder bedrijfs ongevallen. Hoop dat ik dan geen cent hoef te betalen. Ik weet het alleen niet zeker. Hoop het alleen enorm, want zit er niet op te wachten. Iig bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen dank, graag gedaan. Sterkte met die verzekeringslui![]()
![]()
De adelaar is een diergids van me, ik heb mijn diergidsen gekregen(nou ja te weten gekomen dan) op een cursus over het medicijnwiel, dus heel erg leuk dat hij hieruit komt, klopt dus echt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:19 schreef MUUS het volgende:
Voor erodome een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden
Adelaar
[afbeelding]
Uitleg:
De Adelaar (Iolair)
Intelligentie, Vernieuwing, Moed
Iolair helpt je het leven in een breder verband te zien, zodat je in staat bent helder en objectief besluiten te nemen en je doelen te stellen. Adelaar is een krachtige bondgenoot, dapper en sterk, die zijn energie rechtstreeks van de zon krijgt. Als je de adelaar toestaat voor je te werken, word je doelgericht en krijgt je moed dit doel te bereiken, vol vertrouwen nieuwe terreinen betredend. Adelaar maakt het mogelijk jezelf los te maken van de alledaagse zorgen en geeft je begrip voor subtiele ideeën en plannen. Accepteer de adelaar en hij zal je laten zien hoe je jezelf kunt vernieuwen en verjongen door precies op het juiste moment in het meer van je hart te duiken.
Thx MUUS !quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:00 schreef MUUS het volgende:
Voor UncleScorp twee kaarten uit The Faeries Oracle
Ja tuurlijk, ga ik voor je doen (later op de avond)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:36 schreef NeoPhythe het volgende:
kan iemand een kaartje voor mij trekken :$
Nah ja, wie jat er nou een tarotdeck? Vreemd en vervelend ook voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:17 schreef NeoPhythe het volgende:
thnx alvast morwen , ik ga binnenkort ook even een tarotdeck kopen...ik had dr een maar is door iemand gejat :S
Alstu. Leuk dat je er veel in herkentquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:59 schreef NeoPhythe het volgende:
mooie kaart btw , herken dr veel in thnx !
psst: [Centraal] Reiki topic!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Muus? Mag ik eentje uit het dieren orakel der Druïden?
He, wat leuk! Dat Lenormand deck heb ik ook nog ergensquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:29 schreef -Trinity- het volgende:
Telt digitaal trekken ook? (http://www.onzegidsen.com/lenormand.htm)
Ik wilde graag een Lenormand kaart dus vandaar. Thuis hebben we ook nog engelen kaarten en iets van dromenvanger of indianenkaarten, maar die kan ik momenteel niet trekken, omdat ze onvindbaar zijn door de verhuizing. Digitaal getrokken:
[afbeelding]
Echt een uitgebreide uitleg is er niet bij helaas...
Do me! Do me!quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:39 schreef MUUS het volgende:
Het gaat hier wel om kaarten die je met de hand trekt he, dus geen kaarten die je ergens online door een computer hebt laten trekken. Da's te makkelijk.. En onbetrouwbaar/totally random
Ik zal binnenkort weer eens met mijn kaarten aan de slag gaan.
pfieuwquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:39 schreef MUUS het volgende:
Het gaat hier wel om kaarten die je met de hand trekt he, dus geen kaarten die je ergens online door een computer hebt laten trekken. Da's te makkelijk.. En onbetrouwbaar/totally random
Ik zal binnenkort weer eens met mijn kaarten aan de slag gaan.
Ik wil er graag eentje die betrekking heeft op de liefde, kan dat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
I will..
Deze stond er nog voor je, Rip: Pluk de kaart!
Dankjewel, en welterustenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:49 schreef gaiela het volgende:
en voor sinasappelsapje trok ik een eigenwijsje, met gewoon een spreuk en meer niet:
'ik mag verdrietig zijn'
zo, ik ga slapen. welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |