Wil jij ook een kaart van mij?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:21 schreef Merisse het volgende:
* Merisse vind het wel een mooi idee om de keuze van de het kaartendeck aan de kaartlegger over te laten
Avast bedankt voor de moeite!
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:51 schreef Morwen het volgende:
...onvruchtbaarheid ....
Ai, lieve Merisse, dat raakte een gevoelig punt? Het is maar een kaart, heh, gewoon een overpeinzing. Trek het je niet teveel aanquote:
Zou je voor mij ook een kaart willen trekken?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:51 schreef Morwen het volgende:
Wil jij ook een kaart van mij?
Ok, one for the road, miss_dynastie:quote:Op zondag 27 februari 2005 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou je voor mij ook een kaart willen trekken?
Alstublieft.quote:
Tuuk Anitra, maar dat wordt dan wel morgen, aangezien ik nu een beetje suf uit mijn ogen kijk.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:51 schreef Anitra het volgende:
MUUS zou je voor mij ook een kaart willen trekken?
Wow mooiquote:Op zondag 27 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Voor Merisse heb ik gekozen voor een kaart uit het Dieren Orakel der Druïden.
Ram
Mijn pc was trouwens zo onder de indruk van deze kaart, die 'ie bij de eerste poging om dit te posten spontaan crashte..
Alle kaarten die ik gebruik zijn allemaal erg positief. Tarotkaarten hebben vaak een (naar mijn mening) te negatieve klank en het gevolg daarvan is dat mensen alleen maar aan het negatieve denken en de positieve punten niet eens meer horen/zien, laat staan dat ze er aan werken.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:30 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wow mooiben ook onder de indruk. Thanks Muus.
Het zegt wel iets over mijn karakter en de zaken die spelen in mijn leven maar ik vind het vooral zo mooi omdat ie positief is. Niet positief in de zin van dat ik alles krijg wat ik wens maar positief in de zin van dat alles uiteindelijk gaat zoals het moet gaan. Een soort van "basisvertrouwen" in het leven dat ik een beetje dreig kwijt te raken maar o.a. door zo'n kaart weer zie.
Wat is eigenlijk het verschil? Het eerste bevat die aantallen zoals bv 8 zwaarden enzo? De andere zijn meer algemene teksten?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:31 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ook tarotkaarten, maar ik merk dat ik er zelf veel minder mee kan dan met mijn orakeldecks.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:25 schreef MUUS het volgende:
En wat hebben we nu geleerd, mensen? Juist, als je gevoel zegt dat je *nu* iets moet doen, moet je dat dus ook gewoon doen!.
Nou ja, om dat verschil uit te leggen, heb ik eigenlijk dit topic geopend.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil? Het eerste bevat die aantallen zoals bv 8 zwaarden enzo? De andere zijn meer algemene teksten?
Ach ja, ik schud ze zo uit mijn mouw joh.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:27 schreef Anitra het volgende:
MUUS wat zit die kaart van mij dicht bij de waarheidIk ben nl idd met een aantal veranderingen begonnen om zo meer in zicht te krijgen over mijn dochter, het bleek alleen ook te gelden voor mezelf. Dat van de dingen van te voren weten klopt ook erg. Ik weet al hoe mijn lichamelijk situatie is over een tijdj maar ik blijf er tegen vechten, terwijl ik het moety accpeteren en dan verder kan gaan. Dat beslissingen makkelijker gaan heb ik ook gemerkt, normaal twijfel ik over alles en gister heb ik bv al heel snel voor mijn doen een knoop door gehakt.
Het is zeker een kaart die erg bij mij past. En hij is zeker ook heel mooi de afbeelding!!
Thanks!!!
Ik weet niet of je mij bedoelde, maar voila......te laatquote:
Ik vind het helemaal niet onbevredigend, ik heb er juist heel veel lol in. En als iemand er dan ook nog wat aan heeft, vind ik het helemaal geweldig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef Merisse het volgende:
Muus, Morwen, hebben jullie nou niet dat jullie het onbevredigend vinden om op deze wijze voor mensen te leggen? Ik bedoel het is een hoop werk met weinig ruimte voor eigen inbreng/interpretatie omdat jullie vaak de vraag niet weten en ook niet hoe iemand het antwoord interpreteert.
Je staat samen met UncleScorp, Ripley en Morwen al op een lijstje wat naast mijn pc ligt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:03 schreef erodome het volgende:
Muus, zou je voor mij ook nog zo'n dierenkaart willen trekken, de kaart van morwen is goed bevallen dus ik durf het wel aan
Ja, doe ikquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:42 schreef sannydude het volgende:
heb je er ook eentje voor mij morwen? Kijken of die veel afwijkt van die van muus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |